کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه تضمینی برای موفقیت سایتتان می‌خواهید؟

این ‌روز‌ها که فاصله‌گذاری اجتماعی و در پی‌اش رکود بسیاری از کسب‌وکارها نُقل هر مجلس است بسیاری از صاحبان کسب‌وکار، از فضای فیزیکی به فضای دیجیتال پناه برده‌اند. هر کسب‌وکاری که قبلاً کالا یا خدماتش را به صورت حضوری ارائه می‌کرد حالا سایتی برای خودش دست‌وپا کرده تا کسب‌وکارش را از نابودی نجات دهد.

نکته اینجاست که از بین این‌همه کدام می‌تواند موفق‌تر باشد. معلوم است! آن‌که بتواند ویترینش را دیدنی‌تر کند. اولین قدم این است که جلوی چشم مخاطب باشد. راهش چیست؟ استفاده از اصول سئو، اصول و تکنیک‌هایی که سایت شما را در موقعیت بهتری در نتایج گوگل نشان می‌دهد و درنتیجه بازدیدکنندهٔ بیشتری می‌گیرد.

بیشتر دیده شدن سایت با تکنیک‌های سئو (SEO)

امروزه مردم برای پیدا کردن محصولات و خدماتی که لازم دارند، اول از همه در اینترنت جست‌وجو می‌کنند. جست‌وجوی هر عنوانی در گوگل ممکن است هزاران نتیجه را نشان دهد. اگر دقت کرده باشید اولین نتایج همیشه مرتبط‌ترین نتایج به موضوعی است که آن را جست‌وجو کرده‌اید. این نشانه‌ای از وجود معیارهایی در رتبه‌بندی سایت‌ها در گوگل است.

سایت شما برای اینکه در نتایج جست‌وجو‌ها رتبهٔ بهتری بگیرد باید ازنظر شاخص رتبه‌بندی سایت‌ها در گوگل رتبهٔ بهتری بگیرد. اینجاست که تکنیک‌های سئو اهمیت پیدا می‌کند. سئو به معنای «بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو» است. برای سئو کردن یک وب‌سایت باید از قوانین طراحی سایت با اصول سئو پیروی کنید.

چطور سئوی سایت را بهتر کنیم؟

برای طراحی سایت با اصول سئو باید به این چند نکته توجه کنید:

عنوان سئوی سایت

عنوان سئو اولین و بزرگترین چیزی است که مخاطب از صفحهٔ سایت در نتایج گوگل می‌بیند. یکی از راه‌های اصلی گوگل برای تشخیص محتوای هر صفحه، عنوان آن است.

تعداد کلیک‌هایی که روی عنوان انجام می‌شود، مؤثرترین عامل در رتبهٔ سئو است. لینک‌ها و عنوان‌هایی که تعداد بیشتری کلیک دریافت کنند به‌تدریج در نتایج جست‌وجو بالاتر قرار می‌گیرند. عنوان خوب کمک می‌کند مخاطب‌ها روی لینک شما بیشتر کلیک کنند و رتبهٔ بهتری در نتایج گوگل داشته باشید.

حتماً از کلیدواژه در عنوان صفحه استفاده کنید تا به گوگل بفهمانید صفحهٔ وب‌سایت شما با چیزی که جست‌وجو شده مرتبط است. گوگل برای فهمیدن موضوع هر صفحه به عنوان آن اهمیت زیادی می‌دهد. بهترین جا برای آوردن کلیدواژه ابتدای عنوان است چون کاربران وقتی کلیدواژه‌ای که جستجو کرده‌اند را در ابتدای عنوان ببینند با احتمال بیشتری روی آن کلیک می‌کنند.

دقت داشته باشید اگر عنوان طولانی باشد هنگام نمایش مقداری از آن بریده می‌شود و نمایش داده نمی‌شود. پس بهتر است عنوان را خیلی طولانی انتخاب نکنید تا کاربران آن را کامل ببینند.

تعداد کلمات متن برای سئو

گوگل نوشته‌های بلند را به متن‌های کوتاه ترجیح می‌دهد. چون در متن‌های بلند می‌توان موضوع بحث را کاملاً توضیح داد و به جنبه‌های مختلف آن پرداخت. به همین دلیل کم بودن تعداد کلمات نوشته از نظر گوگل نشانهٔ کم‌کیفیت بودن محتوای صفحه است.

