کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316440 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یک سایت هوشمند چه ویژگی‌هایی دارد؟

ه، داشتن یک سایت ساده نمی‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران باشد. در این صورت است که موضوع هوشمندی سایت‌ها معنا پیدا می‌کند. با داشتن یک سایت هوشمند، می‌توانید به راحتی کاربران را جذب کرده و آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های یک سایت هوشمند بپردازیم.

ویژگی‌های یک سایت هوشمند

به طور کلی می‌توان گفت، سایت‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بتوانند اطلاعات ورودی کاربران و رفتار آن‌ها را درک کرده، و خدمات خود را بر مبنای این دو مورد تنظیم کنند. در این صورت، یک سایت هوشمند، برای کاربران ارزشی ایجاد می‌کند که ممکن است سایر سایت‌ها فاقد آن باشند. تمامی این موارد، باعث تمایز کسب و کار شما خواهد شد و رضایت کاربران را در استفاده از سایت شما به همراه خواهد داشت.

مهم‌ترین مواردی که از نظر هوشمندی باعث تمایز در یک سایت می‌گردد به شرح زیر هستند:

۱. سرعت بارگذاری سایت

سرعت بارگذاری برای هر سایت، یکی از عوامل تأثیرگذار در رضایت کاربران به حساب می‌آید که این عامل برای سایت‌های هوشمند، به دلیل افزایش سرعت اینترنت کاربران، بسیار بیشتر از پیش اهمیت پیدا کرده است. سایت‌هایی که به کندی بارگذاری می‌شوند، ممکن است بسیاری از کاربران خود را از دست بدهند. همین امر، باعث روی آوردن کاربران به رقبای تجاری آن‌ها خواهد شد. قطعاً، هیچ کاربری تمایل ندارد که زمان زیادی را صرف انتظار برای بارگذاری صفحه‌های یک سایت کند. در صورتی که می‌تواند به سادگی، در یک سایت هوشمند، با صرف کوتاه‌ترین زمان ممکن، خرید خود را انجام دهد.

اگر سرعت پایین سایت شما، نتواند رضایت کاربرانتان را جلب کند، طراحی وب جذاب و محتوای ارزشمند نیز نمی‌توانند در جهت حفظ کاربران کمک کنند. شما باید عواملی را که در سرعت سایت شما تأثیرگذار هستند، شناسایی و مدیریت کنید.

۲. Call To Action مناسب

این جزء از یک سایت، المانی، مانند دیکمه، لینک و غیره است، که کاربران را به سمت انجام یک کار دعوت می‌کند. افزودن Call To Action در سایت هوشمند می‌تواند به کاربران شما کمک کند تا بتوانند به اهداف خود در استفاده از سرویس‌های شما راحت‌تر دسترسی پیدا کنند. این Call To Action باید بتوانند کاربران را قانع کنند که انجام آن عمل خاص در نهایت به سود آن‌ها خواهد بود. گزینه‌ی Call To Action باید توانایی آن را داشته باشد که عملگرا بودن و احساس فوریت را برای کاربران ایجاد کند. بنابراین، یک سایت هوشمند، به صورت استراتژیک از این گزینه‌ها استفاده می‌کند.

۳. قابلیت جست‌وجوی آسان در سایت

قابلیت جست‌وجوی هوشمند در صفحه‌ی اصلی، وبلاگ و دیگر صفحات، در بهبود تجربه‌ی کاربر بسیار مفید خواهد بود. با استفاده از این ویژگی، به کاربرانتان کمک می‌کنید تا به محصولات، خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود به سادگی دسترسی داشته باشند. این ویژگی‌ نیز مانند سرعت بارگذاری سایت، می‌تواند در حفظ کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار نقش مهمی را ایفا کند. در صورتی که کاربران اطلاعات مورد نیاز خود را به سادگی در سایت شما پیدا نکنند، ممکن است از آن خارج شوند و دیگر هیچگاه به سایت شما بازنگردند.

۴. درج مشخصات کسب‌وکار در سایت

  • مشخص کردن ساعت کاری در سایت ، به کاربران شما کمک می‌کند تا بتوانند زمان احتمالی برای دریافت پاسخ به سؤالات و درخواست‌های خود را پیشبینی نمایند.
  • شما باید محل کسب و کار خود را در سایت به نمایش بگذارید و آدرس دقیق را نیز ذکر کنید. در این صورت، کاربران به راحتی می‌توانند جهت مراجعه به دفتر کار شما، از این آدرس استفاده کنند. همچنین، با درج این اطلاعات، اعتماد کاربران را هر چه بیشتر به خود جلب خواهید نمود.
  • دیگر راه‌های ارتباطی شامل تلفن، ایمیل و یا فکس می‌باشند.

۵. راه‌های ارتباطی بین سایت و شبکه‌های اجتماعی


برقراری ارتباط بین شبکه‌های اجتماعی، مانند اینستاگرام و یا لینکداین، با سایت هوشمند شما می‌تواند در مسیر تبلیغات و بازاریابی شما یاری رسان باشد. امکان ورود مستقیم کاربران به شبکه‌های اجتماعیتان، از طریق سایت، به آن‌ها کمک می‌کند تا فعالیت شما را در تمامی پلتفرم‌ها دنبال کنند. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا به ترجیحات کاربران خود در کانال‌های ارتباطی متفاوت، توجه کنید. اگر قصد دارید تا تجارت خود را به صورت آنلاین گسترش دهید، حضور فعال شما در شبکه‌های اجتماعی، امری اجتناب ناپذیر است.

۶. سازگاری با مرورگرها

تعداد کمی از سایت‌ها به سازگاری با مرورگرها و بسترهای متعدد توجه دارند و این امر یکی از چالش‌های برنامه نویسان به حساب می‌آید. منظور از این سازگاری با مرورگرها آن است که تفاوت و ایرادات اساسی‌ای در صفحات وب به هنگام باز کردن آن‌ها، چه در ظاهر و چه در منطق سایت ، دیده نشود. برخی از این مرورگرهای محبوب در ایران عبارت‌اند از: Google Chrome، Firefox، Safari و Internet Explore.

۷. سازگاری با موبایل

یکی دیگر از ویژگی‌های سایت‌های هوشمند، سازگاری آن‌ها با موبایل است. عدم بهینه سازی سایت شما برای تلفن‌های همراه، می‌تواند به معنای از دست دادن تعداد زیادی از کاربران شما باشد. برنامه نویسان و طراحان سایت ، باید در مراحل ایجاد آن، این امر را در اولویت خود قرار دهند. با توجه به این موضوع که درصد بسیار زیادی از بازدیدکنندگان سایت‌ها از موبایل استفاده می‌کنند، می‌توان بیش از پیش به اهمیت این موضوع پی برد.

۸. اهمیت پشتیبانی در سایت هوشمند

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای افزایش رضایت کاربران در یک سایت هوشمند وجود دارد، پشتیبانی و چت بات می‌باشد. در صورتی که مشکل و یا سؤالی برای کاربران به وجود آید، تیم پشتیبانی و امکان برقراری ارتباط با آن‌ها می‌تواند راه حل پاسخگویی به این موارد باشند. در این زمینه، دسترسی سریع به قسمت چت با پشتیبانی، یکی از مواردی است که میزان هوشمندی سایت را نشان می دهد.

وین ورک، سایت هوشمند استخدام و کاریابی

حال که با ویژگی‌های یک سایت هوشمند آشنا شده‌ایم، زمان آن رسیده است تا وین روک را به عنوان سایتی هوشمند در زمینه‌ی استخدام و کاریابی بررسی کنیم. این سایت، با به کار گیری دانش افراد متخصص در زمینه‌های برنامه‌ نویسی، طراحی وب و .... در صدد آن است تا در مسیر بهبود تجربه‌ی کاربران، اعم از کارفرما و کارجو، گام بردارد. یکی از مشخصات هوشمند بودن این سایت، امکان ساخت پروفایل منحصر به فرد و یا رزومه‌ی آنلاین برای کاربران می‌باشد. از طرفی دیگر، سادگی مراحل ثبت نام و ثبت آگهی، از جمله مواردی است که کار را برای کاربران آسان می‌کند و می‌تواند در زمینه‌ی صرفه‌ جویی وقت آن‌ها تأثیرگذار باشد. همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، پشتیبانی آنلاین و تلفنی، یکی از ویژگی‌های مهم یک سایت هوشمند به حساب می‌آید که وین ورک نیز این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌کند تا بتوانند از طریق چت بات، در ۲۴ ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

اصولا کلید اصلی موفقیت در ساخت یک سایت هوشمند، استخدام برنامه نویس و استخدام گرافیست با تجربه است. به همین جهت یافتن این دو متخصص، اولین و اصلی ترین چالش راه اندازی یک سایت هوشمند به حساب می‌آید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49342 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/08/02 تعداد مشاهده: 550
کلید واژه ها:
سافت گذر