کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همه چیز درباره ی لپ تاپ استوک

شاید برایتان پیش آمده باشد که وقتی قصد خرید لپ تاپ را داشتید، با جمله «بهتر است که یک لپ تاپ استوک بخرید مواجه شده‌ باشید» اما احتمالاً در این خصوص اطلاعاتی چندانی نداشتید که تصمیم‌گیری کنید. در حال حاضر در ایران به لپ‌ تاپ‌های دست دوم، استوک گفته می‌شود اما اگر بخواهیم این مطلب را به صوت واقع‌بینانه بررسی کنیم، باید بگوییم که لپ تاپ‌های استوک، کالاهایی هستند که فقط از آکبند خارج شده‌اند و استفاده‌ی خاصی از آنها نشده است.

از آن طرف تعریف دیگری را نیز برای لپ تاپ استوک خواهیم داشت و آن زمانی است که فصل فروش بعضی از لپ تاپ‌ها به پایان رسیده است یا حتی بعد از خریداری آنها در انبار نگه‌ داشته می‌شدند تا در زمان مورد نظر مورد استفاده قرار بگیرند. حال اجازه دهید در ادامه‌ی این مطلب به موارد مهم‌تری در خصوص این‌گونه لپ تاپ‌ها بپردازیم.

انواع لپ‌تاپ استوک

به طور کلی می‌توان لپ‌ تاپ‌های استوک را در دو رده یا گرید تقسیم بندی کرد که عبارتند از:

  • رده A

این دسته از لپ تاپ‌های استوک از وضعیت ظاهری مطلوبی برخوردار هستند و در اکثر موارد هیچ‌گونه ضربه‌ای به آنها وارد نشده است و به اصطلاح خط و خشی ندارند. به طور کلی می‌توان این دسته از لپ تاپ‌ها را در رده لپ تاپ‌های کارنکرده قرار دارد که حتی بعضی از آنها در انبار برای مدت طولانی نگه‌ داشته شده‌ و به فروش نرفته‌اند. علت این اتفاق نیز نوسانات بازار یا در چشم نبودن آنها بوده است. همچنین ناگفته نماند که رده a لپ تاپ استوک به دو گروه A+ و A++ تقسیم می‌شوند. تفاوت‌های این دو گروه از رده A شامل موارد زیر است:

  • لپ تاپ گرید A++ معمولاً بین 1 الی 3 ماه مورد استفاده قرار گرفته‌اند و هیچ‌گونه شکستگی، پیکسل سوختگی و یا ضربه در لپ تاپ دیده نمی‌شود. ضمناً باتری این رده از لپتاپ دسته دوم تا 80 درصد سالم است و کار خواهد کرد.
  • لپ تاپ گرید A+ نیز کاملاً کاربردی بوده با این وجود ممکن است در اکثر مواقع بر روی آنها خراش‌ یا ساییدگی‌هایی روی صفحه و درب آن وجود داشته باشد. همچنین احتمال وجود خراش بر روی صفحه نمایش نیز ممکن است. کارکرد این نوع لپ تاپ کارکرده حداکثر تا دو سال است.
  • رده B

بر خلاف رده A در لپ تاپ‌های این رده، ممکن است مشکلات بسیار کوچک ظاهری مانند ترک جزئی یا خط و خش بر روی لپ تاپ دیده شود که قابل چشم‌پوشی خواهد بود. گفتنی است که از لحاظ عملکردی، مشکل خاصی در این‌گونه لپ تاپ‌ها دیده نمی‌شود. ضمناً ناگفته نماند که قیمت لپ تاپ استوک رده B کمتر از رده A است و خرید آن صرفه‌ی اقتصادی دارد.

مزایای استفاده از لپ‌تاپ استوک

احتمالاً تا به الان متوجه شده‌اید که خرید لپتاپ استوک در واقع همان لپ تاپ‌هایی است که مدل اصلی هستند که مشخصات فنی آنها نیز تفاوتی با نسخه استوک نخواهد داشت. در واقع این‌گونه لپ تاپ‌ها (استوک) را با قیمت پایین‌تری خریداری می‌کنید اما هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ ظاهری فرقی با مدل آکبند نخواهد داشت و این موضوع بهترین مزیت بکارگیری از چنین لپ‌تاپ‌هاست. البته گاهاً پیش آمده است که برخی سودجویان، لپ تاپ استوک را جای لپتاپ آکبند جا می‌زنند چرا که همانطور عرض شد، این‌گونه لپتاپ‌ها مشکل ظاهری آنچنانی ندارند.

