کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316216 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی

یکی از سخت­ترین بخش­های آموزش زبان انگلیسی برای کسانی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند، یادگیری گرامر و قوائد زبان انگلیسی است. وقتی با بسیاری از کسانی که در مسیر یادگیری زبان انگلیسی صحبت می­کنیم از ترس­شان نسبت به چگونگی یادگیری گرامر و بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی صحبت می­کنند. به راستی هم یادگیری گرامر زبان انگلیسی از راه­های غیر استاندارد بسیار پیچیده و سخت می­شود.

برای یادگیری اصولی و اساسی زبان انگلیسی راه­ها و ابزار­های متفاوت و گوناگونی وجود دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با یادگیری گرامر به صورت آکادمیک و شرکت در کلاس‌ها، استفاده از اپلیکیشن­های گرامر، خواندن متن­های انگلیسی، استفاده از دوره‌های آموزش گرامر مکتب‌خونه و مسائلی که می­تواند به شما در مسیر یادگیری گرامر کمک کند، آشنا کنیم.

روش­های یادگیری گرامر انگلیسی :

در آموزش و یادگیری گرامر دو روش کلی وجود دارد.

روش اول: deductive method یا یادگیری با روش استقرایی

روش دوم: روش قیاسی یا inductive method

یادگیری گرامر به روش استقرایی به معنی بیان یک قانون کلی گرامری و استفاده از مثال و تمرین برای یادگیری قانون ارائه شده است.

در روش دیگر که یادگیری به روش قیاسی است اینگونه عمل می­شود که ابتدا مثال­های مختلف مطرح می­شوند و با استفاده از مثال­های مختلف به یک نتیجه­گیری کلی می­رسیم. نتیجه­ای که به آن رسیده­ایم همان قانون گرامر است.

البته بدون شک روش­های دیگری نیز برای یادگیری گرامر وجود دارد، اما اصلی­ترین روش­ها این دو روش معرفی شده هستند.

یادگیری زبان انگلیسی به­صورت آکادمیک و شرکت در کلاس­ها

بهترین روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی شرکت در کلاس­های استاندارد و به صورت آکادمیک است. بسیاری از افراد که با استفاده از اپلکیشن­ها و کتاب­ها یادگیری گرامر را سخت می­دانند، ساده ترین روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی را شرکت در کلاس­ها و یادگیری از این راه می­دانند. شرکت در کلاس­های یادگیری گرامر زبان انگلیسی این مزیّت را دارد که شما می­توانید به سادگی متوجه خطاها و نقاط ضعف خود شوید و با پرسش در رابطه با این مشکلات از استاد درس اشکالات خودتان را رفع کنید.

استفاده از اپلیکیشن­های یادگیری گرامر

یکی از راه­های کم هزینه برای افرادی که قصد یادگیری گرامر را دارند استفاده از اپلیکیشن­های یادگیری گرامر است. استفاده از اَپ­های استاندارد می­تواند در بسیاری از موارد جایگزین بسیار خوبی برای کلاس­های یادگیری گرامر باشد. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین اپلیکیشن­های یادگیری گرامر می­پردازیم:

  1. اپلیکیشن Memrise :
    این نرم­افزار یکی از نرم­افزارهای رایگان و بسیار محبوب در زمینه یادگیری گرامر است. این نرم­افزار در نسخه­های اندروید و IOS موجود و قابل استفاده است.
  2. اپلیکیشن Grammaropolis Complete :
    این اپلیکیشن نیز یکی از محبوب­ترین اپ­های یادگیری گرامر به حساب می­آید. از دیگر ویژگی­های این اپلیکیشن می­توان به قابلیت استفاده برای همه سنین اشاره کرد. Grammaropolis Complete نیز در نسخه­های اندروید و IOS قابل دانلود و استفاده است.
  3. اپلیکیشن English Grammar Book :
    این برنامه هم در نسخه­های اندروید و IOS موجود است. برنامه English Grammar Book نیز به صورت کاملا رایگان برای استفاده مخاطبان طراحی شده است.
  4. برنامه Grammar Phone :
    این برنامه یکی از دقیق­ترین و ساده­ترین راه­های آموزش گرامر را برای مخاطبان ارائه کرده است. نسخه رایگان برای اندروید و IOS قابل دانلود و استفاده است.

 

در کنار اپلیکیشن­های معرفی شده اپلیکیشن­های دیگری مانند Grammar Up,Grammar App,Hello English و Busuu نیز می­توانند در مسیر یادگیری گرامر به شما کمک کنند. این اپلیکیشن­ها علاوه بر یادگیری گرامر شما را در آشنایی با حروف اضافه در انگلیسی و آشنایی با مبحث اسم در زبان انگلیسی آشنا می­کنند.

استفاده از کتاب­های آموزش گرامر:

یکی دیگر از ابزارهای آموزش گرامر انگلیسی کتاب­های آموزش گرامری است که به وفور در بازار موجود است. استفاده از کتاب­های استاندارد امر مهمی است و یک کتاب خوب می­تواند به اندازه یک کلاس حضوری شما را در یادگیری گرامر یاری کند. در ادامه متن به معرفی چند کتاب مطرح در زمینه آموزش گرامر انگلیسی پرداخته­ایم:

  1. کتاب Cambridge Grammar for IELTS :
    این کتاب یکی از مطرح­ترین کتاب­های آموزشی برای کسانی است که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند. اما بجز شرکت در آزمون آیلتس با استفاده از این کتاب می­توانید به خوبی با تمامی موضوعات مرتبط با گرامر آشنا شوید.
  2. کتاب­های grammar time :
    مجموعه کتاب­های گرامر تایم از بهترین کتاب­هایی است که برای آموزش گرامر به کودکان و نوجوانان توصیه شده است. اساسا یادگیری زبان برای کودکان مبحثی چالش برانگیز است و گاه با دشواری­های خاصی همراه است. اما آموزش از طریق کتاب­های grammar time یکی از مطمئن­ترین راه­های آموزش گرامر به کودکان و نوجوانان بوده است.

استفاده از دوره‌های آموزش گرامر مکتب‌خونه:

دوره های اموزشی مکتب خونه در سه سطح مقدماتی ، متوسط و پیشرفته ارائه می شود.

در دوره مقدماتی، به نیازهای اولیه و آشنایی با اصول گرامر پایه به عنوان اولین قدم در یادگیری زبان انگلیسی پرداخته می شود. زبان آموزان پس از گذراندن دوره سطح متوسط به ‌راحتی می‌توانند گرامرهای سطح متوسط را در مکالمات و رایتینگ خود استفاده کنند زیرا یکی از ویژگی‌های این دوره تمرین‌های بسیار فراوان در موقعیت‌های واقعی می‌باشد. آشنایی جامع با مهم‌ترین و پر‌کاربرد‌ترین مباحث گرامری مورد نیاز در سطوح پیشرفته به‌همراه فراگیری شیوه استفاده از آن‌ها در جملات، هدف اصلی دوره سطح پیشرفته به حساب می‌آید. استفاده از ساختار‌های گرامری پیشرفته، بخش جدایی‌نا‌پذیر زبان علم است بنابراین آشنایی با زبان علم و کاربرد آن، یکی دیگر از اهداف دوره  پیشرفته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49447 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/12/02 تعداد مشاهده: 586
کلید واژه ها:
سافت گذر