کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشیم؟

نوع جدیدی از کسب درآمد امروزه سر و صدای زیادی به پا کرده که من فکر می‌کنم کسی نیست که اشتیاقی برای امتحان کردن آن را نداشته باشد! فکرش را بکنید بتوانید با قدرت نامحدود اینترنت و کمترین هزینه برای تبلیغات گوگل کسب  و کار خود را در یک منطقه وسیع یا سراسر دنیا به مردم معرفی کنید؛ بله این شکل تجارت کسب و کار اینترنتی نام دارد! با کسب درآمد اینترنتی تقریباً مانعی بر سر راه شما وجود ندارد و می‌توانید پیشرفت بی‌انتهایی را تجربه کنید. اگر دوست دارید بدانید چطور می‌توان کسب و کار آنلاین موفقی داشت متن زیر را بخوانید.

برای داشتن کسب و کار اینترنتی موفق چه گام‌هایی باید برداشت؟

داشتن کسب و کار اینترنتی برنامه‌ریزی‌شده و هوشمند مراحلی دارد که با رعایت درست و اصولی آن‌ها می‌توانید رؤیای پیشرفت برند خود را محقق کنید و در فضای بی‌کران اینترنت شناخته شوید؛ توضیح این مراحل در زیر آمده است:

مشتری خود را بشناسید.

اگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید یا می‌خواهید در کنار تجارت حضوری کسب و کار اینترنتی هم داشته باشید برای مثال در بوتیک لباس‌فروشی خود مشغول هستید اما تمایل دارید برای کسب درآمد بیشتر یک پیج تجاری فروش لباس هم در اینستاگرام ایجاد کنید ابتدا باید مشتری خود را دقیق بشناسید؛ شناخت دقیق مشتری یعنی انجام تحقیقات بازاری گسترده برای آگاهی کامل از تیپ شخصیتی، جنسیت، سن، نیازها و علایق مشتری. با احاطه کامل روی شخصیت مخاطب متوجه می‌شوید چه چیزی کسب و کار شما را از رقیب‌هایتان جلو می‌اندازد.

راه حل‌های مشکلات مشتریان خود را پیدا کنید.

وقتی کامل مخاطب خود و این که چه چیزهایی نیاز دارد را شناختید حالا وقتش رسیده که مشکلات او را حل کنید. طبیعتاً موانع زیادی پیش روی مشتری قرار دارد؛ برای مثال خانه‌اش مسیر زیادی تا فروشگاه دارد و این مسئله او را برای خرید محدود کرده است یا مثلاً مدل لباسی که او می‌خواهد در فروشگاه محل زندگی‌اش پیدا نمی‌شود! این مشکلات برای شما فرصت‌های خوبی به شمار می‌آیند تا با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی متنوع و باکیفیت هم مسیر را برای مخاطبان هموار کنید هم آن‌ها را به مشتریان دائم و وفادار فروشگاه خود تبدیل سازید؛ البته یادتان باشد اعتمادسازی یک از شروط تجارت آنلاین است!

حجم ترافیک را به سمت وب‌سایت تجاری خود افزایش دهید.

یکی از بهترین راه‌های تبلیغات استفاده از صفحات اجتماعی یا وبلاگ‌ شخصی است. همچنین می‌توانید پیشنهادهای طلایی بدهید؛ یعنی مثلاً یک کتاب الکترونیکی مفید و رایگان را در وب‌سایت یا رسانه‌های خود مطرح کنید و افراد را به ثبت نام در لیست ایمیلتان ترغیب سازید. این لیست ایمیل که باید داشته باشید جهت بازاریابی کسب و کار، آموزش و ایجاد ارتباط با مشتریان لازم است. تا حد ممکن وب‌سایت فروش خود را در شبکه‌های مختلف آنلاین، فهرست نظرسنجی‌ها و... عنوان کنید. هرچه بیشتر تلاش کنید تا شناخته شوید، به همین میزان مشتری بیشتری جذاب خواهید کرد و موتور جستجو ترافیک زیادی را برای فروشگاه شما مهیا می‌کند.

