کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316369 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

6 خواص روغن کندش برای پوست و مو + مضرات احتمالی

روغن کندش از گیاهی به همین نام تهیه می شود. برای تهیه این روغن، ریشه گیاه کندش را استفاده می کنند. روغن تهیه شده از گیاه کندش نیز مانند تمام روغن های گیاهی ویژگی های خاصی دارد. در این مقاله هر آنچه که راجع به روغن بدست آمده از گیاه کندش نیاز دارید، آمده است.

شاید شما کمتر راجع به این نوع روغن گیاهی شنیده باشید. اما به جرات می توان گفت مزیت ها و خواص آن چندین برابر روغن های دیگر است.

قطعا شما هم با شنیدن خاصیت های روغن کندش شگفت زده خواهید شد. یکی از جذاب ترین ویژگی های این روغن، ماندگاری بالای آن است. گفته شده روغن بدست آمده از گیاه کندش بالغ بر ۲۰ سال خواص خود را نگه می دارد. یعنی می توانید از آن برای مصارف مختلف استفاده نمایید.

روغن کندش چیست؟

کندش گیاهی بومی آفریقا، هند و مدیترانه است. این گیاه، ریشه پیازی و گل های زرد مایل به سبز دارد. ریشه پیازی آن دارای سطح سیاه و داخل آن سفید و یا شیری رنگ و بویی تند است. کندش تا حدودی سمی است، به همین دلیل از عصاره آن در تولید آفات کش ها و به عنوان سم موش استفاده می شود پس توجه داشته باشید، مصرف خوراکی آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود. یکی از مهم ترین معایب آن، مضر بودن برای چشم است.

خواص روغن کندش

خواص روغن کندش

روغن کندش در بین روغن های گیاهی به عنوان یک معجزه گر شناخته می شود. مهم ترین خواص آن مربوط به سلامت مو است. اگر می خواهید موهایی سلامت و درخشان داشته باشید، از خاصیت این نوع روغن گیاهی غافل نشوید.

مهم ترین خواص روغن کندش عبارتند از:

روغن کندش؛ مبارزه علیه کچلی مو

کم پشتی مو، ریزش بیش از حد و کچلی از معضل های مهم خانم ها و آقایان است. موهای منظم می تواند اعتماد به نفس افراد را بالاتر ببرد. متاسفانه داروهای شیمیایی و محلول های نامرغوب می توانند آسیب های جدی به پوست سر افراد وارد کنند.

اما روغن کندش می تواند به عنوان یک داروی گیاهی، تاثیرات شگفت انگیزی را در درمان مشکلات ریزش مو بر جای بگذارد. اگر شما هم می خواهید کم پشتی موهای خود را درمان کنید، کافی است برای چندین ماه به صورت مداوم از این روغن بر روی سر خود ماساژ دهید.

 

بهترین تقویت کننده مو

موی افراد برای رشد نیاز به مواد مغذی دارد. روغن های گیاهی مفید مثل کندش می توانند این مواد مغذی را به پوست سر افراد برسانند.

حتی اگر از شوره سر یا شپش رنج می برید، می توانید از خواص روغن کندش استفاده کنید. این روغن می تواند از بروز چنین مشکلاتی در پوست سر شما جلوگیری نماید.

 

کمک به تسکین دردهای عضلانی

وجود برخی مواد مسکن در داخل روغن کندش باعث شده تا بتوان از آن در از بین بردن دردهای عضلانی استفاده نمود.

روماتیسم مفصلی و دردهای عضلانی خود را با ماساژ دادن روغن هایی مثل کندش می توانید تسکین دهید. افراد میانسال و پدربزرگ و مادربزرگ ها را می توانید با این روغن های گیاهی خوشحال کنید.

زیرا روغن گیاه کندش نه تنها می تواند بر کاهش درد موثر باشد، بلکه می تواند در ایجاد موهایی جذاب و درخشان نیز تاثیرات شگفت انگیزی بگذارد.

ابرو و مژه پرپشت با روغن کندش

تا به حال از کم پشت بودن ابروهای خود کلافه شده اید؟ ترفندهای مختلف را برای پرپشت نشان داده شدن مژه های خود امتحان می کنید؟

روش های متعددی برای پرپشت نشان داده شدن ابرو و مژه بوجود آمده است. اما تمام این روش ها آسیب هایی را نیز به همراه دارند. عوارض احتمالی را هم اگر فاکتور بگیرید، استفاده از روش های مصنوعی باز هم بی فایده است.

خواص روغن کندش حتی برای زیباتر نشان داده شدن ابرو و مژه شما نیز کاربرد دارد. استفاده ی مداوم از این روغن، می تواند چهره ای شاداب و جذاب برای شما بیافریند.

رفع شوره سر

با توجه به خاصیت ضد قارچی و ضد التهابی که روغن کندش دارد، می تواند در درمان سبوره و شوره سر نقش بسزایی ایفا کند.

روغن کندش اصل

برطرف شدن گرفتگی های بینی

اگر مشکلاتی در سیستم تنفسی خود دارید؛ یا گرفتگی بینی باعث آزار شما شده است، باز هم خواص روغن کندش برای شما کارساز خواهد بود. زیرا می تواند به راحتی باعث باز شدن مجاری تنفسی شما گردد.

بنابراین افرادی که مشکلاتی مثل سینوزیت یا آسم تنفسی دارند، نباید از مزیت های روغن بدست آمده از گیاه کندش غافل شوند.

احتیاط و عوارض احتمالی

  • از روغن کندش نباید به صورت خوراکی مصرف کرد.
  • خانم های باردار و شیرده نباید از روغن کندش مصرف کنند، زیرا ممکن است بر روی کودک اثر منفی بگذارد.
  • در صورت بروز قرمزی، دانه های ریز کهیر، خارش و سوزش مصرف را قطع کنید.

بهترین مرکز خرید روغن کندش

خواص روغن کندش شاید شما را هم ترغیب به خرید این روغن گیاهی نموده است. اما نکته ی مهمی نیز در این مرحله وجود دارد. توجه به اصالت محصول یک موضوع اساسی به حساب می آید. برای آن که بتوانید از تمام خاصیت های ذکر شده راجع به این روغن بهره مند شوید، بایستی روغن اصل را پیدا کنید.

متاسفانه روغن کندش نیز مانند روغن های گیاهی دیگر، در مدل های تقلبی نیز در بازار موجود است. برای خرید روغن کندش اصل میتوانید به فروشگاه bekrina.com مراجعه کنید.

فروشگاه هایی که محصولات خود را با کیفیت بالا، قیمت مناسب و بسته بندی مطلوب به مشتریان خود عرضه می کنند، می توانند بهترین مرکز خرید شناخته شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49470 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - NW تاریخ خبر: 1401/01/19 تعداد مشاهده: 1367
کلید واژه ها:
سافت گذر