کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

جاسوسان آمریکایی شبکه‌های اطلاعاتی این کشور را به نفع امارات هک کرده‌اند

سه مامور اطلاعاتی سابق آمریکا که جاسوسان سایبری امارات متحده عربی بوده‌اند به نقض قوانین هک این کشور و فروش اسرار فناوری نظامی آمریکا به شیخ نشین مذکور اعتراف کرده اند.

 این سه مامور اطلاعاتی که مارک بیر، رایان آدامز و دنیل گریک نام دارند، بخشی از یک واحد مخفی به نام طرح راون بوده اند که به امارات متحده عربی برای جاسوسی از دشمنانش کمک می کردند.

به دستور پادشاهی امارات ، اعضای این گروه حساب فعالان حقوق بشر ، روزنامه نگاران و کارکنان برجسته دولت های رقیب را هک می کردند. سه فرد یادشده به هک کردن شبکه های رایانه ای در آمریکا و صادرات ابزار نفوذ و هک سایبری پیچیده به امارات بدون کسب اجازه از دولت آمریکا اعتراف کرده اند. هک کردن افراد هدف منجر به دستگیری و شکنجه بسیاری از آنها توسط نیروهای امنیتی امارات متحده عربی شده است.

این افراد به پرداخت 1.69 میلیون دلار جریمه و محرومیت از دریافت مجوزهای امنیتی ایالات متحده محکوم شده اند. این بدان معناست که آنها دیگر نمی توانند در مشاغلی استخدام شوند که مستلزم دسترسی به اسرار امنیت ملی آمریکاست. سه مامور یادشده مدعی شده اند تصورشان این بوده که کار غیرقانونی انجام نمی دهند، زیرا افراد مافوق آنها وعده داده بودند که دولت امریکا اقداماتشان را تایید کرده و مجوز این اقدامات جاسوسی را صادر کرده است.

این سه نفر اعتراف کرده اند که یک سلاح سایبری پیچیده به نام کارما را در اختیار امارات گذاشته اند که به حاکمان این شیخ نشین امکان می داد تا گوشی های آیفون را بدون نیاز به ارسال لینک های آلوده برای کاربران هک کنند. کارما دسترسی به دهها میلیون گوشی و وسیله الکترونیکی را ممکن کرده و ابزاری برای جمع آوری اطلاعات دیجیتال است. از این ابزار برای هک گوشی های فعالان حقوق بشر، یکی از برندگان جایزه نوبل و یکی از مجریان مشهور بی بی سی استفاده شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49328 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: فارس تاریخ خبر: 1400/06/25 تعداد مشاهده: 28655
کلید واژه ها: ,
سافت گذر