کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316361 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

در دوره های آنلاین سئو شرکت کنیم یا نه؟

در این بخش به بررسی مزایا و معایب دوره های آنلاین سئو می پردازیم و نکات قابل بررسی پیش از انتخاب بهترین دوره سئو را به شما معرفی می کنیم. اگر قصد دارید یادگیری سئو را با شرکت در کلاس های آموزشی شروع کنید ، با ما همراه باشید.

اهمیت شرکت در دوره سئو در آغاز راه

امروزه با توجه به اینکه موفقیت هرکسی در کسب و کار اینترنتی، وابسته به دانش سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد، بسیاری از افراد تصمیم به سئو سایت خود می گیرند.

حتما می دانید که سئو فرایندی زمان بر دارد و نیاز به صرف وقت و صبر دارد. به همین جهت بعضی افراد سئو سایت خود را برون سپاری کرده و هزینه آن را پرداخت می کنند. اما برخی دیگر به دلیل بالا بودن هزینه های سئو در شرکت ها و نیاز مداوم سایت به بهینه سازی ، تصمیم به یادگیری سئو می گیرند. روش های مختلفی برای یادگیری سئو وجود دارد که یکی از آن ها شرکت در دوره های سئو می باشد.

پکیج های آموزشی نمی توانند جای تجربه کردن و مطالعات شما را بگیرند اما استفاده کردن از آن ها می تواند شما را در مدت زمان کمی با تجربیات چند سال کار یک متخصص سئو آشنا کند که این در مسیر شما بسیار با ارزش است و شاید باعث شود راه 3 ساله را در 1 سال طی کنید.

پس از شرکت در دوره آنلاین سئو ، مطالعات و تجربیات شخصی که به دست می آورید، مکمل این آموزش ها شده و در مدت زمان معقولی به سطح کیفی فوق العاده ای در جایگاه یک متخصص سئو خواهید رسید.

مسیر یادگیری سئو نیازمند انجام آزمون و خطاهای بسیاری است و قطعا در این راه ممکن است برخی پروژه ها به شکست بینجامد. شرکت در دوره سئو به شما کمک می کند که از ابتدا با یک راهنمای با تجربه کار سئو را شروع کرده و از شکست های احتمالی جلوگیری کنید.

چطور دوره سئو حرفه ای را تشخیص دهیم؟

  1. حتما روی سایت واقعی کار کنید – پروژه محور بودن دوره

مهم ترین معیار انتخاب دوره سئو ، پروژه محور  و کاربردی بودن دوره است. این حرف را جدی بگیرید! تا زمانی که خودتان روی سئو یک سایت واقعی کار نکنید سئو یاد نخواهید گرفت!

  1. پشتیبانی خوب از ارکان اصلی دوره های سئو

در دوره های حضوری امکان برقراری ارتباط با اساتید و کارشناسان دوره به راحتی وجود دارد اما در دوره های آنلاین بسیار مهم است که آکادمی موردنظر حین دوره و پس از دوره پشتیبانی کامل انجام دهد. به سوالات شما پاسخ دهند و هرگونه اشکالی را در اسرع وقت رفع کنند.

  1. ارائه دوره توسط مدرس حرفه ای و با تجربه

همانطور که می دانید سئو حوزه ای است که تجربه در آن حرف اول را می زند. پس بهتر است ابتدا تحقیقات لازم در ارتباط با استاد دوره سئو را انجام دهید تا مدرسی با تجربه و با نمونه کارهای قوی  و حرفه ای را انتخاب کنید. علاوه بر این ، قدرت انتقال مطالب استاد سئو بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که ممکن است فردی بسیار در حوزه کاری خود موفق باشد اما معلم خوبی نباشد. پس حتما به سابقه تدریس وی توجه کنید.

  1. 0 تا 100 سئو را در برگیرد

سئو دنیای گسترده ایست که مباحث متنوعی را شامل می شود. شما می توانید در دوره های جداگانه ی هر مبحث مانند دوره سئو تکنیکال شرکت کنید. اما پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره های جامع سئو می باشد. چرا که همواره مجموعه ای از فعالیت ها منجر به کسب جایگاه در صفحه اول گوگل می شود. پس دوره ای را انتخاب کنید که صفر تا صد سئو را به شما آموزش دهد.

  1. نظر شرکت کننده های قبلی چیست؟

یکی از بهترین کارها پیش از خرید دوره های آنلاین ، مطالعه نظرات دیگران و افراد شرکت کننده در دوره است. معمولا در صفحه ای که به دوره اختصاص دارد شرکت کنندکان دوره ، دیدگاه های مثبت و منفی خود را به اشتراک می گذارند. مطالعه این دیدگاه ها تصمیم گیری شما را بسیار راحت می کند.

دوره های مجازی اجبار است یا انتخاب؟

تا پیش از پاندمی کرونا، کلاس‌های حضوری سئو رونق زیادی داشت اما در 2 سال اخیر، بیشتر دوره‌ها به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می‌شود. برخی از افراد کلاس‌های حضوری را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر تمایل به حضور آنلاین در دوره‌های سئو دارند. در آموزش آنلاین سئو مناسب، معمولاً ویدیو و فایل ارائه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد تا بعداً بتوان مباحث را مرور کرد.  

آموزش آنلاین اجازه می دهد تا افراد در تمام سنین برای یادگیری مهارت های جدید بدون محدودیت به طور یکسان با استفاده از دوره های آموزشی الکترونیکی اقدام کنند. شما می توانید کلاس آموزش سئو را در خانه خود داشته باشید و بدون محدودیت، بارها کلاس ها را ببینید و نکات جدید یاد بگیرید.

یکی دیگر از مزایای دوره های آنلاین، مختصر و مفید بودن آن هاست. امروزه اکثر مدرسان سئو اقدام به برگزاری دوره های آنلاین کرده اند. مختصر سازی مطلب در ارائه آن بسیار مهم است به همین خاطر مطالبی که  در آموزش های مجازی ارائه می شود مختصر است تا مطالب غیر مهم جانشین مطالب ضروری نشوند. برای کسانی که از استفاده ی شبکه های اجتماعی لذت می برند آموزش های آنلاین بهترین گزینه است.

شما می توانید با استفاده از آموزش های مجازی در هر زمان و مکانی به آنها دسترسی نامحدود داشته باشید . دوره های آنلاین 60 درصد کمتر از تدریس های سنتی وقت می گیرد و مفیدتر است.

کلاس های آموزشی آنلاین نیاز به انگیزه ی بالا برای پیشرفت در دوره های مجازی دارد . این نوع آموزش ها برای افراد شاغل بسیار ایده آل و منحصر به فرد است زیرا این کلاس ها ضبط می شوند بنابراین افراد می توانند در هر زمان که بخواهند آنها را دانلود کرده و مشاهده کنند .

آموزش حضوری همواره هزینه حمل و نقل به مرکز آموزشی را با خود به همراه دارد که علاوه بر هزینه رفت و آمد، آلودگی هوا را نیز در کلان شهر ها را نیز به همراه دارد. اما با استفاده از آموزش مجازی، افراد می توانند هزینه های آموزشی را به نسبت کاهش دهند.

2 ایراد مهم دوره های آموزش آنلاین

آموزش و یادگیری از طریق اینترنت در رایانه های شخصی امکان دسترسی گسترده تر را فراهم می کند، اما همچنین می تواند به راحتی منجر به انزوا شود. یادگیری حضوری سئو بدین معناست که شرکت کنندگان دوره می توانند سوال کنند و بلافاصله به آنها پاسخ دهند، این در مورد آموزش الکترونیکی صدق نمی کند. البته در صورتی که پشتیبانی قوی برای دوره وجود داشته باشد می تواند این مشکل را رفع کند.

شرکت کنندگان دوره ، آزادی یادگیری در وقت خود را در هر کجا که هستند دارند، اما این ممکن است احساس انزوا و عدم حمایت را برای آنها ایجاد کند. در سئو تعامل با همکاران اهمیت بالایی در بروز بودن دانش سئو افراد دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49298 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/06/02 تعداد مشاهده: 442
کلید واژه ها:
سافت گذر