کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی ناشناخته‌ترین بازی‌های سبک بقا برای کامپیوتر

در چند سال اخیر، بازی‌های سبک بقا (Survival) بسیار محبوب شده است. نمودارهای Steam نشان می‌دهد، که بازی‌های سبک بقا و ترسناک، بقا و کلاسیک و بقا و ماجراجویی بیشترین تقاضا را دارند. ازاین‌رو، امروز ما تصمیم گرفته‌ایم که به معرفی چند تا از بهترین بازی‌های سبک بقا بپردازیم، که حداقل میدانیم کمتر شناخته‌ شده‌اند و ارزش بازی را دارند.

بازی هنری در سبک بقا DON’T STARVE

تقریباً، دیگر کمتر بازی با گرافیکی متفاوت از بازی‌های امروزی پیدا می‌شود. اما بازی DON’T STARVE، یک بازی متفاوت با گرافیکی جذاب است. درست است که بازی گرافیک فوق‌العاده عجیبی ندارد، اما گرافیک بازی بسیار فنی و زیباست. این بازی توسط استودیو Klei Entertainment ساخته و توسط همین استودیو نیز منتشر شد.

بازی داستان یک دانشمند را روایت می‌کند که یک شیطان خبیث او را به جهانی دیگر تبعید می‌کند. کاراکتر بازی، چشمان خود را در جهانی باز می‌کند که بویی از تمدن انسانی نبرده است، جهانی مملو از جانوران و حیوانات خطرناک. تنها تلاش شما در این بازی، زنده ماندن است. فقط زنده ماندن، شما در این بازی، مرحله‌ای برای انجام دادن ندارید، شما فقط باید زنده بمانید. البته تلاش کنید که زنده بمانید!

با اینکه، بازی هیچ اشاره‌ای به این ندارد که شما در یک جزیره هستید اما علائم آب هوایی در بازی، همچون باران و برف و طوفان‌های ناگهانی، حاکی از این است که شما در یک جزیره گیر افتاده‌اید. گرافیک بازی، همان‌طور که گفتیم بسیار فنی است. البته می‌توان گفت، در برابر هم‌رده‌های خود کمی ضعیف عمل کرده، اما باوجود انسانی همچون تیم برتون، مگر می‌شود که گرافیک هنری بازی بد باشد!

باید به این نکته اشاره کرد که این بازی، احتمالاً گیمرهای تازه‌کار را سریعاً خسته خواهد کرد. اما گیمرهایی که به داستان بازی، اهمیت می‌دهند، می‌توانند ساعت‌ها با این بازی سرگرم شوند.

بازی در سبک بقا THIS WAR OF MINE

This War of Mine، یک بازی متفاوت از استودیوی لهستانی ۱۱ Bit Studios بوده که با الهام از نبردهای خونین یوگسلاوی در سبک بقا ساخته‌ شده است.
در این بازی، شما باید با مدیریت و کنترل جنگ‌زدگان و بازماندگان، سعی کنید تا جایی که می‌توانید، زنده بمانید.

منتشر شدن نسخه رسمی فارسی این بازی، می‌تواند آن را گزینه‌ای مناسب برای بازی کردن کند. نسخه فارسی بازی، با همکاری استودیو سازنده آن انجام‌ شده و شما می‌توانید این بازی زیبا را تهیه و اجرا کنید.

بازی جذاب در سبک زنده ماندن ARK: SURVIVAL EVOLVED

فرض کنید شما در یک دنیای آخر زمانی و به‌دور از تمدن، زندگی می‌کنید. در یک دنیای زامبی‌زده یا به سبک فیلم شکارچی، شما در یک دنیای ناشناخته، از خواب بیدار می‌شوید.
در حال حاضر، تنها هدف شما زنده ماندن است. قطعاً اولین کار شما این است که بفهمید، در کجا هستید و بعد از آن به دنبال این حقیقت‌خواهید رفت، که آیا تنها هستید یا خیر و اگر تنها نیستید آیا آن‌ها قابل‌ اعتماد هستند یا اینکه باید به‌تنهایی زنده بمانید؟ درواقع این داستان عنوان Ark Survival Evolved، است.

شما به‌عنوان یک بازمانده، در یک ساحل بدون هیچ وسیله و چیزی از خواب بیدار می‌شوید. در اطراف شما پر است از انواع دایناسورهایی که ابتدا، بی‌آزار به نظر می‌آیند ولی باکمی گشت‌وگذار در محیط اطرافتان، به دایناسورهای عظیم و وحشی خواهید رسید.

حالا در این دنیا، شما دو راه پیش رو دارید، یک راه احمقانه و یا یک راه کمتر احمقانه! در راه اول، شما باید به‌تنهایی زندگی کنید، به‌تنهایی بجنگید و به‌تنهایی سرپناهی، هرقدر بی‌اهمیت در برابر دشمنان صدها برابر قوی‌تر و باتجربه‌تر خود، بسازید. اما راه دوم شما، عضو شدن در یک قبیله یا ساخت یک قبیله، از صفر است.

این داستان و روش عنوان ARK: SURVIVAL EVOLVED از استودیو Wildcard بود که با همکاری استودیو Instinct Games، Efecto و Virtual Basement در سبک بقا و ماجراجویی ساخته و منتشر شده است.
همچنین این بازی، دارای نسخه اندروید نیز هست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49252 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: آی تی رسان تاریخ خبر: 1400/04/24 تعداد مشاهده: 10424
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر