کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

خرید گیفت کارت با بهترین قیمت

تمامی کارت های الکترونیکی و بانکی که در اختیار مردم سراسر جهان قرار دارند به نوعی گیفت کارت به شمار می روند و مردم بیش از پیش اقدام به خرید گیفت کارت نموده اند. گیفت کارت ها در حقیقت کارت های اعتباری هستند که به وسیله ارگان ها و شرکت های مختلف برای رفاه بیشتر کاربران عرضه می شوند.

همانطور که از نام آنها پیدا است این کارت ها کارت های هدیه هستند و اعتبار آنها به صورت مجازی بوده و قابلیت انتقال به حساب و افراد دیگر را ندارد. با شیوع بیماری کرونا تقریباً تمام مردم جهان از خریدهای اینترنتی و الکترونیک استقبال بی نظیری داشتند و همین باعث شد که اهمیت گیفت کارت ها بیش از پیش نمایان شود.

دانشجویان، گیمرها، افراد عادی و ... می توانند از این کارت ها برای خرید کالاها و دریافت خدمات الکترونیکی استفاده کنند. دسترسی به برنامه ها، بازی ها، فیلم و سریال، خریدها و پرداخت های درون برنامه ای، دریافت خدمات الکترونیکی و ... از مهم ترین کارهایی است که می توان با کمک گیفت کارت انجام داد.

بهترین گیفت کارت

هر کدام از گیفت کارت ها دارای قابلیت ها و کاربردهای مختلف و منحصر به فردی هستند و نمی توان یکی را بهتر از دیگری دانست چرا که هرکدام می توانند استفاده های جداگانه ای داشته باشند.

از جمله رایج ترین و پرفروش ترین گیفت کارت های موجود در جهان می توان موارد مختلفی از جمله گیفت کارت ایکس باکس از مایکروسافت ، گیفت کارت استیم از کمپانی VALVE، گیفت کارت آیتونز از شرکت بزرگ اپل، گیفت کارت گوگل از شرکت گوگل ، گیفت کارت پلی استیشن از شرکت معروف سونی و گیفت کارت ریزر گلد از شرکت ریزر اشاره کرد که هر کدام می توانند برای افراد خاصی کاربردهای ویژه و منحصر به فردی داشته باشند.

  • علاوه بر این موارد شرکت های دیگری همچون آمازون، فیسبوک، ای بی، اسکایپ و ... برای کاربران خود اقدام به عرضه گیفت کارت کرده اند.

خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت مانند خرید هر وسیله و کالای دیگری نیازمند توجه به فاکتورها و نکات مختلفی است که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون سایت و فروشگاه عرضه کننده، تاریخ انقضای کارت اعتباری، موارد امنیتی خرید گیفت کارت، ناحیه و منطقه که گیفت کارت مورد استفاده قرار می گیرد. نوع گیفت کارت، میزان اعتبار گیفت کارت، میزان کارمزد و مالیات ها، تاریخ انقضای کارت اعتباری، موارد امنیتی و ... می باشند.

مرجع معتبر و مطمئن خرید Giftcard

سایت ها و فروشگاه های متعددی در زمینه فروش گیفت کارت ها فعالیت دارند و این باعث می شود که حساسیت کاربران برای خرید بیشتر شود. برای خرید گیفت کارت لازم است که به سابقه فروشگاه، اصالت و میزان اعتبار آن توجه شود. یکی از بهترین و مطمئن ترین مراکز فروش انواع گیفت کارت ها می توان به سایت فروشگاهی Giftcard.ir اشاره کرد که دارای سابقه ای 10 ساله می باشد.

این سایت با داشتن پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی و همچنین وجود درگاه بانکی مطمئن و SSl می تواند یک خرید تضمینی را برای کاربران رقم بزند.

کاربران و گیمرها همچنین می توانند در این سایت اقدام به خرید جم بازی ها و پرداخت های درون برنامه ای کرده و از مقالات آموزشی نیز بهره مند شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49190 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1400/03/29 تعداد مشاهده: 2395
کلید واژه ها:
سافت گذر