کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316440 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سفارش هوشمندانه طراحی وب سایت رمز موفقیت کسب و کارها

شما برای سفارش طراحی سایت بایستی آشنایی مختصری درباره سایت و نحوه تهیه شدن آن داشته باشید. وب و سئو خدمات طراحی و بهینه سازی انواع سایت را انجام می دهد. در این مقاله به معرفی نحوه سفارش سایت می پردازیم؟

برای داشتن وب سایتی کاربر پسند و مفید برای کسب و کارهای مختلف، اولین گامی که بایستی طی نمایید، تعیین هدف برای سفارش طراحی سایت است. آیا شما هدفتان معرفی خود یا کسب و کارتان است یا اهداف آموزشی، تبلیغاتی، فروش آنلاین و ... را دارید.

به نقل از وب سایت خدمات طراحی سایت وب و سئو، برای همه ی وب سایت ها در موضوعات مختلف طراحی ویژه و منحصر به فرد انجام می شود. جذب کاربران بایستی به عنوان مهم ترین هدف از طراحی سایت باشد که تنها با طراحی حرفه ای و فنی این امر محقق می شود.

مشخصه های سفارش هوشمندانه طراحی سایت در وب و سئو

اگر می خواهید بدانید یک وب سایت ایده آل و فنی چه ویژگی هایی باید داشته باشد، ادامه مطلب را مطالعه نمایید. سایت های فنی ریسپانسو بوده و سرعت لود شدن مناسبی دارند. همچنین محتوا این سایت ها کاربرپسند و در جهت رفع نیاز کاربران است.

ریسپانسیو بودن وب سایت چگونه است؟

سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو (responsive) سایتی است که در دستگاه های مختلف نظیر موبایل و تبلت بخوبی لود شود و در مورد استفاده از HTML و CSS برای تغییر اندازه خودکار، مخفی کردن، کوچک کردن یا بزرگ‌نمایی یک وب‌سایت است تا آن را در همه دستگاه‌ها (رومیزی، تبلت و تلفن) خوب جلوه دهد. در طراحی وب واکنش گرا به طور خودکار برای اندازه های مختلف صفحه نمایش سایت تنظیم می شود.

طراحی وب واکنشگرا و ریسپانسیو در سالیان اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است زیرا کاربران دستگاه های تلفن همراه اکثر بازدیدکنندگان وب سایت ها هستند. این فاکتور از کلیدی ترین موارد تاثیرگذار بر رتبه بندی کلمات کلیدی در نتایج گوگل محسوب می شود بطوریکه در سال 2015، گوگل به صورت علنی اعلام کرد که ریسپانسیو بودن سایت به افزایش رتبه صفحه در نتایج جست و جو بخصوص برای موبایل منجر می شود.

سرعت لود سایت چگونه باشد؟

سرعت لود و بالا آمدن وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است، سرعت سایت، سرعت بارگذاری محتوای صفحه برای شما است. اگر سرعت مناسبی برای لود شدن وب سایت فراهم نگردد، کاربران بدون استفاده از خدمات وب سایت از آن خارج می شوند. روش هایی نظیر فشرده سازی فایل ها، کاهش تعداد فایل های جاوا اسکریپت و css، کاهش تعداد ریدایرکت ها، بهینه سازی و کاهش حجم تصاویر، از جمله روش هایی است که در افزایش سرعت وب سایت تاثیر دارد.

از نکات مهم برای فراهم شدن سرعت بالای سایت، قابلیت های هاست و توانایی هاست برای لود شدن وب سایت است. زمان پاسخگویی سرور شما تحت تأثیر میزان ترافیک دریافتی، منابعی که هر صفحه استفاده می کند، نرم افزاری که سرور شما استفاده می کند و راه حل میزبانی مورد استفاده شما می باشد. فاکتور سرعت از قدیمی ترین عوامل دخیل در رتبه بندی نتایج موتورهای جست و جو به حساب می آید.

محتوای وب سایت متناسب باشد!

یکی از مهم ترین اصولی که برای هر سایتی لازم است، تهیه محتوا متناسب با نیاز کاربران است. اگر محتوای شما بدرد کاربر ورودی به وب سایت نخورد، کاربران ناراضی از آن خارج می شوند. موتورهای جست و جو با استفاده از ربات ها و الگوریتم های مختلف خود پی به این امر برده و معمولا وب سایتی که وحتوای مناسب نداشته باشد را جریمه کرده و حتی رتبه خاصی نمی دهند. تهیه تصاویر مناسب، متن متناسب با نیاز کاربر و فیلم ها و ... همه می توانند در ایجاد محتوای مناسب برای شما موثر باشد.

سفارش سایت های گوناگون متفاوت است؟

یکی از موارد مهمی که در هنگام سفارش انواع وب سایت ها باید به آن توجه نمود، نوع سایت است. برخی از سایت ها به صورت استاتیک اقدام به ارائه اطلاعات مختلف می نمایند و برخی اطلاعات را به صورت داینامیک برای کاربر نشان می دهد. در وب سایت های داینامیک Dynamic قابلیت بروزرسانی وب سایت و ایجاد محتوای جدید توسط مدیر سایت فراهم است، این در حالی است که در وب سایت های استاتیک Static این امکان فراهم نیست، با این وجود هزینه طراحی وب سایت داینامیک یا پویا کمی بیشتر بوده که افراد باید در هنگام سفارش به این امر توجه کنند.

موضوع سایت های مختلف نیز متفاوت است، برخی از سایت ها جنبه آموزشی دارند، این در حالی است که در برخی از سایت ها نیاز طراحی فروشگاهی و ایجاد امکان فروش آنلاین می باشد. هر کدام از این نوع سایت ها نیازمند طراحی مخصوص خود می باشد.

با سفارش وب سایت در یک شرکت معتبر می توانید کسب و کار خود را رونق بخشید، پیشنهاد ما برای خدمات طراحی سایت و نرم افزاری، وب و سئو است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49378 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/09/22 تعداد مشاهده: 570
کلید واژه ها:
سافت گذر