کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316431 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی شیشه بالکن و انواع آن

چندین سال است که استفاده از شیشه تراس یا شیشه بالکن که با نام های دیگری از قبیل بالکن شیشه ای و شیشه تاشو نیز شناخته می شود در طراحی ساختمان موردتوجه قرار دارد.

شیشه بالکن چیست؟

شیشه بالکن یا شیشه تراس غالبا برای استفاده به عنوان محافظ بالکن و تراس به کار می رود که طراحی و اجرای مناسب آن می تواند  زیبایی خاصی به ساختمان ببخشد و بر جلوه های بصری ساختمان بیفزاید. استفاده از شیشه سکوریت در این ابزار باعث ایمنی بالای آن می شود. بالکن شیشه ای از پرکاربردترین محصولاتی می باشد که اخیرا در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار دارد. 

مزایای استفاده از شیشه بالکن

  • کمک به زیبایی نمای ساختمان

  • بهره وری حداکثری از فضای داخلی و خارجی ساختمان

  • استفاده از فضای بالکن در چهار فصل سال با دمای مطبوع

  • بهره مندی از نور آفتاب در تمامی طول روز

  • برخورداری از ویژگی عایق صوتی، انرژی و آلودگی هوا به واسطه عایق بندی حرفه ای

  • جلوگیری از نفوذ هوای آلوده

  • جلوگیری از ورود حشرات و پرندگان

  • کاربرد به عنوان سازه و پارتیشن متحرک در فضاهای داخلی

  • ساخت شیشه به شکل رفلکس یا دودی؛ بمنظور ایجاد یک نمای جذابتر

  • بازو بسته شدن سریع و راحت

  • و...

معرفی انواع شیشه بالکن‌ ها

  • شیشه‌‌ بالکن های بدون قاب

این مدل از شیشه‌ بالکن ها به صورت کامل فضای مابین دیوارها را پوشانده است و تنها در فواصل زیاد از اتصالات عمودی استفاده خواهد شد. آن‌ها دیدی کامل و بی‌بدیل ایجاد خواهند نمود. فضای دنج بالکن شما را از ایجاد سر و صدا، حشرات موذی، باد و باران، سرما و گرما حفاظت خواهد نمود. حتی با قرار دادن پنجره‌هایی می‌توان انعطاف آن‌ها را در شرایط مختلف آب و هوا بیشتر کرد. این شیشه‌ بالکن ها می‌توانند به دیواره و یا سقف متصل شوند ولی هیچ ایرادی در ظاهر یا دیوارها بوجود نخواهند آورد. قطر آن‌ها اغلب ما بین 8 تا 10 میلیمتر میباشد. این مدل شیشه بالکن ها دیدی وسیع و بی مزاحمت ایجاد می کنند.

  • شیشه بالکن های ریلی

شیشه بالکن ریلی می‌توانند بی هیچ نگهدارنده‌ عمودی نصب گردند. در صورتی که بخواهیم با کمک ریل‌های عمودی آن‌ها را نصب کنیم، اغلب ریل را در فاصله‌های کم، حدودا هر یک یا دو متر، قرار خواهیم داد. یا برای متصل کردن گیره اتصال یا اتصال بند استفاده میگردد. در فصول بهار و تابستان می‌توان آن‌ها را به آسانی جابجا نمود و از هوا لذت ببریم. افزون بر این در زمستان، با بستن‌شان می‌توانیم از چایمان با منظره‌ بارش برف لذت ببریم.
از مزیت های دیگر شیشه بالکن ریلی این می باشد که در یک طرف جمع خواهند شد، در نتیجه تمیز کردن‌شان کار آسانی می باشد. نصب آن‌ها، هم مثل نوع بدون قاب، روکار است و هیچ تخریبی در نمای ساختمان و یا دیوارها ایجاد نمی‌کند. فقط نکته مهم این است در بالکن باید فضای کافی برای حرکت و جمع کردن شیشه‌ها وجود داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت شیشه بالکن جهان نما در تهران در تماس باشید. شرکت شیشه بالکن جهان نما در تهران

رنگ های مورد استفاده در شیشه های‌ بالکن

معمولا در طراحی‌ها از شیشه‌های شفاف استفاده می‌کنند. اما اگر بخواهند آن‌ها مقاوم‌تر شوند، از عنصر آهن استفاده می‌شود، به همین دلیل رنگ‌شان به سبزی می‌زند. ضخامت شیشه‌ها می‌تواند متغیر باشد. اگر بخواهیم رنگ سبز آن‌ها را خنثی کنیم از محصولی با نام low iron، که با نام‌های تجاری مختلف در بازار یافت می‌شود، استفاده می‌شود. اما آن‌ها معمولا قیمت بیشتری دارند.

 استفاده از شیشه های مات در بالکن برای حفظ حریم خصوصی نیز بسیار پرکاربرد است. گرچه در چنین حالتی نمای بیرون دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: شیشه بالکن تاشو

شرکت جهان نما

شرکت جهان نما از سال 1389 فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه شیشه بالکن آغاز نمود. در بدو تاسیس،این شرکت با اعزام نیروی فعال به کشور ترکیه جهت آموزش و نصب شیشه بالکن بطور اصولی اولین قدم محکم را در این راه برای رفاه حال هموطنان عزیز برداشت. در طی سال های گذشته با عنایت خداوند و همچنین کیفیت بالای یراق آلات تاکنون توانسته بیش از هزار پروژه در تهران و بیشتر از 500 پروژه در شهرستان را با بالاترین کیفیت ممکن به شما عزیزان ارایه نماید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49310 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/06/13 تعداد مشاهده: 363
کلید واژه ها:
سافت گذر