کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دکتریاب، اپلیکیشن نوبت دهی و مشاوره پزشکان

حتما تاکنون بارها برایتان پیش آمده است که ساعت‌ها در صف نوبت دهی مطب پزشکی منتظر بمانید و تمام مدت انتظار این دغدغه که ممکن است موفق به دریافت نوبت نشوید، ذهن شما را آزار دهد، حتی اگر بتوانید پس از ساعت‌ها نوبت ویزیت دریافت کنید، تنش‌های به وجود آمده در محیط مطب، ترافیک و شلوغی شهر، استرس به تعویق افتادن امور روزمره و بسیاری از مسائل دیگر دست به دست هم می‌دهند تا آرامش شما را سلب کنند. این روزها پیشرفت تکنولوژی  و تاثیر مثبت آن در جای جای زندگی بشر به خوبی آشکار و ملموس است. این روزها با پیشرفت تکنولوژی نوبت دهی پزشکان توسط سیستم‌های پیشرفته به صورت هوشمند انجام می‌شود. نوبت دهی پزشکان توسط سامانه‌های مختلفی انجام می‌شود که دکتریاب معروف‌ترین آن‌ها است. با استفاده از این سامانه بیمار می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن به پزشک مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

سیستم نوبت دهی پزشکان آنلاین مزیت‌های بسیاری برای افراد دارد. با استفاده از چنین تکنولوژی دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها درگیر گرفتن نوبت برای مراجعه به پزشک مورد نظر خود باشید. سامانه دکتریاب صرفا برای این هدف یعنی معرفی و نوبت دهی پزشکان در سراسر کشور راه اندازی شده است و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. استفاده از این سامانه اهمیت بسیار زیادی برای بیماران و همچنین پزشکان دارد. در ادامه برخی از مزایای این سیستم هوشمند را بررسی می‌کنیم.

مزایای استفاده از سامانه و اپلیکیشن نوبت دهی پزشکان

  • مهم‌ترین مزیت، صرفه جویی در زمان و انرژی است. در واقع دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها پشت ترافیک و یا در صف انتظار منتظر بمانید تا نوبت ویزیت پزشک را دریافت کنید. این معضل تنها برای مطب پزشکانی است که نوبت دهی آن‌ها به صورت حضوری است. به عنوان مثال برخی از مطب‌ها تنها در ساعت مشخصی از روز به صورت تلفنی، نوبت دهی پزشک را انجام می‌دهند. در چنین مواردی ممکن است ساعت‌ها پشت خط تلفن بمانید. در صورتی که می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق سامانه نوبت دهی پزشکان آنلاین، یک نوبت ویزیت رزور کنید.
  • با استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین، می‌توانید زمان های آزاد را مشاهده و تایم هایی که مایل هستید را انتخاب و مراجعه کنید.
  • افراد پیش‌تر برای پیدا کردن پزشک متخصص و مجرب تایم زیادی را صرف پرس و جو می‌کردند اما همین مسئله ضمن وقت‌گیر بودن سبب سردرگمی آن‌ها می‌شد. این در حالی است که اگر از سامانه‌های نوبت دهی پزشکان مانند دکتریاب، پذیرش24، نوبت دات آی آر و ... استفاده کنید، می‌توانید به راحتی با مشاهده نظراتی که مراجعه کنندگان در صفحه نظر سنجی مربوط به پزشک مد نظر شما ارائه داده‌اند، نسبت به عملکرد پزشک مطلع شوید.
  • معمولا نوبت‌هایی که رزرو می‌شوند، برای چند روز آینده هستند. با توجه به مشغله‌ها و دغدغه‌های زیاد، ممکن است تاریخ مراجعه به پزشک را فراموش کنید. به همین خاطر دکتریاب با سیستم دریافت پیامک یا نوتیفیکیشن زمان نوبت دریافت شده را در زمان مقرر به شما یادآوری می‌کند.

  • اگر به هر دلیلی پزشک شما نتواند در زمان مقرر از نوبت دریافت شده در مطب حاضر شود یا خدمات پزشکی لازم را ارائه دهد، سامانه دکتریاب قبل از زمان موعد به شما اطلاع رسانی می‌کند و اگر قصد مراجعه داشته باشید، نوبت جایگزین را در اسرع وقت برایتان قرار می‌دهد. علاوه بر آن اگر شما نیز به هر دلیلی نتوانید در زمان مقرر به پزشک مراجعه کنید، باید در سیستم نوبت دهی پزشکان نوبت خود را کنسل کنید.
  • سیستم نوبت دهی آنلاین دکتریاب این امکان را برایتان فراهم کرده است که پس از رزرو نوبت ویزیت، آدرس مطب بر روی نقشه برایتان نمایان شود تا به راحتی به مطب دسترسی پیدا کنید.
  • بسیاری از بیماران علاوه بر نیاز به مراجعه حضوری برای درمان به مشاوره نیز احتیاج دارند. این افراد اگر بخواهند برای هر بار دریافت مشاوره به مطب مراجعه کنند، باید زمان و انرژی مضاعفی صرف کنند. همین مسئله سبب می‌شود که بیمار پروسه درمانی خود را به تعویق بیاندازد.
  • تا اینجا در مورد مزیت دکتریاب در نوبت دهی پزشکان برای بیماران صحبت کردیم اما جالب است بدانید این پلتفرم نوبت دهی رایگان برای پزشکان نیز مزیت‌های زیادی به همراه دارد. به این صورت که پزشکان می‌توانند حجم زیادی از تنش‌ها و سر و صدای مطب را حین ارائه نوبت به بیماران کاهش دهند.

نوبت دهی پزشکان در سامانه و اپلیکیشن دکتریاب چگونه انجام می‌شود؟

با دکتریاب ، آدرس و تلفن بیش از 30 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص و مراکز درمانی در سراسر کشور به  صورت رایگان در دستان شما است و شما می توانید نوبت دهی آنلاین از بهترین پزشکان مغز و اعصاب، زنان و نازایی، قلب و عروق، پوست و مو و زیبایی و ... داشته باشید. دکتریاب در سال 1392 جهت معرفی مطب پزشکان کشور راه اندازی شد و هدف آن در اختیار گذاشتن اطلاعات جدید مطب و کلینیک پزشکان برای مراجعه کنندگان بود. علاوه بر این دکتریاب سعی کرده با راه اندازی و ایجاد بخش هایی جهت اظهار نظر در مورد کیفیت کاری پزشکان به مراجعه کنندگان جهت انتخاب یک پزشک مناسب کمک کند. 

امکانات اپلیکیشن نوبت دهی دکتریاب :

  • دسترسی به آدرس و تلفن پزشکان
    جستجوی پزشکان بر اساس تخصص و شهر
    نوبت دهی آنلاین پزشکان
    پیگیری و لغو نوبت دهی
    مشاوره تلفنی
    مشاوره متنی رایگان با پزشکان
    مشاهده نظرات مراجعه کنندکان
    مسیریابی آدرس پزشک بر روی نقشه

برای دریافت اپلیکیشن نوبت دهی دکتریاب می توانید از کافه بازار دکتریاب را جستجوی کنید و یا از اینجا دانلود و نصب کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49385 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/09/28 تعداد مشاهده: 1427
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

haji 1400/09/29 04:25
دانلود شد ولی نصب نشد در اندروید ۷