کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت: دور زدن پیش نیازهای ویندوز ۱۱ ممکن نیست

از زمانی که ویندوز ۱۱ معرفی شده، بسیاری از کاربران مطمئن نیستند که این سیستم عامل روی کامپیوترشان نصب می‌شود یا نه. مایکروسافت می‌گوید از نارضایتی کسانی که نمی‌توانند ویندوز ۱۱ را روی دستگاه‌های خود نصب کنند آگاه است، اما این سیاست‌ها اتخاذ شده تا بهترین تجربه کاربری ممکن به دست کاربران برسد.

مایکروسافت پیش از نصب نسخه جدید ویندوز سازگاری سخت‌افزاری با این آپدیت را بررسی می‌کند و چنان‌چه پیش‌نیازی رعایت نشده باشد، خطایی را به شما نشان می‌دهد. این شرکت مدعی است که ویندوز ۱۱ آپدیتی بزرگ با تمرکز بر قابلیت‌های امنیتی است. به همین منظور پیش‌نیازهایی تعیین شده تا بهترین عملکرد و امنیت را به ارمغان بیاورد.

مایکروسافت می‌گوید راه‌های دور زدن پیش‌نیازهای نصب ویندوز ۱۱ کار نخواهند کرد. کاربران می‌توانند با دستکاری بخش Group Policy آپدیت‌های امنیتی ویندوز ۱۱ را غیرفعال کنند، اما پیش‌نیازهای حداقلی ویندوز ۱۱ از طریق ویرایش این بخش قابل دور زدن نیست. مایکروسافت یادآور می‌شود:

«بخش Group Policy به شما اجازه نمی‌دهد نیازهای سخت‌افزاری ویندوز ۱۱ را دور بزنید. ما همچنان به دستگاه‌های پشتیبانی‌ نشده اجازه آپگرید نمی‌دهیم چون می‌خواهیم مطمئن شویم که دستگاه‌های شما تحت پشتیبانی و ایمنی قرار دارند.»

همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، کاربران از این توضیح مبهم مایکروسافت راضی نیستند. آن‌ها در بخش نظرات ویدیویی که مایکروسافت این توضیحات را در آن منتشر کرده، به این شرکت معترض شده‌اند و به این سیاست‌ها انتقاد دارند. برخی می‌گویند ویندوز ۱۱ نسخه دیگری شبیه ویندوز ۸ خواهد بود، عده دیگری باور دارند که پیش‌نیازهای تعیین‌ شده صرفا حیله بازاریابی مایکروسافت است.

این ویدیو در حال حاضر بیش از ۳۰۰ دیسلایک و ۵۰ لایک دارد و بخش نظرات آن از دسترس خارج شده است. با تمام گفته‌های مایکروسافت احتمالا در آینده همچنان روش‌هایی برای دور زدن این پیش‌نیازها پیدا خواهد شد. ولی در حال حاضر روش‌های مرتبط با دستکاری بخش آپدیت ویندوز، Media Creaton Tool، رجیستری و Group Policy کار نمی‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49277 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1400/05/10 تعداد مشاهده: 12822
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

مصطفی کوتی 1400/06/09 15:46
چه قدر مطمئن

من سیستمم tpm 2 نداره ولی همون روزای اول که ویندوز 11 فایلاش لو رفت از یه آموزش تو یوتیوب راحت تونستم نصبش کنم
الانم که کلا مایکروسافت تسلیم شده و شرط داشتن tmp 2 رو برداشت
SIAMAK 1400/05/15 09:30
نظر قبلی من رو تایید نکردین که نوشتم همین الانشم دور زده شده
خواستم بگم دیروز هم با همون روش آپدیت جدید دریافت کردم
Edition Windows 11 Enterprise
Version 21H2
Installed on ‎8/‎4/‎2021
OS build 22000.120
Experience Windows Feature Experience Pack 1000.22000.120.0
اینم آخرین آپدیت جدید
به مایکو بگو جو گیر نشو دوغتو بنوش
سیامک 1400/05/12 10:49
مایکروسافت چه دل خوشی داره
چون اومدن همین الانشم کرکش کردن برای نصب و من نصب کردم و شد اینم قسمتی از توضیحات سایت معرف
توضیحات

