کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316367 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انواع جعبه کارتن بسته بندی لوازم دیجیتال

در دنیای امروز و عصر جدیدی که در آن زندگی میکنیم لوازم دیجیتال بسیار پرکاربرد میباشند که تمامی گروه های سنی نیز از آنها استفاده میکنند. تقریبا جهان به سمتی در حال حرکت است که زندگی و ادامه آن بدون دنیای وب و اینترنت بی معنا شده است و همه افراد در سنین متعدد برای امور خود از آن استفاده میکنند. در راستای افزایش کاربران دنیای مجازی وب و اینترنت تولید لوازم و محصولات تخصصی در این حوزه نیز بیشتر شده است. شاید زمان اولین رایانه را به خاطر نداشته باشید اما بدانید مدل های که آن زمان وجود داشت بسیار بزرگ و جاگیر بودند که حمل و نقل آنها بسیار سخت بود اما در حال حاضر با پیشرفت روزافزون علم و فناوری، گستردگی لوازم دیجیتالی افزایش یافته است و بیش از پیش بسته بندی های کارتنی و مقوایی آن احساس میشود.

بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن بسته بندی انواع محصولات

مدل های مختلف کامپیوتر ها که دارای موس و کیبورد بی سیم هستند را مشاهده میکنید یا برای مثال هنذفری های بی سیم و بلوتوث داری را میبیند که برای راحتی کاربران اتصال از راه دور دارند، دوربین های مداربسته که برای ثبت تصاویر و صدا در موارد امنیتی استفاده میشوند، مودم های وایرلسی که برای برقراری ارتباط اینترنتی وجود دارند و غیره از موارد و لوازمی هستند که هر یک برای توزیع در بازارهای باید بسته بندی شده شوند و به خاطر نیاز هر چه بیشتر جامعه به صنعت ای تی فروش چشم گیری این محصولات در بازارهای داخلی و خارجی را به همراه دارند.


همانطور که میدانید لوازم ومحصولات دیجیتال به ضربات و آسیب های خارجی بسیار حساس اند و می بایست پکی که برایشان در نظر گرفته میشود از نظر کیفیت و جنس مرقوب و مناسب باشند تا بتوانند چنین کالاهایی را سالم و بدون آسیب به دست مصرف کنندگان برسانند.

بیشترین بسته بندی هایی که برای لوازم الکتریکی و دیجیتالی طراحی و انتخاب میشود معمولا بسته بندی های کارتنی و جعبه های مقوایی میباشند. حالا سوال اینجاست که چرا کارتن و مقوا؟

برای پاسخ به این پرسش اجازه دهید ویژگی های پک های کارتنی و مقوای را با یکدیگر بررسی کنیم.

بسته بندی های کارتنی و مقوایی با قابلیت چاپ و رنگ پذیری بالایی که دارند میتوان انواع و اقسام مدل های متفاوت در طرح و رنگ های متنوع را بر رویشان درج کرد. چاپ افست یکی از برترین های انواع چاپ است که بر روی مقوا چاپ شده و مقوا فوق بر روی کارتن طی فرایندی چسبانده میشود و این فرایند لمینت نام دارد و اصطلاحا معروف به کارتن لمینتی میباشد. این چاپ با فرآیند لمینتی که به همراه دارد در بهتر و زیبا به نظر رسیدن تصاویر و نوشته ها نقش بسزایی دارد.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

طبق آمارهایی که از سمت سازمان محیط زیست جهانی عنوان میگردد با افزایش روزافزون تولیدات در تمامی حوزه های فعال، ساخت بسته بندی هایی از جنس پلاستیک نیز بیشتر شده است و اکثر کشورها خواستار این هستند که بسته بندی های تولید شده نهایت سازگاری را با محیط زیست داشته باشند که آن بسته بندی، بسته بندی پلاستیک نیست بلکه جعبه های مقوایی و کارتنی از بسته بندی هایی میباشند که پس از مصرف سریعا وارد چرخه بازیافت شده و تجزیه پذیری بالایی دارند و حتی این بازیافت به جلوگیری از قطع درختان برای تولید کاغذ و مقوا کمک مینماید.

