کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برای نصب ویندوز 11 هوم به اینترنت نیاز خواهیم داشت

به گزارش سافت گذر، احتمالاً همان طور که می دانید، در هفته گذشته نسخه ای از ویندوز 11 فاش شد تا کاربران بتوانند برداشت اولیه ای از سیستم عامل آتی مایکروسافت داشته باشند. از آن زمان تا کنون، برخی از افراد با این پلتفرم کار کرده اند و توانسته اند به نکات قابل توجهی نیز دست یابند که یکی از این موارد به ویندوز 11 هوم مربوط می شود.

ویندوز ویندوز 10 ویندوز 11 سیستم عامل مایکروسافت

هنگام نصب ویندوز 10، مایکروسافت همواره از کاربران می خواهد وارد اکانت مایکروسافت خود شوند و به نوعی رد کردن این مراحل را سخت کرده است. راه حل گذراندن این مراحل اما، قطع اتصال اینترنت بود تا فرآیند نصب به صورت محدودتر پیش برود. حالا به نظر می رسد این ترفند برای ویندوز 11 هوم کاربردی ندارد مگر اینکه افراد از روش دیگری استفاده کنند.

اگر خواستید در آینده ویندوز 11 هوم را نصب کنید، در صفحه وصل شدن به اینترنت خواهید دید که گزینه ای برای عدم اتصال به اینترنت و ساخت اکانت محلی وجود ندارد. بر خلاف ویندوز 11 پرو که منوی مربوط به روش های ورود به سیستم عامل آن گزینه اکانت آفلاین داشت، در ویندوز 11 هوم خبری از این اتفاق نیست به همین دلیل کاربران مجبورند وارد اکانت مایکروسافت شوند. این در حالی است که حتی اگر به اینترنت وصل نیستید نیز می بایست از حساب کاربری مایکروسافت استفاده کنید.

در این میان، یک ترفند ساده وجود دارد و آن هم این است که در صفحه ای از فرآیند نصب ویندوز 11 هوم که باید به اینترنت وصل شوید، فقط کافی است دکمه های Alt + F4 را بزنید تا این مرحله رد شده و به صفحه ورود با اکانت محلی بروید. این روش به کلی صفحه ورود با اکانت مایکروسافت را رد خواهد کرد.

مشخصاً کسانی که می خواهند وارد اکانت مایکروسافت خود شوند، می توانند به تنظیمات حساب کاربری بروند و پس از نصب ویندوز، اطلاعات لازم را بنویسند.

مشخص نیست نبود گزینه عدم اتصال به اینترنت اتفاقی رخ داده و یا مایکروسافت آن را عمداً قرار نداده است. در حالی که شاید این گزینه در آینده اضافه گردد اما مطمئناً مواقعی هستند که کاربران می خواهند در آنجا بدون اینترنت ویندوز را نصب کنند. در حال حاضر تنها راهکار، استفاده از همان میانبر نامبرده می باشد تا بتوانید صفحه اتصال به اینترنت را رد کنید.

در پایان اشاره کنیم که مایکروسافت در تاریخ 24 ژوئن رسماً ویندوز 11 را معرفی و احتمالاً این سیستم عامل را فصل پاییز عرضه خواهد کرد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49201 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/30 تعداد مشاهده: 6135
سافت گذر