کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین فروشگاه های خرید اینترنتی لوازم جانبی کامپیوتر

در ایران همانند سایر کشور سال هاست فروشگاه های اینترنتی شروع به فعالیت کرده اند. اما با وجود تحریم ها ایرانی ها امکان خرید از سایت هایی مانند آمازون و ای بی را ندارند. عدم فعالیت آمازون و ای بی باعث شده تا سایت های فروشگاهی داخلی به صورت انحصاری فعالیت کنند.

در سالیان گذشته بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ایران دیجی کالا و بامیلو بودند. بامیلو در سال های گذشته به یک باره تعطیل و میدان را برای دیجیکالا بازتر کرد. حال که دیجیکالا رقیبی برای خود نمی بیند به راحتی در این بازار فعالیت می کند. اما با فراگیری اینستاگرام بسیاری فروشگاه اینترنتی خود را اینستاگرام راه اندازی می کنند. اما در بین سایت ها همیشه قیمت یک فاکتور بسیار مهم در فروشگاه های آنلاین است که فروشگاه دیجی مکس کالا یکی از بهترین سایت های فروش آنلاین با قیمت مناسب است.

انتخاب یک فروشگاه معتبر در حال حاضر کمی سخت شده است  و در کنار آن محصولات غیر اصل در بازار ایران به وفور یافت می شود. عدم اعتبار بسیاری از این فروشگاه ها نیز باعث شده تا کلاه برداری های زیادی صورت بگیرد و بسیاری از خرید های اینترنتی دور شوند. با این موارد تشخیص یک وبسایت معتبر کمی سخت شده است.

چند سالیست که نماد الکترونیکی یا ای نماد برای تشخیص وب سایت های معتبر به کمک کاربران آمده اما بسیاری از کاربران و مدیریت وبسایت ها از عملکرد این نماد رضایت ندارند و دفعات متعددی حتی سایت هایی که نماد الکترونیکی داشته اند باعث ایجاد مشکلاتی شده اند. متاسفانه حتی این نماد هم به تشخیص یک سایت معتبر و غیر معتبر کمک زیادی نمی کند.

برای سنجش اعتبار یک وبسایت چند راه وجود دارد که آن ها را بررسی خواهیم کرد. در قدم اول اگر تصمیم به خرید از سایت مورد نظر را دارید، ابتدا سه صفحه درباره ما، تماس با ما و قوانین سایت را مطالعه کنید تا روش های دسترسی، آدرس و شهر فروشگاه اینترنتی، مدت زمان فعالیت آن ها، قوانین و شرایط خرید از فروشگاه و سایر نکات مهم را بررسی کرده باشید. به یاد داشته باشید قبل از هرگونه خرید هر سه صفحه را مورد بررسی قرار دهید.

وجود نماد الکترونیک در یک سایت هم به شما کمک خواهد کرد. از طریق کلیک بر روی این نماد اطلاعاتی از مالک آن به شما نمایش خواهد داد و قدمت و میزان شکایات یک وب سایت را می توانید بررسی فرمائید. تمامی این موارد به طور حتم اعتماد و اطمینان را تضمین نمی کند و فقط به شما در انتخاب بهتر کمک خواهد کرد.

یکی دیگر از راه های تشخیص اعتبار سایت نظرات کاربران است. نظرات کاربران به خرید بهتری شما کمک خواهد کرد؛ از این رو پس از خرید شما هم در سایت مذکور نظر خود را نسبت به خرید و محصول خریداری شده در سایت بنویسید. نظر شما هم به سایر کاربران کمک خواهد کرد.

سایت های معتبر زیادی در این حوزه فعالیت می کنند که شناخته شده ترین آن ها دیجیکالاست و سال هاست که به مشتریان خود محصولات خود را عرضه کرد و در حال حاضر به عنوان یک مارکت پلیس فعالیت می کند. سایت دیجی مکس کالا از سایت هایی با قیمت رقابتی در این حوزه فعالیت می کند.

پیشنهاد می شود پس از انتخاب محصول مورد نظر برای اطلاع از بهترین قیمت از سایت دیجی مکس کالا نیز استفاده کنید. سایت هایی مانند ترب نیز به شما در انتخاب بهتر کمک خواهند کرد. سایت دیجی مکس کالا در محصولات سایت ترب یکی از سایت هاییست که قیمت بهتری را به مشتریان ارائه میدهد.

وب سایت های زیادی در ترب ثبت شده اند و توجه کنید، انتخاب وبسایت با قیمت کمتر همیشه بهترین انتخاب نیست. موارد ذکر شده را برای هر وبسایت چک کنید. پشتیبانی وبسایت ها یکی از مهمترین مواردیست که قبل از خرید باید چک کنید. وبسایت دیجی مکس کالا به شما در هنگام خرید راهنمایی خواهند کرد و پس از خرید به خوبی می توانید از پشتیبانی برخوردار شوید.

در آخر باید قبل از خرید مهلت تست و تضمین برگشت کالا را بررسی کنید. اغلب سایت ها بین 4 تا 7 روز فرصت بازگشت کالا را به شما خواهند داد. در هنگام خرید این مورد را در کنار گارانتی کالا بررسی کنید تا در صورت هرگونه مشکل بتوانید کالای خود را مرجوع کنید.

کلام آخر

انتخاب یک وبسایت خوب برای خرید کار ساده ای نیست و در عین حال کار پیچیده ای نیست. با بررسی نکات مهم و فاکتور های امنیتی می توانید یک خرید خوب را تجربه کنید. خرید خوب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا دوستان شما هم خریدی مطمئن داشته باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49409 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/25 تعداد مشاهده: 639
کلید واژه ها:
سافت گذر