کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316086 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

فاکتور‌های لازم برای خرید گوشی موبایل

آیا قصد خرید تلفن همراه را دارید؟ آیا گوشی تلفن همراه شما خراب شده است؟ آیا نمی‌دانید برای خرید گوشی موبایل به سراغ اندروید بروید یا آیفون؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی مدل‌های تلفن همراه در بازار انتخاب بهترین تلفن همراه کار پیچیده‌ای می‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم هرآنچه که باید در مورد خرید گوشی تلفن همراه بدانید و همچنین فاکتور‌هایی که لازم است، داشته باشید را بررسی کنیم.


بخش‌های اصلی یک گوشی هوشمند چیست؟

قبل از رفتن به بازار و خرید گوشی باید با قسمت‌های مختلف موبایل آشنا شوید و بدانید هرکدام چه کاری انجام می‌دهد تا بتوانید تلفن همراهی با سخت ‌افزار مناسب خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا گوشی تلفن همراه را از نظر سخت‌افزاری بررسی کنیم.

چگونه یک گوشی موبایل خوب از نظر سخت‌ افزاری خریداری کنیم؟

طیف وسیعی از تلفن‌های همراه با تفاوت قیمت زیادی در بازار موجود است. هنگام خرید تلفن همراه باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

پردازنده

پردازنده مهم‌ترین جزء یک تلفن همراه است که هنگام خرید گوشی باید بررسی شود. سرعت پردازنده عامل اصلی تعیین عملکرد یک تلفن همراه است. اگر نیاز به ویرایش اسناد، ویدئوها یا تصاویر آنلاین، انجام بازی‌های سنگین، تماشا یا دانلود ویدئوهای HD دارید، گوشی‌هایی با پردازنده Qualcomm Snapdragon 652 یا Snapdragon 820/821 بهترین گزینه برای شما هستند.

رم

رم دومین ویژگی مهمی است که هنگام خرید تلفن همراه باید بررسی شود. رم نقش مهمی در بهبود عملکرد تلفن همراه دارد. رم حافظه‌ای است که برای ذخیره داده‌ها و برنامه‌های کاربردی به طور موقت استفاده می‌شود. تلفن‌های هوشمند با رم 1 گیگابایت یا بیشتر در بازار موجود است. تلفن همراه با رم 4 گیگابایتی عملکرد بهتری نسبت به 1 گیگابایت دارد؛ بنابراین باید بر اساس نیاز خود، رم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اندازه صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش نیز یکی از فاکتور‌های مهم در هنگام خرید گوشی موبایل است. ما روزانه تعدادی فعالیت را روی تلفن خود انجام می‌دهیم. بنابراین اندازه صفحه نمایش کوچک باعث فشار روی چشم می‌شود.

وضوح صفحه نمایش

هنگام خرید تلفن همراه باید بالاترین وضوح پشتیبانی شده را بررسی کنید. این روز‌ها رزولوشن 1920 x 1080 یا بیشتر برای نمایش مناسب روی صفحه نمایش تلفن هوشمند خوب در نظر گرفته می‌شود.

عمر باتری

ویژگی مهم دیگری که در خرید گوشی موبایل باید به آن توجه شود، باتری خط عمر یک تلفن همراه است. ظرفیت باتری به صورت وات ساعت یا میلی آمپر ساعت اندازه‌گیری می‌شود. هر چه mAH بزرگتر باشد، باتری بیشتر دوام می‌آورد. عمر باتری به اندازه باتری بستگی دارد که ممکن است بین 2500 تا 4010 میلی ساعت باشد.

علاوه بر این، استفاده معمولی از تلفن باعث می‌شود باتری برای مدت زمان بیشتری دوام بیاورد در حالی که استفاده زیاد باتری را سریع‌تر تخلیه می‌کند. اینترنت همچنین نقش مهمی در تخلیه باتری دارد. به‌ طور کلی WIFI در مقایسه با اتصال اینترنت تلفن همراه، باتری بیشتری مصرف می‌کند.

سیستم عامل و برنامه ‌های کاربردی

اندروید و IOS دو سیستم عامل پرکاربرد در تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان هستند. باید بررسی کنید که تلفن هوشمند شما دارای آخرین نسخه سیستم عامل باشد تا همه برنامه‌های جدید بتوانند روی گوشی شما کار کنند. اکثر تلفن‌های هوشمند با برنامه‌های از پیش نصب شده ارائه شده توسط سازنده عرضه می‌شوند که ممکن است مورد نیاز شما نباشد. بسیاری از این برنامه‌ها را نمی‌توان حذف نصب کرد و فضای ذخیره‌ سازی غیر ضروری را در تلفن اشغال می‌کند؛ بنابراین قبل از خرید باید گوشی را از نظر وجود چنین برنامه‌هایی بررسی کنید.

مواد سازنده

جنس تلفن همراه نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب تلفن همراه است. تلفن‌های همراه موجود در بازار از پلاستیک یا فلز ساخته شده‌اند. هر دوی آن‌ها در صورت افتادن تصادفی تلفن همراه شما را از آسیب دیدن حفظ می‌کنند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین تلفن همراه متناسب با نیاز خود، در ابتدا ویژگی‌های بالا را در چند مدل گوشی در نظر بگیرید و سپس با توجه به نیاز و مصرف خود بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای خرید گوشی انتخاب کنید.

هنگام خرید گوشی به چه چیز‌هایی نیاز دارید؟

بهتر است قبل از رفتن به بازار لیستی از مواردی که برای خرید گوشی موبایل احتیاج دارید را تهیه کنید تا در هنگام خرید سریع‌تر بتوانید یک مدل را انتخاب کنید.

  • حافظه مورد نیاز
  • باتری
  • دوربین
  • اندازه صفحه نمایش
  • بودجه مورد نیاز

راهنمای خرید گوشی موبایل

قطعاً برای انتخاب یک موبایل مناسب باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید از بین صد‌ها مدل موجود در بازار مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که گزینه‌های خود را برای خرید گوشی محدود کنید از جمله:

  • گام اولی که باید برای خرید گوشی بردارید، مشخص کردن بودجه می‌باشد. شما باید گوشی‌هایی که از بودجه انتخابی شما بیشتر هستند را کنار بگذارید و تلفن‌های همراهی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشند.
  • گام دوم باید به سراغ ویژگی‌های لازم برای خرید گوشی موبایل بروید. اغلب افراد گوشی‌هایی با امکانات فراوان خریداری می‌کنند که خیلی از آن امکانات را اصلاً استفاده نمی‌کنند. بنابراین شما با توجه به نیاز خود ویژگی‌هایی که نیاز دارید را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر زیاد سفر می‌روید پس شما به موبایلی با باتری قدرتمند احتیاج دارید.
  • گام سوم انتخاب صفحه نمایش مناسب می‌باشد. اندازه صفحه نمایش بین 5 اینچ تا 7 اینچ اندازه مناسبی است اگر به طور منظم از تلفن همراه خود برای بررسی ایمیل‌ها، کار با رسانه‌های اجتماعی و سایر برنامه‌های کاربردی از این قبیل استفاده کنید. اندازه بیش از 6 اینچ برای نگهداری در جیب بسیار بزرگ است.


برای خرید گوشی موبایل چقدر هزینه کنم؟

هنگامی که تصمیم می‌گیرید یک موبایل جدید خریداری کنید، اولین سؤالی که برایتان پیش می‌آید این است که برای خرید گوشی تلفن همراه چقدر هزینه کنم، بهتر است؟ مسلماً هرچه پول بیشتری پرداخت کنید، می‌توانید خرید بهتری نیز داشته باشید. اما این بدان معنا نیست که خرید گوشی موبایل ارزان‌تر، بی‌کیفیت است. خوشبختانه امروزه در بازار گوشی‌های ارزان قیمتی هستند که پردازنده و عمر باتری مناسبی دارند و شما می‌توانید با خرید آن‌ها از موبایل جدید خود رضایت کامل را داشته باشید.

کدام ویژگی در گوشی موبایل مهم است؟

یکی از مواردی که گوشی‌های هوشمند را در زندگی روزمره ما بسیار حیاتی می‌کند، کارایی آنهاست. همچنین سرعتی که با آن می‌توانید وظایف خود را در تلفن هوشمند انجام دهید تقریباً بی‌نظیر است که به شما امکان می‌دهد حتی زمانی که در حال حرکت هستید کار را انجام دهید و با مردم ارتباط برقرار کنید. همچنین وجود باتری با عمر طولانی نیز از ویژگی‌هایی است که برای خرید گوشی باید حتماً مورد توجه قرار گیرد.

هر آنچه باید در مورد خرید گوشی موبایل بدانید

بهتر است بدانید همیشه لازم نیست جدیدترین مدل گوشی موجود در بازار را خریداری کنید. اغلب گوشی‌هایی که یک یا دو سال پیش وارد بازار شده‌اند، می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. علاوه بر این هزینه کمتری نیز در قبال خرید آن‌ها پرداخت می‌کنید. همچنین اگر تا امروز از یک برند گوشی استفاده می‌کردید از خرید گوشی موبایل با برند متفاوت اصلاً ترسی نداشته باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49351 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/08/27 تعداد مشاهده: 932
کلید واژه ها:
سافت گذر