کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ایسوس لپ‌تاپ‌های استودیوبوک 16 را با یک ویژگی منحصربه‌فرد معرفی کرد

ایسوس به‌تازگی از لپ‌تاپ‌های جدید ProArt StudioBook 16 خود رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ‌ها به یک پیچ چرخان فیزیکی زیر کیبورد مجهز هستند که قابلیت‌های فراوانی دارد.

لپ‌تاپ‌های سری ProArt ایسوس برای تولیدکنندگان محتوا ایده‌آل هستند. تمرکز این سری لپ‌تاپ‌ها روی طراحان، گرافیست‌ها و برای ویرایش تصاویر و ویدئوهاست. حالا ایسوس پس از معرفی ZenBook جدید خود، دو مدل جدید از این سری را با نام‌های استودیوبوک 16 و استودیوبوک 16 پرو معرفی کرده که یک ویژگی خاص و فوق‌العاده دارند.

ایسوس استودیوبوک 16 پرو
صفحه‌نمایش استودیوبوک 16 : OLED جذاب یا IPS سریع!
هر دو مدل به نمایشگر ۱۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ مجهز هستند. با این‌حال دو انتخاب برای نمایشگر دارد. انتخاب اول نمایشگر OLED با وضوح 4K و دقت رنگ فوق‌العاده ۱۰۰ درصدی DCI-P3 و روشنایی ۵۸۰ نیت است. این نمایشگر را می‌توانید با پوشش مات یا براق انتخاب کنید. انتخاب دوم اما نمایشگر IPS با وضوح 1600p و روشنایی ۳۹۰ نیت اما با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی است. گزینه اول بی‌شک برای ویرایش ویدئو و تصاویر و تماشای فیلم ایده‌ال‌تر است؛ در عوض نسخه IPS برای گیمرها انتخاب بهتری خواهد بود.

نمایشگر استودیوبوک 16

ایسوس می‌گوید نمایشگر OLED این دستگاه نسبت کنتراست یک میلیون به یک داشته و همچنین از HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

سخت‌افزار قدرتمند


ایسوس این دو مدل را در دو نسخه اینتل و AMD عرضه می‌کند. نسخه اینتل را می‌توانید با پردازنده Core i7-11800H یا Core i9-11900H با هشت هسته سفارش دهید. نسخه AMD هم در سه مدل رایزن 5600H، 5800H و 5900H شش تا هشت هسته‌ای قابل سفارش است. نسخه پرو استودیوبوک را همچنین می‌توانید با پردازنده‌های سری Xeon اینتل نیز سفارش دهید.

در بخش گرافیک هم به‌جز گرافیک داخلی وگا 7 (در نسخه AMD) یا Iris Xe (نسخه اینتل) می‌توانید بین گرافیک‌های مختلف انویدیا از RTX 3050 Ti گرفته تا RTX 3070 یکی را انتخاب کنید. نسخه پرو استودیوبوک اما با گرافیک حرفه‌ای RTX A2000 تا RTX A5000 عرضه می‌شود که خصوصاً برای رندر و مدلسازی سه‌بعدی انتخاب بهتری است.

این مدل‌ها را می‌توانید با ۸، ۱۶، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه رم سفارش دهید. همچنین در بخش حافظه ذخیره‌سازی نیز امکان سفارش تا ۲ ترابایت از نوع PCIe 3.0 SSD و با چینش RAID0 وجود دارد.

ویژگی منحصربه‌فرد: پیچ تنظیم ASUS Dial
پیچ استودیوبوک 16

حتماً قبول دارید که چرخ یا همان wheel ماوس یکی از پرکاربردترین بخش‌های کار با سیستم است. حالا ایسوس یک پیچ چرخان درست زیر کیبورد استودیوبوک 16 تعبیه کرده که می‌تواند به همان اندازه کاربردی باشد. این پیچ که ایسوس آن را Asus Dial می‌نامد بسته به اپلیکیشن‌های مختلف کاربرد متفاوتی دارد. به‌طور مثال می‌توانید در فتوشاپ برای تغییر اندازه براش، در پریمیر برای گردش در تایم‌لاین و یا در محیط ویندوز برای تنظیم صدا و نور از آن استفاده کنید.

قابلیت شخصی‌سازی کامل این Dial یکی از ویژگی‌های اصلی آن است و محل قرارگیری خوبش هم باعث شده بدون این‌که دستتان را از روی کیبورد بردارید با شستتان با آن کار کنید.

درگاه‌ها و اتصالات
پورت استودیوبوک 16

استودیوبوک از سه درگاه USB-A، دو درگاه USB-C سازگار با تاندربولت ۴ (نسخه اینتل)، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدست، درگاه اترنت گیگابیتی و مهم‌تر از همه یک کارت‌خوان سریع SD Express 7.0 استفاده می‌کند.

وای‌فای 6 و بلوتوث دوبانده 5.2 نیز از اتصالات بی‌سیم این لپ‌تاپ‌ها هستند.

سایر مشخصات StudioBook 16
این لپ‌تاپ با ترک‌پد بزرگ، صفحه کلید ماشین‌حسابی و مبدل صوتی ESS Sabre DAC همراه شده است. همچنین وبکم دستگاه نیز با Windows Hello سازگار خواهد بود.

استودیوبوک 16
قیمت و زمان عرضه استودیوبوک 16
این لپ‌تاپ قرار است در فصل پایانی سال 2021 به بازار عرضه شود. استودیوبوک 16 با قیمت پایه ۲۰۰۰ دلاری و نسخه پرو با قیمت ۲۵۰۰ دلاری به بازار عرضه خواهند شد. با این‌حال مشخصات بالاتر این مدل‌ها قطعاً با قیمت‌های بالاتری به فروش خواهد رسید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49308 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1400/06/13 تعداد مشاهده: 26364
کلید واژه ها:
اخبار مرتبط
سافت گذر