معایب استفاده از لپ‌تاپ استوک

لپ‌تاپ استوک همان لپتاپ‌هایی هستند که فصل فروش آنها گذشته است. با این تعریف پر واضح است که برای لپ تاپ‌های جدید و تازه به بازار آمده نمی‌توان نوع استوک آنها را تهیه کرد و شاید این مورد بزرگ‌ترین عیب چنین لپ تاپ‌هایی باشد. ضمناً دست‌تان برای انتخاب رنگ به جهت خرید لپتاپ استوک باز نخواهد بود چرا که ممکن است از یک رنگ و مدل به تعداد زیاد موجود باشد.

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

به طور حتم باید برای خرید لپتاپ‌های استوک نیز موارد مختلفی را در نظر گرفت که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  • برای اطمینان از کار کردن دکمه‌های لپتاپ استوک، خصوصاً گرید B حتماً قبل از خرید تمامی دکمه‌ها را امتحان کنید.
  • وجود هر گونه تو رفتگی در لپ‌تاپ نشان از ضربه دیدن آن دارد که احتمال آسیب رسیدن به قطعات داخلی آن نیز وجود دارد. پس به خوبی همه‌ جای لپ تاپ را بررسی کنید.
  • حتماً تاچ پد لپتاپ را مورد بررسی قرار دهید تا از صحت عملکردهای مختلف آن بخصوص زوم آن مطمئن شوید.
  • سلامت لولای لپ تاپ استوک هم مهم است، حتماً آن را بوسیله‌ی چند بار باز و بسته کردن، چک کنید.
  • بررسی کیفیت صفحه نمایش نیز دارای اهمیت است. این کار را با کم یا زیاد کردن نور صفحه چک کنید.
  • سلامت باتری لپ تاپ نیز مهم است. این موضوع را نیز قبل از خرید لپ تاپ بررسی کنید. دقت کنید که احتمال خرابی باتری بعد از مدتی راکد ماندن لپ‌تاپ‌های استوک در انبار وجود دارد.
  • از لحاظ فیزیکی تمامی پورت‌های لپ تاپ را بررسی نمایید. در آخر عملکرد آنها را نیز چک کنید.
  • قبل از این که خرید را نهایی کنید، از فروشنده مهلت تست لپ تاپ بگیرید، مخصوصاً اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید.

خرید انواع لپتاپ استوک از فروشگاه استوکاران

با توجه به مواردی که در خصوص لپ ‌تاپ استوک ارائه دادیم، احتمالاً بیشتر قانع شده‌اید تا برای مصرف شخصی یا مجموعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، چنین لپ تاپ‌هایی را خریداری کنید. برای این منظور کافی است که از یک سایت معتبر استفاده نمایید که دارای مشاوران تخصصی قبل از خرید نیز باشد. پیشنهاد ما به کارگیری از فروشگاه استوکاران است.

در این فروشگاه انواع و اقسام لپتاپ استوک وجود دارد که از جمله می‌توان به برندهایی نظیر لنوو، اچ پی، دل، توشیبا، اپل و ایسر اشاره کرد. به طور کلی برای خرید لپ تاپ استوک ارزان به راحتی می‌توانید از خدمات تیم تخصصی استوکاران بهره ببرید. بنابراین چنانچه قبل از ثبت سفارش نیاز به راهنمایی داشتید، کافی است که با به کارگیری از راه‌های ارتباطی در نظر گرفته شده، با مشاوران همیشه فعال فروشگاه استوکاران در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌توانید به آدرس الکترونیکی https://stokaran.com مراجعه نمایید و از خدمات این فروشگاه بهرمند شوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49299 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/06/04 تعداد مشاهده: 661
کلید واژه ها:
سافت گذر