طراحی پک های لوزم دیجیتال

تا اینجای مطلب درباره مناسب ترین نوع و جنس محصولات دیجیتالی خواندید و دریافتید که بسته بندی های کارتنی و مقوایی با ویژگی های فراوان و کاربردی که دارند میتوانند در تصاحب بازارهای جهانی موثر واقع شوند. لوازم الکترونیکی و دیجیتالی توسط برندهای معروف در سراسر جهان تولید میگردند. از این رو هر یک با توجه به سلیقه و خواسته هایی که دارند طرح و رنگ جعبه های خود را انتخاب میکنند. در طرح هایی که برای چنین محصولاتی تولید میشوند محدودیتی وجود ندارد یعنی کاملا بسته به سلیقه تولیدکننده است که طرح و رنگ موردنظر خود را چگونه انتخاب میکند و معمولا یک طرحی از خود محصول در کنر طراحی، بر روی جعبه در نظر گرفته میشود که دارای چاپ افست و انواع خدمات چاپ از جمله سلفون براق، سلفون حرارتی، سلفون مات، یووی، طلا کوب، برجسته نمودن حروف، لوگو، علائم. اینها بعضی از خدمات چاپ میباشند که پس از چاپ بر روی جعبه اعمال میشود و به جذابیت جعبه بسته بندی می افزاید.

یک بسته بندی مناسب چه نوع بسته بندی است؟

بسته بندی مناسب در عین سادگی که دارد میتواند باعث جلب نظر مشتریان متعدد گردد یعنی به طوریکه باعث ایجاد انگیزه خرید در مشتری میشود زیرا اگر محصول شما دارای بسته شکیل و جذب کننده باشد قطعا در دیدار اول قادر به وسوسه کردن افراد برای خرید شده و نتیجه آن سبب افزایش فروش محصول خواهد شد. دیدگاه های متفاوتی نسبت به بسته بندی وجود دارد که نسبت هر یک با دیگری متفاوت است.

دیدگاه مشتری: بسته بندی به عنوان نگهدارنده و محافظ کالا است و اگر شکل ظاهری زیبایی نیز داشته باشد نشان دهنده ارزش قائل شدن تولید کننده با آن است.

دیدگاه بازرگانی: یک بسته بندی مناسب به عنوان هویت یک کالا مصرفی برای محصولات عمل میکند.

دیدگاه تولیدی: بهترین نوع بسته بندی، پکی است که نسبت به سایرین از کیفیت خوب و قیمت به صرفه تری برخوردار باشد.

از اصلی ترین اهداف بسته بندی این است که باعث حفاظت محصول در برابر هرگونه آسیب دیدگی میشود که در کنار حفاظت و تامین ایمنی باعث راحتی در حمل و نقل، شمارش و نگهداری کالاها در انبار نیز میگردد.

یکی از اهداف بسته بندی، شناساندن آن کالا در بازار و میان مردم است. شکل ظاهری بسته بندی اولین چیزی است که باعث برقراری ارتباط مشتریان با کالاها میشود یکی از ویژگی های یک بسته بندی خوب آن است که بتوان مجدد از آن استفاده نمود و یا با چند بار جابجایی ظاهر خود را همچنان حفظ نماید زیرا این کار آلودگی های زیست محیطی را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد.

کارتن آوین

کارتن سازی آوین پک در کنار تیمی خلاق و کوشا با دو دهه تجربه کاری در زمینه چاپ و بسته بندی در تلاش است با تولید بهترین کیفیت و طراحی های جذاب و زیبا نظر مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب کند. از این رو اگر تولیدکننده محصولات مختلفی هستید با مشاوره رایگان از واحد فروش برای ثبت جعبه و کارتن های بسته بندی خود میتوانید اقدام نموده و اطلاعات کسب نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49177 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/03/26 تعداد مشاهده: 3598
کلید واژه ها:
سافت گذر