کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی تخصصی تفاوت اشتراک های مختلف اپل موزیک | بهترین راه خرید اپل موزیک

یکی از مزایای زندگی در عصر تکنولوژی وجود ابزارهای پیشرفته و درعین‌حال ساده‌ای است که به انسان‌ها در برطرف کردن نیازهایشان بسیار کمک می‌کند. یکی از این ابزارهای مفید و پرطرفدار سرویس‌ پخش موسیقی، رادیو و پادکست به‌نام اپل موزیک است که به عاشقان موسیقی این امکان را می‌دهد که در هر مکان و زمانی بتوانند از گوش دادن به موسیقی لذت ببرند.

همانطورکه گفتیم Apple Music یک سرویس پخش موسیقی اشتراکی است که به کاربران خود امکاناتی نظیر آرشیو موسیقی 90 میلیونی، پخش نامحدود موسیقی به‌صورت آنلاین و آفلاین، ایستگاه رادیویی زنده و ده‌ها ویژگی جذاب دیگر را می‌دهد که در ادامه این مطلب به‌طور کامل به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

اما مسئله مهم‌تر آن است که این سرویس پلن‌های اشتراک مختلفی دارد که کاملا براساس نیازها کاربران طراحی شده و هریک ویژگی و امکانات منحصربه‌فرد خود را دارد از این رو برای آن‌که شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید قصد داریم تا در این مطلب به بررسی تخصصی تفاوت اشتراک های مختلف اپل موزیک بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

نگاهی کوتاه به امکانات جذاب اپل موزیک

حال پیش‌از آن‌که بخواهیم به معرفی و مقایسه پلن‌های اشتراک اپل موزیک بپردازیم؛ پسندیده‌تر است که ابتدا کمی با ویژگی‌ها و امکانات کلی این برنامه پرطرفدار آشنا شویم.

اپل موزیک یکی از سرویس‌های اشتراکی پرطرفدار شرکت اپل است. با خرید اپل موزیک و استفاده از آن می‌توان به بیش از 90 میلیون موزیک با بالاترین کیفیت در هر کجا و هر زمان دسترسی داشت و به دانلود یا استریم آنلاین آن‌ها پرداخت؛ در واقع با خرید اشتراک اپل موزیک دیگر نیاز به پرداخت جداگانه و خرید گیفت کارت آیتونز یا خرید گیفت کارت اپل برای هر موزیک نیست.

  • دسترسی تمام کاربران به آرشیو 90 میلیون ترک موسیقی
  • پخش نامحدود موسیقی به دو‌صورت آنلاین و آفلاین
  • امکان دانلود و اضافه کردن موسیقی یا آلبوم به کتابخانه شخصی
  • امکان پخش نامحدود موزیک ویدئوها
  • دارای ایستگاه رادیویی زنده به‌نام Beast 1
  • دارای 17 ایستگاه رادیویی مختلف
  • امکان ساخت ایستگاه رادیویی توسط کاربر
  • نمایش متن موسیقی درحال پخش

تفاوت پلن‌های اشتراک اپل موزیک

و اما می‌رسیم به اصلی‌ترین بخش که درواقع مقایسه و بررسی تخصصی پلن‌های اشتراک در اپل موزیک است که در آن قصد داریم یکایک آن‌ها را از منظر امکانات و ارزش خرید به زیر ذره‌بین ببریم.

اشتراک رایگان

یکی از مزایای انتخاب اپل موزیک به‌عنوان سرویس پخش موسیقی همین اشتراک رایگانی است که برای تازه‌واردها اعمال می‌شود. این اشتراک همانطور که از اسمش پیداست یک پلن با تاریخ انقضا 1 تا 3 ماه است با ثبت‌نام و اولین ورود خود به اپل موزیک می‌توانید آن را دریافت کنید. تفاوت این پلن با دیگر پلن‌ها در این است که کاربران امکانات محدودتری دریافت خواهند کرد و هدف اصلی وجود این اشتراک آشنایی کاربران جدید با امکانات و محیط برنامه است.

اشتراک فردی (Individual Plan)

همانند پلن فردی اپل موزیک در دیگر سرویس‌های پخش موسیقی نیز یافت می‌شود و کاربران با پرداخت تنها 9.99 دلار در ماه علاوه بر آن‌که به تمام امکانات این برنامه دسترسی خواهند داشت؛ دو قابلیت lossless audio و Dolby Atmos را نیز دریافت خواهند کرد.

اشتراک خانوادگی (Family Plan)

جذاب‌ترین و پرطرفدارترین پلن اشتراک اپل موزیک همین اشتراک خانواده است به‌طوری‌که کاربران با پرداخت تنها 14.99 دلار در ماه می‌توانند تا حداکثر 6 نفر از اعضای خانواده از تمام امکانات این برنامه استفاده کنند و هریک پلی‌لیست شخصی خود را داشته باشند و پیشنهادات شخصی‌سازی شده براساس علایق هریک از اعضا دریافت خواهند کرد و الحق که این پلن می‌تواند برای یک خانواده اپل موزیک دوست، بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد.

اشتراک ویس پلن (Voice Plan)

ته‌تغاری شرکت اپل کسی نیست جز اشتراک جدید ویس پلن که به‌تازگی و همراه با بروزرسانی iOS 15 معرفی شد. این اشتراک یک تفاوت اساسی به دیگر پلن‌ها دارد و آن‌هم این است که شما تنها و تنها به کمک دستیار صوتی سیری و درخواست‌کردن از او می‌توانید از امکانات این برنامه استفاده کنید. نکته جالب درباره خرید این اشتراک آن است که شما با اولین ورود خود هیچ رابط کاربری مشاهده نکرده و تنها می‌توانید از طریق سیری موسیقی‌های موردنظر خود را پخش، قطع، رد یا جستجو کنید.

اما سوالی که بسیاری از کاربران از ما می‌پرسند آن است که:

چگونه می‌توان به یکی از مشترکان این سرویس پرطرفدار و جذاب تبدیل شد؟

ساده‌ترین پاسخ برای این سوال آن است که کاربران در تمام نقاط جهان برای خرید اشتراک اپل موزیک تنها به یک کارت اعتباری احتیاج دارند و از طریق خود برنامه می‌توانند اقدام به خرید یا تمدید اشتراک خود کنند اما متاسفانه قسمت بد ماجرا مربوط به کاربران ایرانی است که به‌دلیل تحریم‌های بانکی علیه این کشور نمی‌توانند با بانک‌های خارجی معامله کرده و اشتراک اپل موزیک را خریداری کنند اما ما به یک راه‌حل بهتر و راحت‌تر پیشنهاد می‌کنیم و آن‌هم خرید اشتراک اپل موزیک از فروشگاه‌های معتبر نظیر وبسایت تخصصی سیب کده است. برای خرید اپل موزیک از وبسایت سیب کده بر روی لینک https://sibkade.com/product/applemusic/ کلیک کنید.

مزایای خرید اشتراک اپل موزیک از فروشگاه سیب کده چیست؟

  • خدمات وبسایت سیب کده (https://sibkade.com)  به خرید اشتراک اپل موزیک محدود نشده و اشتراک سرویس‌هایی نظیر نتفلیکس، اسپاتیفای، اپل تی وی و غیره را نیز پشتیبانی می‌کند.
  • پشتیبانی اختصاصی تیم سیب کده برای تمام مشترکان تا پایان آخرین روز اشتراک اپل موزیک
  • فعال‌سازی تمام اشتراک‌ها برروی منطقه آمریکا انجام می‌شود تا کاربران از کامل‌ترین آرشیو موسیقی بهره‌مند شوند.
  • تمام فعال‌سازی‌ها از طریق فمیلی شیرینگ و برروی اپل آیدی شما انجام می‌شود و نیاز به هیچ پسووردی ندارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49465 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - NW تاریخ خبر: 1401/01/13 تعداد مشاهده: 391
کلید واژه ها:
سافت گذر