کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

روش آسان ساخت شماره مجازی دائمی و رایگان توسط لایسنس مارکت

بارها برایمان پیش آمده است که بخواهیم در برنامه یا وبسایتی ثبت نام انجام بدهیم ولی اپ مورد نظر شماره ایران را قبول نکند.

یا بخواهیم در جایی از شماره غیر از شماره اصلی و شخصی خودمان استفاده کنیم و هویت خودمان را به سرویس دهنده یا اشخاص دیگر فاش نکنیم.

در اینجاست که داشتن یک شماره مجازی می‌شود می‌تواند یک راهکار مناسب برای جلوگیری از مشکلات ذکر شده در بالا باشد.

حتما گذرتان به سایت های شماره مجازی عمومی خورده است، سایت هایی که از چندین شماره غیر اختصاصی صرفا جهت دریافت اس ام اس های پیامک احراز هویت در سایت های مختلف استفاده می کنند.

این سایت ها علیرغم اینکه ایمن نیستند هویت شخصی شما را فاش خواهند کرد چرا که با اشتراک گذاری یک شماره،  امکان دسترسی مشترک چندین کاربر را به اکانت شخصی شما ممکن خواهند کرد.

از طرف دیگر با توجه به اینکه اکثر شماره های این سایتها موقتی و غیر دائمی هستند، پس از مدتی شماره مورد نظر از دسترس خارج خواهد شد و شماره دیگری جای آن را خواهد گرفت لذا منبع قابل اتکایی برای استفاده شخصی و بلندمدت کاربران نخواهند بود.

شما می‌توانید با استفاده از شماره مجازی اختصاصی، یک شماره ناشناس از کشوری غیر از ایران و شماره شخصی خودتان دریافت کنید و از آن نه تنها برای دریافت پیامک بلکه برای ارسال پیام و تماس با دیگران استفاده کنید.

در این مقاله نیز قصد داریم که از چند روش بسیار کاربردی و آسان جهت دریافت شماره اختصاصی و شخصی مخصوص به خودتان اشاره کنیم.

روش های آسان ساخت شماره مجازی رایگان:

معمولاً روش‌های متفاوتی جهت دریافت شماره اختصاصی مجازی وجود دارد اما اکثر این روش ها معمولاً به دو متد کاملاً کلی تقسیم می شود که در این مقاله به اختصار و هر یک از آنها می پردازیم.

روش اول: ساخت شماره مجازی از طریق ایمیل (نیازمند آزمون و خطا)

سایت‌ها معمولاً ثبت نام سخت تری در مقایسه با برنامه‌های شماره مجازی دارد لذا در این مقاله قصد داریم فقط از برنامه های راحت و ساده برای ساخت شماره مجازی استفاده کنیم .

برای دانلود و استفاده از این سرویس ها فقط کافیست، این برنامه‌ها را از استور اپل و گوگل و یا سایت سافت گذر روی گوشی خود نصب کنید.

همچنین ثبت نام در این برنامه ها بسیار راحت بوده و فقط کافیست که شما از یک ایمیل یا یک اکانت فیسبوک یا گوگل برای لاگین اولیه در این برنامه ها استفاده کنید سپس با با رزرو کردن شماره مد نظر خود می توانید از شماره مجازی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که در صورتی که در ساخت یا استفاده از این برنامه ها به مشکل خوردید بایستی از آی پی معتبر کشور سازنده برنامه استفاده کنید. 

لیست این برنامه ها به همراه شماره کشور هایی که در آن ها میشود ساخت به شرح زیر می باشد:

  1. TextNow (آمریکا و کانادا) 

  2. 2ndLine - Second Number Number (آمریکا و کانادا)

  3. Grasshopper (آمریکا)

  4. Text Plus (آمریکا و کانادا)

  5. Next Plus (آمریکا و کانادا)

  6. Nextiva (آمریکا)

  7. Text Free (آمریکا)

  8. Call hippo (آمریکا و کانادا)

  9. Text Me (انگلستان)

  10. Talkatone Calling App (آمریکا)

بسیاری از برنامه ها و سرویس هایی که در بالا به آن اشاره شد برای ساخت شماره مجازی نیازمند صرف زمان و آزمون و خطا هستند و شاید روش مناسبی برای افراد بی حوصله جهت دریافت شماره مجازی نباشد.

چرا که بعضی از آنها پس از مدتی به اصطلاح سختگیرتر می شوند و شما برای ساخت شماره مجازی نیازمند آی پی معتبر همان کشور هستید یا در برخی موارد مجبور شوید یک مرحله را دو یا چند بار تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

از طرفی دیگر شماره های مجازی رایگان از شرکت های کمتر شناخته شده غالباً به اشتراک گذاشته می شوند و چندان امن نبوده و حریم خصوصی را که شایسته شما است را فراهم نمی کنند.

همچنین نمی توان آنها را منتقل کرد و سرویس دهندگان آنها می توانند در هر زمانی که بخواهند دسترسی شما را قطع کنند.

آیا شما یکی از افراد زیادی هستید که در تهیه شماره مجازی دائمی و مطمئن با کمترین دردسر، مشکل دارید؟ راه حل مشکل شما روش بعدی است.

روش دوم: ساخت شماره مجازی از طریق شماره واقعی!

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ساخت شماره مجازی شرکت معروف گوگل است. این کمپانی با سرویس Googe Voice خود یکی از بهترین کمپانی ارائه دهنده سرویس شماره‌ مجازی در سطح جهان می توان نام برد که از سال ۲۰۰۹ فعالیت خودش را آغاز کرد.

حساب Googe Voice یک سرویس کاملا رایگان برای مردم ایالات متحده آمریکا و کانادا است و برای استفاده از این سرویس، باید یک شماره تلفن غیر مجازی و اختصاصی از آمریکا یا کانادا داشته باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

در نتیجه از آنجایی که امکان تهیه شماره و سیم کارت آمریکا و کاندا و استفاده از آن ها در داخل کشور برای تمام کاربران ایرانی وجود ندارد، لایسنس مارکت با ارائه بستر مناسب، روند ارائه این سرویس را برای کاربران تسهیل کرده است.

لایسنس مارکت شماره های مجازی آمریکا گوگل ویس را با قیمت های مقرون به صرفه با پشتیبانی آنلاین ارائه می دهد. همین امروز شماره مجازی دائمی خود را بخرید.

شما بدون هیچ دردسری می توانید نسبت به خرید شماره مجازی دائمی آمریکا Google Voice اقدام کرده و موفق به دریافت یک شماره مجازی دائمی مختص خودتان بشوید.

همچین از طریق سایت لایسنس مارکت می توانید نسبت به خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView و لایسنس Nod32، اکانت اسپاتیفای، نتفلیکس، اپل موزیک و دیگر سرویس های معتبر بین المللی اقدام کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49410 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - BF تاریخ خبر: 1400/10/25 تعداد مشاهده: 15560
کلید واژه ها:
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

محمد گلپایگانی 1401/12/12 11:37
بسیار عالی اگر گوگل ویس این کار را انجام دهد اما ما در ایران تحریم هستیم هم می‌توانیم از این سرویس گوگل استفاده کنیم ممنون
اسمعیلی 1401/05/20 06:43
خوبه ولی بهترش کنید