به خاطر داشته باشید برای افزودن کلمات به یک نوشته باید دو عامل دیگر را هم در نظر بگیرید. یکی اینکه از کلیدواژه به طور متعادل استفاده کنید. همچنین دقت کنید اگر متن شما خیلی طولانی شود ارزش خواندن پایین‌تری خواهد داشت چون نمی‌تواند خواننده را ترغیب کند که تا پایان نوشته را بخواند. این مسئله هم در رتبهٔ سئو مؤثر است. زیرا گوگل به کاربرپسند بودن نوشته‌ها اهمیت زیادی می‌دهد.

اسلاگ (Slug)

برای اینکه آدرس‌های اینترنتیِ گیج‌کننده و بلند را به صورت ساده‌تر نمایش دهیم از اسلاگ استفاده می‌کنیم. اسلاگ در واقع یک یا چند کلمهٔ کوتاه است که در آدرس یک وب‌سایت، درست بعد از دامنهٔ اصلی آن می‌آید تا کاربران به‌سادگی بتوانند موضوع آن صفحه را تشخیص دهند.

گوگل به کلماتی که در آدرس وب‌سایتتان قرار می‌دهید اهمیت می‌دهد و دلیل آن هم سرعت در تطبیق آدرس وب‌سایت با کلیدواژه‌ها و محتوای صفحهٔ شماست. هر چیزی که به گوگل کمک کند سریع‌تر مطالب شما را شناسایی کند روی سئوی سایت شما تاثیر مثبت دارد.

لینک‌دهی

اساس شبکهٔ جهانی وب را لینک‌ها می‌سازند. لینک به چیزی گفته می‌شود که شما را از یک صفحهٔ وب‌سایت به صفحهٔ دیگری هدایت می‌کند. کار لینک این است که دو صفحهٔ وب را به هم پیوند می‌دهد. به طور کلی لینک‌ها سه دسته هستند. لینک داخلی، لینک خارجی و لینک ورودی.

هر لینک در هر صفحه از وب‌سایت شما که به صفحهٔ دیگری از وب‌سایت خودتان اشاره داشته باشد لینک داخلی گفته می‌شود. این لینک‌ها به یافتن مطالب دیگر سایت شما کمک می‌کند.

وجود لینک داخلی باعث می‌شود حرکت گوگل بین صفحات یک سایت سریع‌تر انجام شود. هرچه راه‌های رسیدن به یک صفحه بیشتر باشد امتیاز سئوی آن صفحه در گوگل بالاتر خواهد بود و در نتایج جست‌وجو بالاتر نمایش داده می‌شود.

فایدهٔ دیگر این لینک‌های داخلی برای گوگل این است که می‌تواند ساختار صفحات وب‌سایت شما را تشخیص دهد و ارتباط بین صفحات را پیدا کند. هر چه وب‌سایت شما ساختار یافته‌تر باشد شانس بیشتری برای نمایش در نتایج جست‌وجو دارد.

هر لینکی از سایت شما که به صفحه‌ای از سایتی دیگر اشاره کند لینک خروجی نام دارد. وجود لینک خروجی در صفحهٔ وب‌سایت شما سئوی بهتری ایجاد می‌کند. چون به کسانی که تازه شروع به تولید محتوای مفید کرده‌اند این شانس را می‌دهد که در نتایج جست‌وجو بالاتر دیده شوند و چرخهٔ تولید و توزیع محتوا ادامه داشته باشد. این کار به موتورهای جست‌وجو هم کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر نوشته‌های مرتبط و سودمند را در دریای وب شناسایی کنند.

به لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره کند لینک ورودی گفته می‌شود. هرچه لینک‌های ورودی به یک صفحه بیشتر باشد آن صفحه از نظر موتورهای جست‌وجو مهم‌تر خواهد بود و رتبهٔ بالاتری می‌گیرد.

ویترین‌تان را بچینید

شاید این‌طور به نظر برسد که با این همه نکته‌های ریز و درشت برای افزایش امتیاز در موتورهای جست‌وجو رسیدن به رتبه‌های بالا کار دشواری است و ممکن است بسیاری از نکات از ذهنتان بپرد و نتوانید همهٔ آن‌ها را برای بهبود سئوی سایتتان انجام دهید.

خبر خوب این است که نیازی نیست همهٔ این نکته‌ها را حفظ کنید. اگر سایتتان را با سایت‌سازهایی مثل ویترین ساخته باشید خیالتان راحت است. می‌توانید از آموزش سئو ویترین برای بهبود سئوی سایتتان کمک بگیرید. ویترین در همهٔ این بخش‌ها به شما کمک می‌کند تا صفحه‌های سایتتان را با سئوی بهتری بسازید و امتیاز آن را در موتور‌های جست‌وجو افزایش دهید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49208 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/04/01 تعداد مشاهده: 1864
کلید واژه ها:
سافت گذر