کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

هر آنچه که در مورد خرید گونی باید بدانیم

تقریباً همه ما با گونی آشنایی داریم. گونی در نظر همه ما یک کیسه است که می‌تواند از جنس پارچه یا پلاستیک باشد که معمول‌ترین نوع آن نوع پلاستیکی است و معمولا به رنگ‌های سفید و آبی تولید می‌شود. عده بسیاری گونی را از گونی‌های برنج می‌شناسند. گونی‌ها نقش بسیار مهمی در زمینه بسته‌بندی دارند؛ از کشاورزی گرفته تا ساختمان‌سازی، گونی‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند. امروزه بار بسیاری از کامیون‌ها و ماشین‌های حمل و نقل، از طریق گونی پلاستیکی بسته‌بندی شده است و همچنین افراد برای انبار کردن وسایل خود از گونی‌ها استفاده می‌کنند.

گونی یکی از ملزوماتی است که کم‌تر کسی می‌داند چگونه و از کجا آن را می‌تواند خریداری کند و بیشتر به شیوه "دست به دست شدن" در اختیار افراد قرار می‌گیرد و ممکن است بسیاری از ما حتی ندانیم از کجا می‌توان گونی خریداری کرد. برای همین خرید گونی، یک امر ناملموس برای بسیاری از افراد است. امروز در این مطلب قصد داریم شما را با گونی‌ها بیشتر آشنا کرده و همچنین قصد داریم تا ذکر کنیم برای بسته‌بندی چه وسایل و موادی بهتر است از آن استفاده کنید و فروشگاه معتبر جهت خرید گونی را نیز به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از این به بعد خرید گونی، بسته‌بندی و حمل و نقل آن را برای خود آسان کنید.

گونی چیست؟

گونی یک کیسه پلاستیکی پرمصرف در زمینه بسته‌بندی است که انواع گوناگونی دارند. امروزه با پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه تولید وسایل بسته‌بندی، انواع مختلفی از گونی‌ها نظیر ضد آب، ضد آفتاب و ضد حشره تولید شده که بسیاری از آن‌ها در برابر اثرات محیط زیستی نیز مقاوم هستند.

مزایای خرید گونی

ممکن است جایگزین‌های بسیاری برای گونی پیدا کنید؛ اما هیچکدام به اندازه خود گونی آن‌طور که باید، عمل نمی‌کنند. شما با خرید گونی و استفاده از آن در برابر سایر موارد بسته‌بندی، از مزایای زیر برخوردار خواهید بود.

  • قابلیت بسته‌بندی هر چیزی

گونی‌ها دو مزیت قابل توجه دارند؛ سابز بزرگ و قابلیت شکل‌گیری. گرچه انواع مختلفی از گونی‌ها در سایز‌های مختلف وجود دارند اما انواع بزرگ آن، برای بسته‌بندی وسایل و مواد زیاد بسیار مناسب هستند. برای بسته‌بندی موادی نظیر برنج، شکر، مواد غذایی، مواد دامداری، پزشکی، مواد ساختمانی و.. شما تقریباً هیچ جایگزین مناسب‌تری پیدا نخواهید کرد که بتواند تا ده‌ها کیلو را در خود جای دهد. همچنین قابلیت شکل‌گیری این محصول، یکی از نقاط قوت آن است.

  • خاصیت کشسانی و محافظت فوق‌العاده

قابلیت کشسانی‌ که در پلاستیک وجود دارد، یکی از دلایل خرید گونی برای بسته‌بندی‌های سنگین است. این خاصیت سبب می‌شود که در اثر بسته‌بندی‌های سنگین و حجیم، گونی تا حد امکان کش بیاید و پاره نشود. در نتیجه در تمام طول مسیر حمل و نقل، دست نخورده و سالم باقی بماند‌. همچنین با توجه به نوع پلاستیک سازنده گونی، گونی‌ها در انواع ضد آب، ضد آفتاب و ضد حشره نیز موجود هستند‌.

  • قیمت مقرون به صرفه

جالب است بدانید گونی‌ها با این همه ویژگی‌ و مزیت، به هیچ عنوان گران نیستند. اگر سری به فروشگاه‌های ملزومات بسته بندی بزنید، خواهید دید که قیمت گونی نسبت به بسیاری از دیگر ملزومات، پایین‌تر و به صرفه‌تر است.

خرید گونی، از کجا و چگونه؟

شما می‌توانید از زود پک، انواع گونی را در سایزها و انواع مختلف خریداری کنید. امکان خرید گونی پلاستیکی در تهران یا در هر جای دیگری از کشور، از این فروشگاه اینترنتی فوق‌العاده فراهم است و شما می‌توانید از زود پک، هر آنچه برای بسته بندی‌های خود نیاز دارید، به صورت اینترنتی خریداری کنید. در ادامه درباره ویژگی‌های مثبت این فروشگاه صحبت خواهیم کرد.

  • تحویل سریع

یکی از ویژگی‌های خارق‌العاده این فروشگاه تحویل به شدت سریع آن است. سفارشات شما تا حداکثر ۲۴ ساعت بعد آماده تحویل خواهند بود و اگر پایتخت نشین هستید، به فاصله یکی دو ساعت پس از آمادگی برای تحویل به دست شما خواهد رسید و در غیر این صورت، پس از آماده شدن تحویل پست داده خواهد شد. برخلاف سایر فروشگاه‌های اینترنتی که فرآیند آماده کردن سفارش‌ها را تا چندین روز طول می‌دهند و برنامه‌های شما را به تعویق می‌اندازند، با خرید گونی یا سایر ملزومات بسته‌بندی نظیر کارتن، چسب، پاکت نامه، نایلون استرچ و... از زود پک می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن خرید خود را دریافت کنید.

  • قیمت مناسب و باور نکردنی

یکی از نکاتی که ممکن است در مورد زود پک ندانید، این است که بسیاری از محصولات موجود در این فروشگاه، توسط خود زود پک تولید می‌شوند. با توجه به این مسأله که زود پک خود تولید‌کننده مستقیم محصولات فروشگاه است، با نبود واسطه در این میان، قیمت محصولات به صورت حداقلی بوده و به شدت مقرون به صرفه هستند. شما می‌توانید با خرید گونی به همراه سایر لوازم بسته‌بندی مورد نیازتان از زود پک، تخفیفاتی را شامل خرید خود کنید؛ چرا که هر چه سبد خرید شما سنگین‌تر باشد، تخفیفی که این فروشگاه به آن اعمال می‌کند بیشتر خواهد بود.

خرید گونی از زودپک

همان‌طور که خواندید، زود پک یک فروشگاه فوق‌العاده جهت خرید اینترنتی گونی پلاستیکی و همه آن چیز‌هایی است که برای بسته‌بندی به آن احتیاج دارد. فرقی نمی‌کند صاحب یک آنلاین شاپ باشید و برای بسته‌بندی محصولات خود اقدام به خرید می‌کنید یا جهت اسباب کشی و انبار کردن وسایل خود قصد خرید ملزومات بسته‌بندی را دارید؛ در هر صورت زود پک با ارائه محصولاتی متنوع و کاربردی با قیمت مناسب و همچنین تحویل سریع بهترین انتخاب است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات این فروشگاه یا خرید آن‌ها، می‌توانید به زودپک به نشانی اینترنتی http://zoodpack.com/ مراجعه کنید‌.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49403 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/16 تعداد مشاهده: 495
کلید واژه ها:
سافت گذر