کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هاست اشتراکی مناسب چه وبسایت هایی است؟

پس از راه اندازی وب سایت خود، مرحله بعد که بسیار با اهمیت است، انتخاب هاست مناسب برای وب سایت است. درک تفاوت بین انواع مختلف هاست و همچنین بودجه شما در انتخاب هاست تأثیر زیادی دارد.

در ادامه در مورد هاست اشتراکی صحبت می کنیم؛ انتخابی محبوب برای صاحبان وب سایت هایی که تازه شروع به کار کرده اند.

 

هاست اشتراکی چیست و چگونه کار می کند؟

راز درک میزبانی مشترک در نام آن نهفته است. با این نوع میزبانی، سایت شما یک سرور فیزیکی را با یک یا چند وب سایت دیگر به اشتراک می گذارد.

هر وب سایت در اینترنت روی سرور (نوعی کامپیوتر) ذخیره یا میزبانی می شود و به این ترتیب در دسترس عموم کاربران قرار می گیرد. وقتی شخصی آدرس وب سایت را در مرورگر خود تایپ می کند، مرورگر از آن آدرس برای تعیین محل ذخیره سایت استفاده می کند.

سپس مرورگر اطلاعات مربوط به وب سایت را از سرور درخواست می کند. سرور تمام داده های لازم را ارائه می دهد و صفحه وب در مرورگر ظاهر می شود.

با هاست اشتراکی، یک سرور همه فایل های چندین سایت را به طور همزمان ذخیره می کند و مسئول ارائه اطلاعات در مورد آنها است. از این نظر هاست اشتراکی برعکس سرور اختصاصی است. سرور اختصاصی فقط یک وب سایت خاص را میزبانی می کند.

از آنجا که سایت های روی هاست اشتراکی منابع کمتری نسبت به سرورهای اختصاصی اشغال می کنند، هزینه این نوع میزبانی بسیار کمتر از سرور اختصاصی است.

بنابراین هاست اشتراکی برای افراد مبتدی که به تازگی وب سایت خود را راه اندازی کرده اند، گزینه مناسبی است. هزینه کم و عدم نیاز به نگهداری از محاسن این نوع میزبانی برای افراد مبتدی است.

 

آیا هاست اشتراکی برای شما مناسب است؟

برای آنکه ببینید هاست اشتراکی گزینه مناسبی برای وب سایت شما است یا خیر؛ چهار مورد کلیدی زیر را مورد بررسی قرار دهید.

بودجه شما چقدر است و به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هاست اشتراکی هزینه کمتری نسبت به انواع دیگر میزبانی مانند سرور اختصاصی یا سرور مجازی دارد.

اگر سایت شما بزرگ نیست و ترافیک  بالایی ندارید. بکارگیری سرور اختصاصی و یا مجازی مقرون به صرفه نیست.

همچنین مهم است که در نظر بگیرید که با هر برنامه میزبانی که در نظر دارید چه ویژگی هایی در دسترس است. برای مثال پلن های مختلف صباهاست دارای یک دامنه .ir رایگان است که راه اندازی سایت شما را ساده تر می کند.

 

مهارتهای فنی شما در چه حد است؟ استفاده از داشبورد میزبانی برای شما آسان است؟

به عنوان یک مبتدی، ممکن است در مدیریت سرور تجربه چندانی نداشته باشید. با یک پلن هاست اشتراکی، این کار معمولاً برای شما انجام می شود. اگر مهارت های فنی شما بسیار پیشرفته نیست، یا اگر نمی خواهید تمام وقت خود را صرف حفظ و نگهداری خود سایت کنید، هاست اشتراکی برای شما مناسب است.

نکته دیگری که میبایست مورد توجه قرار بگیرد، در مورد روند ارتقا پلن هاست اشتراکی است.

مثلأ در صباهاست، علاوه بر پلن های مختلف برای هاست لینوکس و ویندوز، هنگامیکه کاربر به منابع بیشتری برای وب سایت خود نیاز داشته باشد، به راحتی می تواند پلن خود را به یکی از پلن های حرفه ای هاست ویندوز و لینوکس ارتقا دهد. در این پلن ها میزان CPU، نوع هارد و سایر منابع بالاتر است.

 

اندازه وب سایت شما چقدر است و به چه منابعی نیاز دارید؟

اگر وب سایت کوچکی دارید و ترافیک شما بالا نیست، هاست اشتراکی کاملأ برای شما مناسب است؛ در غیر اینصورت میبایست نسبت به خرید سرور اختصاصی و یا مجازی اقدام نمایید.

به طور کلی سرعت و امنیت هاست اشتراکی نسبت به vps و اختصاصی پایین تر است. هاست اشتراکی برای وب سایت های ایستا که محتوای ثابت و غیر قابل تغییر دارند، گزینه مناسبی است.

هاست اشتراکی برای وب سایت های زیر مناسب است:

  • سایت های مشاغل کوچک
  • وبلاگ ها
  • نمونه کارها
  • سایت های شخصی

 

چه محدودیت هایی برای هاست اشتراکی اعمال می شود؟

در تلاش برای جلوگیری از استفاده بیش از سهم عادلانه یک سایت در سرور مشترک، ارائه دهنده میزبانی شما ممکن است محدودیت استفاده داشته باشد.

به طور دقیق تر، یک وب سایت در سرور مشترک معمولاً مشمول محدودیت های زیر است:

محدودیت های حافظه، پهنای باند و سایر منابع، مانند حافظه سرور: اگر سایت شما به حدی رسید که بیش از سهم منابع خود را اشغال می کند، ممکن است لازم باشد برنامه میزبانی خود را ارتقا دهید.

محدودیت های فایل: در برخی موارد، هاست اشتراکی می تواند به یک مشکل امنیتی تبدیل شوند. اگر یک بدافزار سایت را آلوده کند، ممکن است به همه سایت های سرور سرایت کند. برای جلوگیری از این امر، ممکن است محدودیت هایی در مورد انواع فایل هایی که می توانید در سایت خود بارگذاری کنید، وجود داشته باشد.

اسپم ها و فعالیت هکرها: به دلایل امنیتی و عملکردی فعالیت هاست اشتراکی به دقت مورد بررسی قرار می گیرد و ممکن است محدودیت هایی اعمال شود.

این محدودیت ها می تواند در بارگیری افزونه های خاص یا انجام وظایفی مانند ارسال مستقیم ایمیل از سرور اختلال ایجاد کند. با این حال، اگر وب سایت شما کوچک است، این محدودیت ها نباید مشکل زیادی ایجاد کنند.

در پلن های مختلف صباهاست، آپ تایم نزدیک به 100% و waf اختصاصی برای امنیت بیشتر و فایروال های اختصاصی برای جلوگیری از حملات از DDoS، از ویژگی های با اهمیت است.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49340 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/07/26 تعداد مشاهده: 484
کلید واژه ها:
سافت گذر