کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گارانتی ارزان ترین قیمت پروازهای تهران، فلای تودی

تهران به عنوان پایتخت پرجنب و جوش ایران، سالانه میزبان مسافران و گردشگران زیادی است. این شهر همیشه زنده، با وجود اماکن گردشگری و تفریحی، مراکز درمانی بزرگ، امکانات رفاهی و مراکز تجاری و اداری و... مقصد بسیاری از مردم است. یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای رسیدن به تهران، خرید بلیط هواپیما است. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به وسیله هواپیما به تهران سفر ‌کنند، از این رو پیدا کردن بلیط ارزان پروازهای تهران، اهمیت بالایی پیدا کرده است. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی خرید بلیط پروازهای تهران با ارزان‌ترین قیمت بپردازیم و جامع‌ترین سایت رزرو بلیط پرواز و هتل فلای تودی را بیشتر بشناسیم.

فلای تودی، مرجع ارزان ترین پروازهای تهران

فلای تودی، بزرگترین و معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران، توانسته است با ارائه ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین‌های معتبر جهان، محبوبیت بالایی در میان مسافران پروازهای داخلی و خارجی کسب کند.

سرعت، امنیت و دقت بالای موتورهای جستجوی پرواز فلای تودی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما باعث تمایز این سایت نسبت به سایر رقبای خود شده است. از طرف دیگر پشتیبانی 24 ساعته تیم مجرب و حرفه‌ای فلای تودی، هنگام و پس از رزرو بلیط هواپیما رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است. این سامانه با گارانتی بهترین قیمت بلیط پروازهای تهران، همیشه مناسب‌ترین بلیط متناسب با بودجه و نیاز شما را تامین می‌کند.

رزرو ارزان ترین پروازهای تهران در چند ثانیه

پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما در فلای تودی کار بسیار راحتی است. برای این کار باید به منوی پرواز در فلای تودی بروید و وارد یکی از بخش‌های پرواز داخلی یا خارجی شوید. در این قسمت باید اطلاعات مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیما را وارد کنید. برای مثال اگر قصد خرید بلیط هواپیما اهواز تهران را دارید، در این قسمت باید مبدا اهواز، مقصد تهران را وارد کرده و نوع بلیط خود را از بین یکطرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، انتخاب کنید، در ادامه تاریخ پرواز، تعداد مسافران، کلاس پروازی را نیز وارد کرده و کلید جستجو را بزنید و بلافاصله فهرستی از پروازهای دارای جای خالی به مقصد تهران را خواهید دید.

شاید فکر کنید برای خرید بلیط هواپیما با ارزان ترین قیمت، باید تمام فهرست را بررسی کنید و این امری زمان‌بر است؛ اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که این فهرست بر اساس قیمت و از ارزان ترین به گران ترین بلیط هواپیما مرتب شده است؛ بنابراین اولین مورد در لیست پروازها، ارزان ترین آنهاست. با کلیک روی پرواز مورد نظر، وارد کردن مشخصات مسافران و پرداخت هزینه، بلیط هواپیما به صورت آنی برای شما صادر خواهد شد.

به همین آسانی، خرید بلیط هواپیما را با کمترین قیمت انجام دهید و از سفر ارزان و به‌صرفه خود، لذت ببرید.

توجه به تقویم قیمتی هنگام خرید

ابزارهای متنوعی برای خرید بلیط هواپیما با ارزانترین قیمت در فلای تودی وجود دارد. این ابزارها در صفحه نتایج جستجو در دسترس شما قرار دارند و به شما در خرید بلیط ارزان کمک می‌کنند.

یکی از این ابزارها، تقویم قیمتی فلای تودی است. این تقویم، پایین‌ترین قیمت خرید بلیط هواپیما در حوالی تاریخ انتخابی شما را نشان می‌دهد. بنابراین شما با یک نگاه می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید و اگر امکان تغییر تاریخ سفرتان را داشته باشید، هزینه کمتری برای خرید بلیط هواپیما بپردازید.

تحلیل نمودار قیمتی پروازهای تهران

از دیگر ابزارهایی که در فلای تودی در دسترس شما قرار دارند، می‌توان به نمودار قیمتی اشاره کرد. این ابزار، یک چارت خطی است که بیشینه، کمینه و متوسط هزینه خرید بلیط هواپیما را به شما نشان می‌دهد. برای مثال اگر قصد خرید بلیط اصفهان به تهران را دارید، بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، لیست کاملی از پروازهای موجود به شما نمایش داده می‌شود. در ادامه با کلیک روی نمودار قیمتی، نموداری مربوط به پروازهای اصفهان تهران پیش روی شما قرار می‌گیرد. در این نمودار، بیشینه، کمینه و متوسط قیمت پرواز تهران را در حوالی تاریخ مورد نظر به شما نشان می‌دهد. حالا به راحتی می‌توانید قیمت بلیط هواپیما تهران را در روزهای مختلف با هم مقایسه کنید و به نتیجه‌گیری درستی برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما تهران برسید. گاهی با بررسی این نمودار متوجه می‌شوید که با یک تغییر کوچک در زمان سفر، هزینه شما به حد چشمگیری کاهش پیدا کرده و سفر شما ارزان‌تر تمام می‌شود.

اطلاع از تغییر قیمت پروازهای تهران

یکی از دیگر سرویس‌هایی که سامانه فلای تودی به مخاطبان خود ارائه می‌دهد تا بلیط ارزان پروازهای تهران را با بهترین قیمت تهیه کنند، سرویس اطلاع از آخرین قیمت است که در صفحه نتایج جستجو می‌توانید آن را ببینید. به عنوان مثال اگر به دنبال بلیط کیش به تهران هستید، پس از جستجوی پروازهای کیش تهران در فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط پرواز به صورت لحظه‌ای به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

با استفاده از سرویس اطلاع از آخرین قیمت دیگر نیازی نیست به صورت مداوم قیمت بلیط هواپیما را چک کنید تا بلیط ارزان تهران را بخرید. به محض تغییر در قیمت‌ها به شما ایمیل ارسال خواهد شد و به راحتی می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

با خیال راحت رزرو خود را انجام دهید

پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی همیشه در دسترس شما خواهد بود و خیالتان را از بابت همه چیز راحت می‌کند. در صورت داشتن هر گونه سوال پیش از خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید. اگر در روند رزرو بلیط هواپیما به مشکلی برخورد کردید، اصلا نگران نشوید، چرا که کارشناسان پشتیبانی فلای تودی کنار شما هستند تا خریدی بدون دغدغه و راحت را تجربه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49449 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/12/04 تعداد مشاهده: 546
کلید واژه ها:
سافت گذر