کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 734061386 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

خرید آنلاین تور کیش از لحظه آخر

سفر به جزیره زیبای کیش، سفری جذاب، هیجان انگیز و در عین حال ارزان تر از سفرهای خارجی است. این جزیره رویایی گزینه ای ایده آل برای سفرهای داخلی است که با جاذبه های دیدنی خود می تواند سفری به یادماندنی را برای گردشگران فراهم کند. جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری، سالانه میزبان میلیون ها توریست خارجی و داخلی می باشد. اگر به دنبال سفری برنامه ریزی شده و مقرون به صرفه می گردید، پیشنهاد ما خرید آنلاین تور کیش از لحظه آخر می باشد.

خرید تور کیش آنلاین

جزیره کیش، یکی از مقاصد گردشگری لوکس در ایران است که با امکانات گردشگری و تفریحی متنوع خود توانسته است به خوبی از پس سلیقه گردشگران بر بیاید. این جزیره دارای جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، تجاری و... می باشد. بنابراین می توانید سفری لوکس، ایده آل و به یادماندنی را در این جزیره تجربه کنید.

با خرید تور کیش هتل ترنج می توانید به صورت برنامه ریزی شده، سفری به یادماندنی داشته باشید. با مراجعه به سایت لحظه آخر می توانید اطلاعات لازم هر تور را مشاهده کرده و به صورت کاملا مطمئن و با مقایسه تورها با یکدیگر مناسب ترین را انتخاب کنید. با سایت لحظه آخر قادر هستید تور کیش را به صورت آنلاین و در اسرع وقت بخرید، بدون اینکه از منزلتان خارج شوید.

قیمت بلیط تور کیش در سایت لحظه آخر

بلیط تور کیش در سایت لحظه آخر از بلیط هایی است که در هر لحظه از سال مشتریان خاص خود را دارد. با مراجعه به سایت لحظه آخر در هر لحظه از سال می توانید بلیط مورد نظر خود را پیدا و خریداری نمایید. قیمت بلیط تور کیش در سایت لحظه آخر با توجه به نوع پرواز، نوع هتل و دیگر خدمات تور می تواند متفاوت باشد. این قیمت بسته به زمان سفر به این جزیره نیز متغیر است. به عنوان مثال اگر در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان قصد سفر به جزیره کیش را داشته باشید، نسبت به سفر در فصول گرم سال باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

سایت لحظه آخر با توجه به نیاز مسافران در هر لحظه سال تورهای آفری بسیاری را در اختیار آن ها قرار می دهد. بنابراین با مراجعه به این سایت می توانید خریدی به صرفه و مطمئن داشته باشید.

پروازهای کیش چه روزهایی انجام می شود؟

پروازهایی که به کیش صورت می گیرند معمولا در تمامی روزهای هفته، از شنبه تا جمعه، انجام می شوند.شما می توانید در سایت لحظه آخر بلیط از مشخصات پرواز های کیش در روز مد نظر خود مطلع شوید.

فاصله تهران تا کیش

اکثر تورهای کیش از شهر تهران آغاز می شوند بنابراین فاصله تهران تا کیش از مواردی است که ممکن است برای مسافران مهم باشد. فاصله تهران تا کیش حدودا 1047 کیلومتر می باشد که این مسافت را می توان با هواپیما، خودروی شخصی، اتوبوس یا قطار طی کرد.

فاصله هوایی تهران تا کیش

طی کردن فاصله تهران تا کیش به صورت هوایی معمولا اولین انتخاب برای سفر به این جزیره است. این روش، سریع و راحت می باشد و در آن مسافران کمتر در مسیر احساس خستگی می کنند. فاصله هوایی تهران تا کیش 1047 کیلومتر می باشد

فاصله زمینی تهران تا کیش

سفر زمینی به کیش هر چند جزء انتخاب های اول نیست اما انتخاب آن خالی از لطف نیز نمی باشد. شما می توانید این فاصله را با قطار، اتوبوس یا خودروی شخصی خود تا بندر چارک طی کنید و سپس از این بندر تا جزیره را با کشتی ادامه دهید. به طور کلی فاصله تهران تا بندر چارک 1445 کیلومتر می باشد که برای رسیدن با آن با خودروی شخصی باید 17 ساعت حرکت کرد.

مدت زمان پرواز تهران کیش

مدت زمان پرواز تهران کیش از مواردی است که برای تنظیم سفر با اهمیت است. این زمان حدود 1 ساعت و 48 دقیقه طول می کشد.

تفاوت قیمت تور کیش برای بزرگسالان و کودکان چقدر است؟

قیمت تور کیش برای کودکان بسته به سن آن ها متفاوت می باشد. برای کودکان 2 تا 12 سال معمولا کمتر از بزرگسالان است و برای کودکان بالای 12 سال نیز به اندازه قیمتی است که برای یک فرد بزرگسال در نظر گرفته می شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49461 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/09/29 تعداد مشاهده: 66595
کلید واژه ها:
سافت گذر