محیط نصب این ویندوز بعلت Unlock شدن، در مرحله اول شبیه ویندوز 10 میباشد.
در این نسخه TPM بصورت دستی غیر فعال شده است و در زمان نصب یا آپگرید اروری دریافت نخواهید کرد. ( Unlocked )
ماکروسافت جان الکی زحمت قفلو محدودیت رو به خودت نده کار نشد نداره نحایت هم نشه نسخه ای که نصب میکنی رو آپدیت کنی میمونی فایل ایمیجش بیاد و از طریق بوت میریزی تو فلش ورژن جدید رو حالا یا وینوز عوض میکنی یا با فلش آپگرید میکنی .خدایی ماکروسافت با این شناختی که از دنیای تکنولوژی داره بعید هست بگه ما اجازه نمیدیم نصب بشه.نصب میشه خوبشم میشه
سعید نعمتی 1400/05/12 09:52
خب اینجوری خیلی بهتره به نف ماس و اونا . . اینجوری کسی نمیتونه سیستم یه قرن پیش رو بیاد ویندوز 11 روش نصب کنه بره . . چند روز پیش یه سیستم برام اورده بودن میگف برام ویندوز 10 بریز وقتی در کیسو باز کردم برای خاک گیری دیدم این سیستم ویندوز 2000 هم بزور پشتیبانی میکنه . خب وقتی همه بروز باشن و همه جدید باشن دیگه مجبور نیستن یه برنامه بسازن که هم رو قدیما خوب کار کنه هم رو جدیدا حالا این وسط باگم خب اضافه میشه بلاخره . . ممکنه با این کار ماکروسافت کاری کنه فروش محصولات کامپیوتری بیشتر بشه و نسل قدیمیا رو کنار بزارن و با این کار امنیت بیشتر میشه مشکلات کم تر میشن و بحث باگو پشتیبانیو و الا . . بهتر میشه ! . ممکنه نه با این کار دیگه کسی سراغ ویندوز جدید نره و فروش ویندوز افت کنه و ماکروسافت شل کنه و مجبور بشه کاری کنه که هر سیستمی با هر سخت افزاری خواست بیاد وسط دانلود کنه و کرکو تمام ، برو حالشو ببر .. . اون وقت هزارتا مشکلاتو باگ درست بشه .
چیز عجیب غریبی نخواسته گفته پردازنده های نسل 8 به بالا و حداقل کارت گرافیکی که DX 11 رو پشتیبانی کنه و 100 گیگم فوقش حافظه حالا یه قطعه TPM 2 که روی مادربردای نسل جدید هس نیازی به خریدن نیس و مادربردای نا محبوب مثل بایوستار ، گیگابایت ، و .. . ممکنه نداشته باشه و باید چیپو بخرید پیشنهاد میکنم کسایی که TPM 2 مادربردشون نداره و ساپورت نمیکنه هرچه سریع تر چیپو بخرن که گرون تر میشه ؛ خلاصه نظر من این بود ماکروسافت کارش درسته و بازم درسته که با یه چیپ مسخره نمیشه امنیت رو بیشتر کرد و هزار جور راه دور زدن وجود داره ولی خب باعث میشه ، مردم بروز بشن و جدید بشن حالا از روی ناچاری هم که شده برون سیستم جدید تهیه کنن ، حالا بحث پولش بکنار تو ایران این مشکلا هس ، جای دیگه نیس . ..
ناشناس 1400/05/11 18:49
دور زدن پیش‌نیازهای windows 11 به راحتی قابل انجام است.
فقط کافی است فایل install.win را از windows 11 به داخل پوشه sources در windows 10 کپی کنید.