کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی‌های وسترن موبایلی بیش از آنچه فکر می‌کنید جذاب هستند

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های سبک ماجراجویی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Westland Survival همراه سافت گذر باشید.

گشت و گذار در دنیای جذاب غرب وحشی، همواره یکی از دوست داشتنی‌ترین کارهایی بوده است که هر گیمری آرزوی انجام دادن آن را داشته. چه کسی از اسب سواری و ماجراجویی در دل دشت‌ها و دره‌ها بدش می‌آید؟ هرچند که دیگر نمی‌توان آن تم دوست داشتنی غرب را تجربه کرد، اما تجربه این تم دوست داشتنی و ماجراجویی در یک محیط وسترن، آن هم در کالبد یک بازی ویدیویی چندان هم خالی از لطف نیست و می‌تواند دوست داشتی نیز باشد.

بازی‌های ویدیویی تمامی ظرفیت‌های خودشان را برای انتقال آن حس دوست داشتنی غرب، را به مخاطب به کار گرفته‌اند. از فرنچایز بزرگی مانند Red Dead Redemption بگیرید تا عناوین ریز و درشت موبایلی که همگی شبیه‌سازی دوست داشتنی از غرب وحشی هستند. دنیایی پر رمز و راز که شگفتی‌های آن تا مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. دنیایی که همه‌چیز در آن ممکن است و فارغ از خظ قرمزها به دنبال انتقال تجربه‌ای جذاب از یک دنیای فراموش شده است. اگر دلتان می‌خواهد سوار بر اسبتان در دنیای جذاب این بازی‌ها بتازید، در ادامه همواره سافت گذر باشید.

سال‌هاست که استودیوهای سازنده بازی‌های ویدیویی تلاش کرده‌اند که خط زمانی داستان‌ها و بازی‌های خودشان را به گذشته‌های دور برده و تجربه‌ای سرگرم کننده را برای مخاطب به ارمغان بیاورند. بازی‌هایی که رویداد‌های تاریخی و دوره‌های مختلف زندگی افراد را به تصویر می‌کشد و شما را بجای یکی از همین افراد قرار می‌دهد. گاها ممکن است که شما شوالیه‌ای شجاع در راه نجات پادشاه باشید، یا کابویی جوان که با اسبش در دل بیابان‌های غرب به سوی غروب حرکت می‌کند. هرچه که باشد، بازی‌های ویدیویی به لطف همین موضوع، امروزه جذاب‌تر از همیشه شده‌اند.

عنوان جذاب Westland Survival یکی از همین بازی‌هاست. عنوانی که شما را همراه خودش به دل بیابان‌های زرد غرب می‌برد و شما را درگیر ماجرایی دوست داشتنی می‌کند. استودیو دوست داشتنی Heilo Games که پیش‌تر با عرضه موفق بازی Mutiny توانسته بود که به جایگاه خوبی دست پیدا کند، حالا تصمیم گرفته است که بجای روایت داستان دزدان دریایی، پای گاوچران و کابوی‌های دوست داشتنیمان به میدان باز کرده و شما را راهی غرب وحشی کند.

داستان بازی حول محور گاوچران جوانی جربان دارد که به تازگی وارد شهری ناشناخته شده است. شهری که در آن، فساد موج می‌زند و مردم هیچ آرامشی ندارند و همه‌جا از تبهکاران پر شده است. حالا شما وظیفه دارید که به عنوان کلانتر جدید شهر، از صفر شروع کنید و یکبار دیگر آرامش را به این شهر عجیب بازگردانید. اما فراموش نکنید که نباید به هرکسی اعتماد کنید و اینجا جایی برای اعتماد به غریبه‌ها نیست.

