کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316540 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شبکه‌های اجتماعی حالت تکمیل‌شده وبلاگ‌ها هستند

مدير سرويس‌دهنده بلاگ‌اسكاي با بيان اينكه در كشور ما از شبكه‌هاي اجتماعي و وبلا‌گ‌نويسي در كنار هم استقبال مناسبي صورت گرفته است، افزود: با وجود گسترش شبكه‌هاي اجتماعي، هم‌چنان وبلاگ‌نويسي روبه رشد است.

 با تاكيد بر اينكه توسعه‌ي شبكه‌هاي اجتماعي در مجموع باعث كناررفتن يكدفعه و در حاشيه‌ قرار ‌گرفتن وبلاگ‌ها نمي‌شود، هرچند كه با آمدن امكانات جديد در هر زمينه‌اي امكانات قديمي‌تر در حاشيه‌ قرار مي‌گيرند، ولي در مجموع وبلاگ‌ نويسي به كار خود ادامه مي‌دهد، البته ممكن است در دراز‌مدت در حاشيه قرار‌ گرفتن وبلاگ‌نويسي شكل بگيرد.

وي با بيان اينكه وبلاگ‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي دو ابزار مجزا براي استفاده‌ي كاربران هستند، گفت: هيچ‌گاه با روي كارآمدن يك ابزار به‌طور كامل ابزارهاي ديگر به كنار نمي‌روند و هركدام استفاده خود را دارند.

چنگيزي شبكه‌هاي اجتماعي را حالت تكميل‌شده وبلاگ‌ها دانست و افزود: وبلاگ‌ها در دل شبكه‌هاي اجتماعي نيز حضور دارند، البته وبلاگ‌نويسي شكل تخصصي دارند و فضايي متفاوت‌تر دارند.

مدير سرويس بلاگ‌اسكاي در بخش ديگري از سخنان خود درباره‌ي ادبيات وبلاگ‌نويسي نيز اظهار كرد: عاميانه نوشتن به‌عنوان ادبيات جا افتاده براي وبلاگ نويسي تنها مختص به وبلاگ‌ها نيست و از گذشته از طريق چت‌روم‌ها اين ادبيات وارد شده بود كه البته اين نوع ادبيات به دليل جو صحيحي موجود در وبلاگ‌نويسي بوده و مشكلي ايجاد نمي‌كند.

وي فضاي اينترنتي را در شبكه‌هاي اجتماعي و وبلاگ‌ها فضاي دوسويه دانست و ادامه داد: با استفاده از اين ادبيات كاربرها به‌شكل ساده‌تري با نويسنده وبلاگ ارتباط برقرار مي‌كنند به همين دليل وبلاگ‌نويس‌ها از طريق اين ادبيات به‌جذب مخاطب مي‌پردازند. ضمن اين‌كه اين‌گونه ادبيات هيچ ضرري به ادبيات كتابي كشورمان وارد نمي‌كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4932 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/01/29 تعداد مشاهده: 1505
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر