کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چقدر با نرم‌افزار حیرت‌انگیز تری دی مکس و بازارکار پردرآمد آن آشنا هستید؟

کلاس آموزش تری دی مکس آنلاین امکان حضور شما را در جمع طراحان گرافیک سه‌بعدی فراهم می‌کند و می‌توانید با یادگیری نرم‌افزار  3DMax دنیایی سه‌بعدی را به تصویر بکشید. آیا مطلع‌ هستید که نرم افزار تری دی مکس چیست ؟ اگر نمی‌دانید با این مطلب کوتاه همراه ما باشید، تا با کاربردهای این نرم‌افزار قدرتمند و فوق‌العاده بیشتر آشنا شوید. اگر به دنبال کلاس آموزش تری دی مکس آنلاین و یا آموزش تری دی مکس حضوری هستید، خوب است که ابتدا آشنایی مختصری با این نرم‌افزار داشته باشید و از توانایی‌ها و امکاناتش بیشتر بدانید.

نرم افزار تری دی مکس چیست ؟

برای اولین‌بار نرم‌افزار 3DMax در سال 1990 با نام کارگاه سه‌بعدی (3D studio) توسط گروهی با مدیریت گری‌یوست شروع به کار کرد، سپس کمپانی Autodesk در این پروژه ورود کرد و نرم‌افزار 3D studio برای سیستم‌عامل ویندوز بازنویسی شد و با نام 3D Studio Max  روانه‌ی بازار شد.

شما برای ورود به  آموزشگاه 3d max و ثبت‌نام در آموزش تری دی مکس حضوری و یا کلاس آموزش تری دی مکس آنلاین می‌بایست با امکانات و کاربردهای ویژه و حیرت‌انگیز این نرم‌افزار پرطرفدار آشنا شوید.

رونق آموزشگاه تری دی مکس و استقبال هنرجویان از آموزش تری دی مکس حضوری باعث شهرت این روزافزون نرم‌افزار شد و اغلب افراد بعد از انتشار انیمیشن‌های بلند و موفق در این عرصه، این سوال در ذهنشان نقش بست که نرم افزار تری دی مکس چیست ؟

بازار کار نرم‌افزار تری دی مکس

یکی از دلایل رونق آموزشگاه 3d max و اقبال افراد علاقه‌مند به هنر انیمیشن و مدل‌سازی برای شرکت در آموزش تری دی مکس حضوری یا کلاس آموزش تری دی مکس آنلاین، بازار کار فوق‌العاده گسترده و متنوعی است که از طریق تسلط براین نرم‌افزار می‌توان به آن ورود نمود. اگر شما پس از حضور در آموزشگاه تری دی مکس و شرکت در یک کلاس آموزش تری دی مکس آنلاین یا آموزش تری دی مکس حضوری بتوانید به خوبی از این نرم‌افزار استفاده کنید، سفارشات زیاد و پردرآمدی در انتظارتان است که می‌تواند آینده‌ی خوبی را برایتان رقم بزند. از مهمترین عرصه‌های کاری که پس از حضور در آموزشگاه 3d max می‌توانید به موفقیت در آن‌ها امیدوار باشید: ساخت انیمیشن، مدل‌سازی، جلوه‌های ویژه سه‌بعدی در سینما، تبلیغات، طراحی صنعتی، مدل‌های معماری و... می‌توان اشاره نمود .

آموزش نرم‌افزار تری دی مکس

همانطور که بیان شد، حضور در آموزشگاه تری دی مکس و شرکت در کلاس‌های آن زمانی مؤثر است که با تمرینات و صرف‌وقت در این زمینه همراه باشد و البته کلاس آموزش تری دی مکس آنلاین  به دلیل مجازی بودن نوع آموزش و در دسترس بودن ویدئوهای آموزشی، این فرصت را بوجود می‌آورد که هنرجو در تمامی ساعات شبانه‌روز بتواند به محتوای آموزشی و اساتید تخصصی دسترسی داشته باشد. البته معمولاً یک آموزشگاه 3d max علاوه بر کلاس آموزش تری دی مکس آنلاین اقدام به برگزاری آموزش تری دی مکس حضوری نیز می‌کند .

البته در روزهایی که به‌سر می‌بریم بدلیل شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت‌های ترددی و حضور در تجمعات، استقبال از کلاس آموزش تری دی مکس آنلاین به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است و این مسئله به اولویت اول یک آموزشگاه تری دی مکس به‌روز و مجهز تبدیل شده است. بنابراین اگر بخواهیم بدانیم نرم افزار تری دی مکس چیست ؟ باید بگوییم که نرم‌افزار تری‌دی‌مکس دارای قابلیت‌های زیاد و منحصر‌به‌فردی است و کاربران این‌نرم‌افزار با شرکت در کلاس آموزش تری دی مکس آنلاین یا آموزش تری دی مکس حضوری ضمن آشنایی با امکانات بی‌نظیر و پرکاربرد آن دست به طراحی‌های مختلفی که در ذهن دارند بزنند و با این نرم‌افزار در اجرای پروژه‌های خود محدودیتی ندارد.

معرفی یک آموزشگاه خوب و تخصصی آموزش تری دی مکس

اگر علاقه‌مند به یادگیری این نرم‌افزار قدرتمند هستید و دوست دارید با مراجعه به یک آموزشگاه 3d max مجهز و باسابقه این نرم‌افزار را با شرکت در کلاس آموزش تری دی مکس آنلاین و یا آموزش تری دی مکس حضوری بیاموزید، ما به شما سایت تری دی مکس . آی آر را پیشنهاد می‌کنیم. سایت تری دی مکس . آی آر می‌تواند بهترین گزینه برای فراگیری جامع نرم‌افزار تری دی مکس باشد؛ این سایت که زیر نظر آموزشگاه مطرح و  با سابقه‌ی "تصویرگران پویااندیش" فعالیت می‌کند، که با نزدیک به سه‌دهه تجربه‌ی آموزشی از معتبرترین و قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های کشور در زمینه‌های آموزش هنرهای دیجیتال محسوب می‌شود. همچنین اساتید حرفه‌ای و متخصص آموزشگاه تری دی مکس تصویرگران پویااندیش با متدهای نوین آموزشی و استفاده از پروژه‌های مختلف در طول آموزش، هنرجویان را باابعاد مختلف این نرم‌افزار آشنا می‌کنند.

همانطور که عنوان شد آموزشگاه تصویرگران پویااندیش با 29 سال سابقه‌ی آموزشی خود تنها به‌عنوان یک آموزشگاه 3d max فعالیت نمی‌کند و در زمینه‌های مختلف آموزش گرافیک دیجیتال و هنرهای تجسمی دوره‌های متنوع زیادی را تاکنون برگزار نموده و هزاران هنرجو را در رشته‌های مختلف هنری آموزش داده و سایت تری دی مکس . آی آر یکی از مجموعه سایت‌های این آموزشگاه است که به‌عنوان یک آموزشگاه تری دی مکس به فعالیت می‌پردازد.
جهت شرکت در دوره آموزش تری دی مکس و طراحی داخلی می‌توانید از طریق آدرس وب‌سایت 3dmax.ir  با این مجموعه پرتلاش آشنا شوید و با شماره تلفن‌های 02122580505 و 02122587587 یا 02128111110 تماس بگیرید و از آموزش های رایگان تری دی مکس دیدن کنید و اطلاعات و راهنمایی‌های اولیه را دریافت کنید. سپس خود را برای گذراندن این دوره آموزشی آماده کنید تا اتفاقی بسیار خوب و مهم را در زندگی خود رقم بزنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49455 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/12/19 تعداد مشاهده: 406
کلید واژه ها:
سافت گذر