کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316142 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادعای جنجالی مدیرعامل اپل در مورد امنیت سیستم عامل اندروید

به گزارش سافت گذر، تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیراً در کنفرانس VivaTech اروپا شرکت داشت. او در بخشی از مصاحبه نیم ساعته خود عنوان کرد که اندروید 47 برابر بیشتر از iOS بدافزار دارد.

اپ استور اپل اندروید تیم کوک گوگل پلی استور

او در مورد این اختلاف زیاد تعداد بدافزار در اندروید و iOS می گوید:«« دلیلش آن است که ما فقط یک فروشگاه نرم افزاری به نام اپ استور داریم و همه اپلیکیشن ها پیش از آنکه وارد آن شوند، بررسی می شوند»». او حتی در مورد تمرکز اپل روی حفاظت از حریم شخصی نیز صحبت کرد و از مدیران قبلی این شرکت و استیو جابز نیز نام برد.

تیم کوک ادامه می دهد:«« چندین دهه می شود که ما روی حفاظت از حریم شخصی تمرکز کرده ایم. استیو جابز همیشه میگفت که وقتی کاربران اطلاعات خود را ارائه می کنند و مجوزهای دسترسی را می دهند، حفاظت از حریم شخصی آنها در اولویت قرار دارد. ما نیز برای استفاده از مجوزهای داده شده توسط آنها باید مدام سؤال بپرسیم. بر این اساس، هم همیشه سعی کرده ایم به این اصل پایبند باشیم»».

از مصاحبه های قبلی تیم کوک این گونه برداشته می شود که او از قوانین اتحادیه اروپا برای حفاظت از داده ها رضایت دارد زیرا بر این باورست که به خاطر این اصل، شرکت ها برای دسترسی به داده های شخصی مخاطبان می بایست ابتدا رضایت آنها را به دست آورند. او می گوید که حتی حاضر است از قوانین جدی تر هم حمایت کند. تیم کوک ادامه می دهد:«« ما از همان ابتدا حامی قوانین اتحادیه اروپا برای حفاظت از داده ها بوده ایم و حتی حاضریم از قوانین جدی تر نیز حمایت کنیم زیرا هنوز جا دارد از حریم شخصی بیشتر مراقبت شود»».

تیم کوک در مورد اینکه برخی ها می گویند باید بتوان در آیفون ها از جایی غیر از اپ استور نرم افزار دانلود کرد، توضیح می دهد:«« برخی از افراد همواره درخواست کرده اند تا بتوانند از جایی غیر از اپ استور نرم افزار دانلود و نصب کنند. این کار باعث اختلال در امنیت آیفون ها می شود و بر خلاف بسیاری از اصول حفاظت از حریم شخصی ما نظیر برچسب های امنیتی موجود در اپ استور می باشد»».

مدیرعامل اپل در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد که آیفون 30 از آیفون 12 بهتر خواهد بود. در همین حال، در پاسخ به سؤالی در مورد انتظار او از آیفون 30 تا 20 سال آینده گفت که انسانی نیست که 20 تا 30 سال آینده را پیش بینی کند ولی فقط به توانایی واقعیت ترکیبی و هوش مصنوعی باور دارد.

او در مورد واقعیت ترکیبی و هوش مصنوعی هم گفت:«« من در مورد واقعیت ترکیبی بسیار هیجان زده ام زیرا آن را تکنولوژی می دانم که می تواند زندگی ما را در ابعاد وسیعی پیشرفته تر کند. ما موفق شده ایم برای نخستین بار واقعیت ترکیبی را در آیفون ها و آیپدها قرار دهیم و بررسی خواهیم کرد آیا به درد محصولاتمان می خورد یا خیر. نکته کلیدی آن است که این فناوری می تواند سبب بهبود زندگی افراد شود. من در مورد هوش مصنوعی و توانایی های او برای افزایش بهره وری زندگی و آزاد کردن وقت افراد هیجان دارم»».

در اینجا باید اشاره کنیم که گوگل بارها و بارها از نبود سیستم هشدار دهنده در مورد وجود بدافزار در پلی استور یاد کرده ولی اپل به خاطر نداشتن چنین سیستمی در اپ استور احضار شده است. یکی از این برنامه ها، نرم افزاری بود که در قالب یک بازی نصب می شد ولی وقتی VPN نصب می گردید، پول واقعی دریافت می کرد.

در پایان یادآور شویم که اپل اخیراً به خاطر اولویت دادن به برنامه های خودش در اپ استور هدف انتقاد دولت ایالات متحده قرار گرفته است.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49189 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/27 تعداد مشاهده: 4931
سافت گذر