یک روش آسان برای پرداخت هزینه خرید فراهم کنید.

اگر می‌خواهید مشتری پس از خرید از فروشگاهتان باز هم بعدها وب‌سایت شما را انتخاب کند پس تا حد ممکن باید شرایط را برای او آسان کنید. یکی از مهمترین بخش‌های خرید اینترنتی قسمت پرداخت هزینه است؛ بهترین روش واریز پول را برای مشتری قرار دهید. می‌توانید از وب‌سایت‌های معتبر و بین‌المللی مثل Shopify یا  Paypal استفاده کنید.

نحوه کیفیت و عملکرد وب‌سایت فروشگاهی خود را با ابزارهای وبمستر بسنجید.


اگر درباره گوگل‌وبمستر شنیده باشید حتماً می‌دانید یکی از ابزارهای قدرتمند گوگل است که به ما در مدیریت و بهینه‌سازی وب‌سایت کمک می‌کند؛ به عبارتی با این آپشن متوجه می‌شوید که سایت شما از نظر گوگل چگونه است و چه کارهایی باید انجام دهید تا کیفیت سایتتان ارتقا پیدا کند. بنابراین اگر قصد دارید به شکل جدی یک کسب و کار اینترنتی پیشرفته داشته باشید حتماً از گوگل‌وبمستر استفاده کنید. به‌طور خلاصه می‌گوییم که یک سری نکات را باید در نظر داشته باشید تا سایت شما در رنکینگ بالای گوکل قرار بگیرد:

  • تحقیق جام کلمات کلیدی تحقیق کنید
  • کیفیت محتوا و جذب مخاطب 
  • تعداد لینک‌های هدایت‌کننده

بازاریابی خود را به روش‌های مختلف انجام دهید.

کسب درآمد آنلاین به پویایی و تحرک نیاز دارد؛ درواقع برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب و شناخته‌شده باید سعی کنید هر روش تبلیغی را تست کنید تا ببینید کدام شیوه بهتر شما را به هدف نزدیک می‌کند. توصیه می‌کنیم از تبلیغات فیس‌بوک استفاده کنید. فیس‌بوک این امکان را به شما می‌دهد تا چند تبلیغ را همزمان باهم اجرا کنید و متوجه شوید افراد به کدام یک از تبلیغات بهتر پاسخ می‌دهند به عبارتی در خلال همین اشکال مختلف بازاریابی درمی‌یابید نرخ تبدیل شما چقدر است؛ یعنی چند نفر از افرادی که به وب‌سایت شما وارد می‌شوند از پیشنهادتان استقبال می‌کنند و محصول شما را می‌خرند.

پشتیبانی و کمک گرفتن را فراموش نکنید.

امروزه ما بیشتر کارهای اینترنتی را خودمان انجام می‌دهیم و راحت از پس آن‌ها برمی‌آییم؛ اما گاهی در کار با چالش‌های سختی روبه‌رو می‌شویم که نمی‌توانیم به تنهایی آن‌ها را حل کنیم بلکه به یک شخص متخصص نیاز داریم که دست ما را در این وضعیت بگیرد. خب این اشکالی ندارد؛ همه که برنامه‌نویس کامیپوتر نیستند! هر کدام از ما در یک زمینه توانایی و خلاقیت داریم؛ مثلاً ممکن است شما در خدمات فروش و جذب مشتری نابغه باشید اما وقتی یک مشکل فنی یا مربوط به سئو در سایتتان پدیدار می‌شود ندانید که چه کار باید انجام دهید. در این زمان‌ها مکث نکنید و حتماً از یک متخصص کمک بگیرید تا کیفیت کسب و کار اینترنتی که دارید افت نکند!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49406 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/22 تعداد مشاهده: 548
کلید واژه ها:
سافت گذر