کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316437 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پایان اشتباهات گرامری زبان با گرامرلی

ما فارسی زبانان همیشه این پا و آن پا می‌کنیم برای پیدا کردن یک کلاس زبان خوب که هم سریع تمام گرامر زبان را به ما آموزش دهد، هم جملات‌مان را عاری از هرگونه غلط املایی کند. دو ویژگی که در وصف برنامه گرامرلی می‌گنجد و آن را توسیف می‌کند.

احتملا اگر گرامرلی زبان فارسی می‌فهمید در جمله بالا غلط املایی من را هم می‌گرفت. فکر کن همینطور بنویسی و یک کسی باشد که پشت سرت راه بیفتد و تمام غلط‌های املایی و نگارشی متنت را تصحیح کند. گرامرلی دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. این برنامه اسم خودش را گذاشته دستیار نگارشی و برای ویرایش ایرادات نوشتاری، املایی و ساختاری به وجود آمده است. حال بیایید در این نوشتار با این جادوی آنلاین بیشتر آشنا بشویم و وقتمان را دیگر صرف یادگیری چیزهایی که هوش مصنوعی به راحتی انجام می‌دهد، نکنیم!

اکانت گرامرلی چیست و چه کاربردی دارد؟

چی بهتر از اینکه با گرامر نصف و نیمه‌ای که بلدیم، آزمون بین‌المللی شرکت کنیم، مقاله زبان اصلی بنویسیم یا حتی به زبان انگلیسی تولید محتوا کنیم و درآمد دلاری داشته باشیم؟

اگر برای شما هم رعایت قواعد نگارشی و نوشتن جملات صحیح انگلیسی سخت است، بدانید که تنها نیستید. چراکه حتی برای کسانی که زبان مادری‌شان انگلیسی است نیز برخی اوقات رعایت دقیق اصول نگارشی سخت می‌شود.

اما برنامه گرامرلیGrammarly) ) که از سال ۲۰۰۹ متولد شده است، کار را برای شما آسان می‌کند. دیگر نیازی نیست، ساعت‌ها برای یادگیری گرامر و به کار بردن آن‌ها در جملات تلاش کنید.

گرامرلی در اصل دستیار شما در نگارش متون انگلیسی است. این دستیار غلط‌های املایی، گرامری و نگارشی متن شما را اصلاح می‌کند. پلتفرم گرامرلی یک سیستم هوش مصنوعی پیچیده محسوب می‌شود که توسط زبان‌شناسان و مهندسان طراح به شکل آنلاین به وجود آمده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

الگوریتم‌های هوشمند این برنامه جمله‌ای که نوشته‌اید را بررسی کرده و در صورتی که خطایی پیدا کنند، جایگزین‌های مختلف و درستی برای اصلاح آن پیشنهاد می‌دهند. این برنامه قدرت تشخیص سرقت ادبی را نیز دارد و اگر بخشی از متن شما کپی باشد، به سرعت شناسایی می‌شود.

ویژگی های اکانت رایگان و اکانت پرمیوم Grammarly

از قدیم گفته‌اند که هیچ ارزونی بی علت نیست. در نسخه رایگان گرامرلی تنها به املای صحیح کلمات، اشتباهات تایپی و موارد عمومی در گرامر زبان توجه می‌شود. اما نسخه کامل این پلتفرم شگفت‌انگیز که شما را از هر معلم و کتاب گرامری بی‌نیاز می‌کند، پولی است. در نسخه پولی یا همان پرمیوم خارجی‌ها؛ هرآنچه برای نگارش یک متن درست و کامل احتیاج دارید توسط گرامرلی به شما پیشنهاد داده می‌شود.

از گرامرلی روی سیستم‌ عامل‌های ویندوز و مک‌ا‌و‌اس می‌توانید استفاده کنید. این پلتفرم افزونه‌هایی برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس، سافاری، ادج و حتی افزونه‌ای برای مایکروسافت آفیس ارائه می‌کند که همه جا به آن دسترسی داشته باشید. اما بهترین قسمت ماجرا اینجا است که گرامرلی از طریق یک نرم‌افزار کیبورد موبایل روی سیستم‌های اندرویدی و آی‌او‌اسی قابل استفاده خواهد بود. این مورد کار کسانی را که تولید محتوا به زبان انگلیسی انجام می‌دهند، بسیار راحت می‌کند. این کیبورد برای هر کاری که مربوط به نوشتن باشد، مفید است. از نوشتن ایمیل برای اساتید گرفته تا پست‌های شبکه اجتماعی و ویرایش متون طولانی را می‌توانید به کمک این پلتفرم انجام دهید.

گرامرلی اشتباهات مهم گرامری و املایی متن شما را با رنگ قرمز مشخص می‌کند و سپس اشتباهات تخصصی‌تر را با رنگ‌های دیگری نشانتان می‌دهد. البته قابلیت تشخیص اشتباهات تخصصی‌تر تنها مخصوص کاربران پرمیوم است. اگر شما روی اشتباهات رنگی شده موس‌ را نگه‌ دارید، می‌توانید اشتباه‌تان را اصلاح کنید یا توضیح مفصل‌تری را در مورد اشتباه موردنظر مطالعه کنید.

نسخه محدود این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد اما برای خرید نسخه پرمیوم آن باید مبلغی را بپردازدید. اما در ایران چطور می‌توان اکانت پرمیوم گرامرلی را خرید؟ با ما همراه باشید تا روش خرید اکانت پرمیوم Grammarlyرا به شما آموزش دهیم.

اشتراک اکانت پرمیوم Grammarly را چگونه تهیه کنیم؟

همانطور ‌که می‌دانید برای خرید نسخه‌های پرمیوم پلتفرم‌هایی مثل گرامرلی نیاز به یک اکانت خارجی دارید. اما از وبسایت Account4all می‌توانید بدون دنگ و فنگ ایجاد یک حساب خارجی و خرید دلار، به سرعت یک اکانت گرامرلی بخرید.

با استفاده از سایت اکانت 4آل ایرانیان داخل کشور نیز می‌توانند مثل همه کشورها به محتوای جهانی دسترسی داشته باشند. در این وبسایت تنها با پرداخت ۵۴ هزار تومان صاحب دستیار نگارشی خواهید شد که همیشه و در همه جا کنارتان خواهد بود. پس از خرید اکانت پرمیوم Grammarly هر آن چه برای نوشتن یک متن انگلیسی درست احتیاج داشته باشید، به شما پیشنهاد داده می‌شود. این پلتفرم جادویی در لحظه بیش از 250 قواعد دستوری را به صورت آنلاین بررسی می‌کند و یک اختتامیه جذاب با اشتباهات گرامری برای شما برگزار می‌کند!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49387 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/09/29 تعداد مشاهده: 1001
کلید واژه ها:
سافت گذر