متاسفانه برخی از بازی‌های موبایلی هیچگاه آنطوری که باید و شاید دیده نمی‌شوند زیر سایه عناوین بزرگ‌تر برای همیشه فراموش یا نادیده گرفته می‌شوند. کیفیت بازی‌های موبایلی این اجازه را به مخاطب داده است که انتظار بسیار بالایی از یک بازی موبایلی – فارغ از سبک آن – داشته باشد. گرافیک همیشه، همه‌‌چیز نیست و نباید تنها به گرافیک بازی‌ها اکتفا کرد. مرز بین یک بازی خوب و یک عنوان بد را با همین ریزه‌کاری‌ها و جزئیات می‌توان تعیین کرد.

Westland Survival یکی از بازی‌هایی است که برخلاف داستان خودش، گیم‌پلی آزاد را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما اجازه می‌هد که هرکسی که می‌خواهید باشید. هیچ خط قرمزی برای این بازی وجود ندارد و شما خودتان ماجرای خودتان را رقم می‌زنید. گاه ممکن است که در بین آدم بدها باشید و به سمت عدالت شلیک کنید، یا در طرف آدم خوب‌ها باستید و در پی دستیگری تبهکاران باشید. Westland Survival هیچ‌ محدودیتی برای خودش قائل نیست و گیم‌پلی آن نیز بسیار سرگرم کننده است.

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که Westland Survival یک عنوان ماجراجویی است، اما این جمله آنقدر هم که فکر می‌کنید، درست نیست! هرچند که گیم‌پلی بازی جذاب است، اما المان‌های نقش آفرینی بازی را نباید نادیده گرفت. بازی شما را وادار می‌کند که از صفر شروع کنید و هیچ پیش برنامه‌ای را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. اگر می‌خواهید کلانتر شوید، خیلی خب سوار بر اسبتان به دل بیابان‌های گرم غرب بزنید! خانه بسیازید و سعی کنید که در این بیابان جهنمی زنده بمانید.

گیم‌پلی در واقع مجموعه‌ای از المان‌های مدیریتی، بقا، نقش آفرینی و چه بسا اکشن است و Helio Games سعی کرده تا در بازی خودش از بخشی کوچک از دیگر سبک‌ها را قرار دهد و صرفا یک بازی ماجراجویی نباشد. در بازی باید با استفاده از منابعی که در اختیار شما قرار گرفته‌اند سعی کنید که زنده بمانید، پیشرفت کنید، قدرتمند شوید و در نهایت تبدیل به شخصی مفید شوید. گیم‌پلی بازی از مراحل آن، کاملا جداست مراحل بدون هیچ توضیحی شما را راهی نقاط ناشناخته بازی می‌کند و همین موضوع Westland Survival جذاب‌تر کرده است.

یکی از اولین چیزهایی که در این بازی به چشمتان خواهد خورد، گرافیک زیبای آن است. Helio Games تلاش کرده که حتی ریزترین جزئیات محیط بازی را نیز به تصویر بکشد. تلاشی کرده به خوبی نتیجه داده و این بازی را بسیار جذاب کرده است. از طرفی محیط‌های رنگارنگ بازی نیز به خوبی می‌توانند سرگرم کننده باشند و شما قطعا از تماشای محیط پویای بازی لذت خواهید برد.

موسیقی بازی نیز به خوبی گرافیک آن طراحی شده است. یکی از جذاب‌ترین موضوع مربوط به جلوه‌های صوتی بازی Westland Survival موسیقی متن بازی است که از ملودی و موسیقی‌های مربوط به آن دوره استفاده شده است که این موضوع باعث می‌‌شود که حس و حال آن دوره را به خوبی تجربه کنید.

 

پیشنهاد میشه!

از علاقه‌مند به دنیای جذاب بازی وسترن هستید، Westland Survival احتمالا یکی از بهترین بازی‌هایی است می‌توانید به سراغش بروید. Westland Survival در کنار داستان جذاب و گیم‌پلی دوست داشتنی خودش تلاش کرده است که شما راهی سفری جذاب به دنیای بازی‌های وسترن کند. تجربه‌ای که می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن شما باقی بماند و شما هرگز از آن خسته نخواهید شد.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49235 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1400/04/15 تعداد مشاهده: 7854
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر