کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید هدفون و هندزفری سامسنوگ S5

هندزفری سامسونگ s5 با برخورداری از یک طراحی ساده و در عین حال زیبا و البته کیفیت صدای فوق العاده می‌تواند برای انجام مکالمات و گوش دادن به موسیقی در مراکز شلوغ، بسیار موثر واقع شود. این هندزفری‌‎ها که از جنس ژله‌‎ای و نرمی بهرمندند، در برابر کشیدگی و خوردگی از خود مقاومت نشان داده و در نتیجه ظرف مدت زمان کوتاهی با مشکلات اتصالی رو به رو نخواهند شد. بنابراین در صورتی که به دنبال یک هندزفری با کیفیت و قیمت مناسب هستید هندزفری سامسونگ s5 می‌تواند گزینه‌‎ی بسیار مناسبی باشد.

بررسی خصوصیات ویژه هندزفری‎‌های سامسونگ s5

هندزفری با سیم سامسونگ s5 برای انتقال صدای تلفن همراه به گوش از یک جک 5/3 میلیمتری، کابلی به طور 1/2 متر و همچنین سری‌‎های گوشی مخصوص به خود بهرمند است. در حقیقت کلیه‎‌ی این اجزا با همکاری یکدیگر منجر به انتقال صدای مکالمات و موسیقی و... به گوش شده و کاربر را از نگهداشتن موبایل در کنار گوش و ایجاد خستگی در دست و بالا رفتن ریسک دزدیده شدن موبایل رهایی می‌‎بخشد. هندزفری سامسونگ s5 با برخورداری از سری‎‌های مخصوص مانع از پخش صدای مکالمات خصوصیتان و نیز موسیقی که در حال گوش دادن آن هستید، در محیط بیرون می‌شود.

تعبیه‌‎ی لاستیک‎‌های مخصوص در سری این هندزفری‌‎ها سبب شده تا قرارگیری آن در داخل گوش راحت‌‎تر شده و فرد از افتادن مداوم سری گوشی، از گوش خود احساس کلافگی نکند. قرارگیری یک صفحه کنترل بر روی این هندزفری امکان انتقال صدا در حین مکالمات و همچنین تنظیم صدا و کنترل تماس بر روی آن را حاصل می‌کند. وزن پایین هندزفری سامسونگ s5 مانع از سنگینی و اذیت کردن گوش در طی استفاده‌‎های مکرر و طولانی می‌شود که این موضوع برای افرادی که مجبور و یا علاقمند به استفاده‌‎ی طولانی مدت از هندزفری هستند بسیار مناسب خواهد بود.

پخش صدای استریو با هندزفری‌‎های سامسونگ s5

یکی از مهم‌‎ترین ویژگی‌‎هایی که در خصوص هندزفری سامسونگ s5  می‌توان عنوان کرد، امکان پخش صدای استریو می‎‌باشد. صدای استریو که در واقع توهمی از ژرف نمایی شنیداری یا چندآوایی را ایجاد می‌کند، امکان شنیدن موسیقی به حالت سه بعدی را ایجاد کرده و در نتیجه هیجان موسیقی را افزایش می‌دهد. بنابراین این محصول برای افرادی که به تنوع موسیقی علاقمندند و تمایل دارند موسیقی را از زوایای دیگر و به گونه‎‌ی جدیدتری گوش فرا دهند، می‌تواند گزینه‎‌ی بسیار مناسبی باشد.

هندزفری‎‌های لایتنینگ

یکی دیگر از هندزفری‎‌های پرطرفدار موجود در موبایل سفیر هندزفری‎‌های لایتینگ هستند. هندزفری لایتنینگ اپل با بهرمندی از ویژگی‎‌های خاص خود توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان و علاقمندان به هندزفری را به خود جذب کند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به طراحی جالب آن که مطابق با هندسه داخلی گوش انجام شده و از ایجاد خستگی و افتادن مداوم هندزفری از گوش جلوگیری می‌کند، اشاره نمود. اما علاوه بر شکل ظاهری این هندزفری‎‌ها و نوع طراحی‎‌ آنان، ایجاد نویز حداقلی در حین انجام مکالمات خصوصا در مراکز شلوغ و البته دریافت صدایی با کیفیتی بسیار مطلوب را می‌توان از مزایا ویژه‌‎ی این هندزفری‌‎ها عنوان کرد. حضور پورت اتصال لایتنینگ در این هندزفری، آن را برای استفاده در گوشی‎‌های آیفون رده‎‌ی 7 به بالا مناسب کرده است.

یکی از تفاوت‌‎های اساسی که در خصوص بررسی دو هندزفری‎‌ سامسونگ s5 و لایتنینگ می‌توان عنوان کرد، عدم حضور جک چند میلیمتری در نوع لایتنینگ می‌‎باشد. در حقیقت در این هندزفری‎‌ها به دلیل حضور پورت لایتنینگ افراد مجبور به اتصال هندزفری به پورت مخصوص لایتنینگ تعبیه شده در گوشی‌های آیفون رده 7 به بالا هستند که این موضوع سبب اختصاصی شدن این هندزفری و عدم امکان استفاده از آن در دیگر گوشی‎‌ها می‌شود. یکی از مزیت‎‌هایی که با حضور پورت لایتنینگ برای دارندگان این گوشی‎‌ها ایجاد می‌شود، اختصاصی بودن هندزفری است، چرا که به واسطه‎‌ی این اختصاصی شدن تعداد کمتری از افراد (تنها کسانی که دارای آیفون 7 به بالا هستند) می‌توانند از آن استفاده کنند که در نتیجه در طی استفاده‎‌ی شخصی از این وسیله می‌توان از آن محافظت بیشتری به عمل آورد.

مشخصات هدفون‎‌های levelu              

هدفون‌‎ها امروزه باتوجه به قابلیت‌‎های بسیار خوبی که در انجام مکالمات گوش‌‎دادن به موسیقی فراهم آورده‌اند توانستند علاقمندان زیادی را به خوب جذب نمایند. این هدفون‌‎ها با طراحی‌‎های متفاوت و خاصی به بازار فروش کشورهای مختلف عرضه می‌شوند که نسل جوان از عمده خریداران این محصولات هستند که به طور معمول رقابت خاصی نیز در این زمینه بین آنان مشاهده می‌شود. هدفون‌‎های بیسیم level u یکی از محصولات با کیفیت خانواده بزرگ سامسونگ است که همانند هندزفری سامسونگ s5 با قیمت کاملا اقتصادی در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می‌گیرد. این محصولات که در دسته‌‎ی هدفون‌‎های دور گردنی هستند، از ظاهری ساده و کاربردی آسان بهرمندند و به دلیل ساخته شدن از پلاستیک دارای وزن پایینی می‎‌باشند. هدفون Level u سامسونگ از چند توگوشی بهرمند است که کاربر می‌تواند به راحتی  با قرار دادن یکی از آنها بر روی سری گوشی از استفاده از آن لذت ببرد. یکی از ویژگی‎‌های منحصر به فردی که برای هدفون‌‎های Level u می‌توان عنوان کرد، توانایی حفظ شارژ ظرف مدت زمان طولانی‌تری است؛ به طوری که می‌توان به واسطه‎‌ی آن به پخش 10 ساعت موسیقی و 11 ساعت مکالمه مداوم پرداخت. در کنار تمام ویژگی‌‎ها و اجزای ذکر شده، این هدفون‎‌ها از دو میکروفون که نقش کاهش نویز و رساندن صدا به مخاطبین را ایفا می‌کند تشکیل شده که امکان انجام مکالمات با کیفیت بهتر را فراهم می‌‎آورند.

مشخصات هدفون‌های Level u2

هدفون Level u2 در ادامه‎‌ی مسیر هدفون‎‌های Level u قرار گرفته و به عنوان نسل جدیدی از هدفون‌‎های سامسونگ پا به عرصه‌‎ی فروش گذاشته است. این هدفون‎‌ها که همانند نسل قبلی خود از وزن پایینی (تقریبا 41 گرم) بهرمندند، برای استفاده‎‌های طولانی مدت بسیار مناسب می‌‎باشند. طراحی‌‎ هدفون‎‌های Level u2 به گونه‌‎ای است که  متناسب با آناتومی گوش و گردن انسان بوده و امکان گوش دادن به موسیقی در حین دویدن و انجام کارهای خانه و... را ایجاد می‌کند. قابلیت گوش دادن به موسیقی در 8 ساعت پیاپی و امکان انجام مکالمه به صورت 13 ساعت بدون وقفه از ویژگی‌‎های ارزشمندی است که کمپانی سامسونگ برای این محصولات در نظر گرفته است.

برای خرید هندزفری سامسونگ s5 و یا هر یک از هدفون‎‌های معرفی شده می‌توانید به سایت موبایل سفیر ارائه دهنده‎‌ی انواع لوازم جانبی موبایل مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی سفیر یکی از تخصصی‎‌ترین فروشگاه‎‌ها جهت بررسی و خرید جدیدترین موبایل‎‌ها و لوازم جانبی می‎‌باشد. هدف اصلی موبایل سفیر ارائه محصولاتی در بهترین کیفیت و قیمت در سریع‌‎ترین زمان ممکن می‌‎باشد. جهت ارتباط با این مجموعه و خرید محصولات آن می‌توانید از آدرس https://safiirshop.com استفاده نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49358 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/09/06 تعداد مشاهده: 541
کلید واژه ها:
سافت گذر