کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آخرین خبرهای پیرامون ویندوز 11

ویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافت

بررسی اولیه نخستین نسخه فاش شده از ویندوز 11

به گزارش سافت گذر، در ساعات ابتدایی امروز چندین اسکرین شات از آپدیت آتی ویندوز فاش شد. در ادامه نیز فایل ISO این به روزرسانی ها در اختیار افراد قرار گرفت تا بتوانند پیش از معرفی، ویندوز 11 را نصب و از آن استفاده کنند. در این بین، اگر نمی دانید این پلتفرم فاش شده چه امکاناتی دارد، نگران نباشید زیرا در این خبر اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهیم.

 

پس از نصب ویندوز 11 با شماره بیلد 21996.1، متوجه می شوید که رابط کاربری مراحل نصب مانند مراحل نصب ویندوز 7 هستند ولی مایکروسافت سعی کرده برگه تنظیمات را به کلی تغییر دهد. نصب ویندوز 11 همان مراحل نصب ویندوز 10 را خواهد داشت اما گوشه پنجره ها گرد و پس زمینه نیز سفید شده اند به همین دلیل شاید خیلی ها یاد macOS بیفتند.
ویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافت

 

در حالی که پنجره های نصب ویندوز تا حدودی با پنجره های نصب macOS شباهت دارد ولی ظاهر دسکتاپ بیشتر شبیه ویندوز 10 ایکسی است که توسعه آن چند ماه پیش به کلی متوقف گردید. علی رغم اینکه مایکروسافت پلتفرم نامبرده را کنار گذاشت اما اعلام کرد که می خواهد بخش های مختلف آن را به ویندوز 10 بیاورد. مهمترین تغییرات اعمال شده تسک بار و استارت منو در پایین هستند. هر دو این اتفاقات از ویندوز 10 ایکس الهام گرفته شده اند. بر این اساس، تسک بار حالا آیکون اپلیکیشن های در حال اجرا را به وسط می آورد و دیگر آنها را به سمت چپ نمی برد. همین اتفاق برای استارت منو و سرچ رخ داده به طوری که هر دوی آنها وسط نمایشگر را پوشانده و دیگر از سمت چپ باز نمی شوند.
ویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافتویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافت

به غیر از این موارد، سایر نرم افزارهای اصلی ویندوز همان ظاهر پیشین خود را حفظ کرده اند بنابراین برنامه های Mail، تقویم، ماشین حساب، مدیریت تصاویر و مایکروسافت استور شیوه طراحی قبل را دارند. منوی تنظیمات هم با تغییر خاصی همراه نشده است. فایل اکسپلورر هم ظاهر پیشین را دارد ولی آیکون فولدرها بروز شده اند. مایکروسافت مرکز اعلانات را با تغییر همراه ساخته تا با گوشه های گرد خود بسیار جذاب تر از مرکز اعلانات فعلی باشد. دیگر نکته قابل توجه، وجود ویجت ها می باشد. در حال حاضر بخش ویجت ها News and Interests را اجرا می کند که پیش از این با ویندوز 10 معرفی شد. مایکروسافت بخش نمایش برنامه ها را نیز بروز کرده و گوشه های گرد را به این بخش آورده تا با سایر اجزای رابط کاربری هماهنگ تر شود.

ویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافتویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافتویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافتویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافتویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافتویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافت

زمانی که این نسخه را نصب می کنید، دو آپدیت دریافت خواهید کرد که یکی برای ویندوز دیفندر و دیگری به روزرسانی KB5004034 برای ویندوز 10 ورژن Next است.

در نهایت، مایکروسافت صداهای راه اندازی و اعلانات را در ویندوز 11 تغییر داده و انیمیشن های باز و بسته کردن پنجره ها و نرم افزارها هم بروز شده اند. این انیمیشن های تازه پیش تر در نسخه های مخصوص آزمایش کنندگان ویندوز 10 مشاهده شده بودند.

Windows 11 screenshots

لازم به ذکر است که مایکروسافت می خواهد در تاریخ 24 ژوئن طی مراسمی، از ویندوز جدید رونمایی کرد. آن طور که از شایعات برداشت می شود، احتمالاً این شرکت نسخه آتی را همان ویندوز 11 خواهد نامید.

ویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافت

افشای فایل ISO ویندوز 11 با شماره بیلد 21996.1

در بالا پیرامون اسکرین شات های منتشر شده از ویندوز 11 که به عقیده ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت مهمترین آپدیت این سیستم عامل در یک دهه اخیر می باشد صحبت کردیم. این سیستم عامل باعث بهبود رابط کاربری شده و کاملاً مشخص است که مایکروسافت بسیاری از ایده های طراحی آن را از ویندوز 10 ایکس گرفته است.

حالا فایل ISO ویندوز 11 با شماره بیلد 21996.1 نیز در اختیار کاربران قرار گرفته تا بتوانند خودشان سیستم عامل آتی را مشاهده کنند. فرآیند نصب، نام ویندوز 11 را تأیید و مشخص می کند که مایکروسافت به همان شیوه نامگذاری کانال ها نظیر پرو و هوم پایبند بوده است. به نظر می رسد این نسخه برای آخرین بار در تاریخ 30 می 2021 بروز شده بنابراین احتمالاً از آن زمان تا کنون تغییراتی رخ داده اند.

همان طور که گفتیم، برخی از قسمت های رابط کاربری نصب شبیه بخش های ویندوز 8 و ویندوز 10 ایکس باقی مانده اند و استارت منو به وسط آمده و دیگر خبری از ظاهر کاشی مانند برای آیکون های ایستا نیست. خبر خوش به علاقه مندان آن است که هم اکنون می توانند فایل ISO نصب ویندوز 11 را دریافت کنند.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که آزمایش کنندگان اولین کسانی خواهند بود که می توانند از ویندوز 11 استفاده کنند تا بعد از آن سایر افراد از این آپدیت در فصل پاییز بهره مند خواهند شد. در حالی که این آپدیت فاش شده تغییرات زیادی با خود آورده اما هنوز هم خیلی از قسمت ها برای ما ناشناخته باقی مانده اند و سؤالات پاسخ داده نشده اند. مثلاً نمی دانیم آیا آپدیت 21H2 ویندوز 10 در کار خواهد بود یا خیر و یا برنامه زمانی به روزرسانی ویندوز چگونه پیش خواهد رفت.

اگر استارت منوی جدید ویندوز 11 را دوست ندارید، آن را با این روش شبیه استارت منوی ویندوز 10 کنید

احتمالاً مهمترین تغییری که همزمان با ویندوز 11 رخ داده، ظاهر تبلت مانند این سیستم عامل می باشد. البته کاملاً مشخص است که بسیاری از این ویژگی های ظاهری این پلتفرم از ویندوز 10 دریافت شده است. بر این اساس، اگر به استارت منوی قدیمی ویندوز 10 علاقه دارید، می توانید به آسانی آن را در ویندوز 11 فعال کنید.

برای انجام این کار مراحل زیر را طی نمایید:

 

•    عبارت Regedit را بنویسید و دکمه اینتر را بزنید
•    به مسیر HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\ Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced\ بروید
•    یک DWord جدید بسازید و آن را Start_ShowClassicMode بنامید
•    مقدار value آن را روی 1 تنظیم کنید

اگر انجام این کار برایتان سخت است، به هیچ عنوان با تنظیمات بخش Regedit کار نکنید زیرا در صورت بروز مشکل سافت گذر هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت.

ضمن اینکه می توانید به بخش Personalization> Task Bar تنظیمات بروید تا محل قرارگیری استارت منو را تغییر دهید تا با این کار به غیر از گوشه های گرد، همان ظاهر پیشین ویندوز 10 را مشاهده کنید.

 

 
منابع: mspoweruser.com و neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49180 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/26 تعداد مشاهده: 5688
سافت گذر
نظرات بینندگان

سید علی سید موسوی 1400/03/27 15:56
سلام فایل نصبی را با سرچ دانلود ویندوز 11 از سایت های مختلف دانلود کنید


البته این نسخه امن نیست و دارای باگ هست
حسین رحیمی 1400/03/26 13:28
سلام فایل iso نصبیش رو از کجا گیر بیارم؟؟؟