کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316439 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش فتوشاپ در کافه آرتک با بیش از 30 ساعت مبحث تخصصی

تقریبا همه ما حداقل یک بار در عمرمان نرم‌افزار را جایی شنیده‌ایم و یا در موردش مطالب زیادی خوانده‌ایم. دقیقا در سال 1988 بود که شرکت ادوبی (Adobe) تصمیم به ساخت این نرم‌افزار گرفت و آن را روانه‌ی بازار کرد. در واقع قبل از آن، طراحی گرافیک بدین شکل امروزی، با کامپیوتر و یا به شکل دیجیتال رایج نبود. یعنی تمام گرافیست‌های جهان تمام کارهای خودشان را به سبک سنتی و یا دستی انجام می‌دادند. بحث چاپ هم به طور کلی روش سنتی داشت. اما پس از تولید این نرم‌افزار بحث طراحی گرافیک هم، کاملا متحول شده و شکل جدیدی به خودش گرفت. پس از آن، اکثر طرح‌ها با استفاده این نرم‌افزار انجام می‌شدند و کار چاپشان هم توسط چاپگرها انجام می‌گرفت. سپس بحث آموزش گرافیک هم‌گام با آموزش فتوشاپ پیش رفت.

یعنی افراد زیادی آموزش گرافیک را بر اساس آموزش فتوشاپ، به طور همزمان با هم یاد می‌گرفتند. نرم‌افزار فتوشاپ هم در طول این سه دهه و چند سالی که داشته نه تنها پسرفت نکرده، بلکه امکانات زیادی را در هر نسخه جدیدش اضافه کرده است. به همین دلیل همیشه بازار آموزش گرافیک و آموزش فتوشاپ داغ بوده و هر ساله شاهد مباحث بسیار جذابی از این نرم‌افزار بوده‌ایم. با این که نرم‌افزارهای زیادی برای طراحی روانه‌ی بازار شده‌اند، اما ترجیح بیشتر کسانی که کار طراحی گرافیک را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند، کار کردن با نرم‌افزار فتوشاپ بوده است. نرم‌افزار فتوشاپ ابزارهای و امکانات بسیار زیادی دارد که می‌توان توسط آن کارهای خارق‌العاده‌ی بصری انجام داد.

آموزش فتوشاپ با طعم لذت

افرادی که به دنبال آموزش فتوشاپ و یا آموزش گرافیک می‌روند دو دسته هستند. 1. کسانی که به دید سرگرمی و هنر به این موضوع نگاه می‌کنند، 2. کسانی که به دید کاملا حرفه‌ای و به عنوان شغل و منبع درآمد روی آن حساب بلندمدت باز می‌کنند. دسته اول کسانی هستند که ممکن است کارهای تصویری خوبی از آن‌ها دیده باشیم و تمایل داشته باشیم عکس‌هایمان را برایشان ارسال کنیم تا برایمان ویرایش کنند، اما به خوبی می‌دانیم که شغلشان چیز دیگریست و این کار را از سر تفریح انجام می‌دهند. برای این افراد انجام ویرایش عکس و کارهای عادی دیگر با فتوشاپ کافی بوده و نیازی به یادگیری حرفه‌ای آن ندارند. اما دسته دوم کسانی هستند که همیشه دید کاملا حرفه‌ای نسبت به فتوشاپ داشته‌اند. معمولا تخصص این افراد فقط محدود به ویرایش عکس و یا چند کار محدود دیگر نمی‌شود. 

افرادی که دیدگاه کاملا حرفه‌ای نسبت به نرم‌افزار فتوشاپ دارند، نوع فعالیشان هم کاملا فرق می‌کند. یعنی به جای انجام دادن کارهای عادی به دنبال یادگیری کاملا حرفه‌ای این نرم‌افزار می‌گردند. شاید چنین تصور کنید که فقط افراد آماتور و یا مبتدی نیاز به شرکت کردن در دروه‌های تخصصی فتوشاپ را دارند، اما حتی گرافیست‌های حرفه‌ای هم برای بالاتر بردن معلوماتشان در دروه‌های پیشرفته‌ی فتوشاپ شرکت می‌کنند. برای مثال در یک دوره 30 ساعته در کافه آرتک، شما می‌توانید مطالب زیادی را راجع به این ابزار قدرتمند طراحی یاد بگیرید. 

درآمدزایی از طریق دوره آموزشی فتوشاپ

برای یک طراح حرفه‌ای گرافیک همیشه، کار برای انجام دادن و در نتیجه فرصت‌های بیشتر برای درآمدزایی وجود دارد. به خاطر اینکه، امروزه شرکت‌ها و کارخانه‌جات زیادی برای معرفی محصول و کارهای تبلیغاتی‌شان نیاز به ماهرترین طراحان گرافیک دارند. البته این بدین معناست که کار شما در اینجا کمی سخت‌تر شده و باید بتوانید در بازار رقابت میان گرافیست‌های دیگر، حرف اول را بزنید و همه شما را برای همکاری انتخاب کنند. این موضوع نیاز به مهارت بسیار زیاد در بحث مبانی طراحی، آموزش گرافیک و آموزش فتوشاپ دارد. یعنی شما باید به طور دقیق با نیازهای مشتریانتان آشنا بوده و بدانید که چه نوع طرحی را با استفاده از چه روشی باید اجرا کنید. خوشبختانه فتوشاپ، یک نرم‌افزار بسیار قوی است که امکانات و ابزارهای متعددی را برای چنین کاری در اختیارتان قرار می‌دهد. اما ادامه راه را باید خودتان با قدرت طی کنید و تجارب بسیار زیادی در این مسیر کسب کنید تا تبدیل به بهترین طراح گرافیک شوید.


آموزش جامع فتوشاپ در کافه آرتک

در کافه آرتک، مباحث آموزش گرافیک و آموزش فتوشاپ توسط بهترین اساتید این حوزه تدریس می‌شود. برای مثال، شما می‌توانید طی یک دوره‌ی 30 ساعته تمام مواردی که در آن‌ها اشکال دارید و یا در آن زمینه اطلاعات کافی ندارید را یاد بگیرید. اگر بخواهیم کمی روراست و صریح با شما صحبت کنیم، باید بگوییم که برای حرفه‌ای شدن، نباید هیچ نکته ابهامی برایتان وجود داشته باشد! به عبارت دیگر، شما باید تمام زیر و بم نرم‌افزار فتوشاپ را یاد بگیرید و زمان زیادی برای طراحی کردن یک پروژه صرف نکنید. چنین چیزی در ابتدا، نیاز به آموزش درست و صرف زمان زیاد برای تمرین بیشتر دارد. 

شما با شرکت در دوره‌های آموزش فتوشاپ و بالا بردن سطح‌تان در آموزش گرافیک می‌توانید پس از مدتی به اهدافتان برسید. ممکن است در اوایل کار، همه چیز کمی کند پیش برود و این قیه برایتان کلافه‌کننده باشد. اما پس از تلاش و تمرین بیشتر و استفاده از بهترین مباحث آموزشی که در کافه آرتک برایتان تدریس شده، شک نداشته باشید که به اهدافتان خواهید رسید و به عنوان یک گرافیست حرفه‌ای می‌توانید وارد بازار کار شوید. اما تنها فرقی که میان شما و سایر گرافیست‌های عادی وجود خواهد داشت، بحث حرفه‌ای بودن است. چرا که شما دست به انجام کارهایی در طراحی گرافیک خواهید زد که هر کسی قادر به انجام آن‌ها نخواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49391 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/01 تعداد مشاهده: 364
کلید واژه ها:
سافت گذر