کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316347 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین خدمات طراحی سایت پزشکی توسط گاسی وب

طراحی سایت پزشکی بر اساس نیاز پزشک و حرفه مربوط به آن انجام می‌شود و از نظر ساختار و چارچوب طراحی مشابه سایر وب سایت‌هاست. شرکت "گاسی وب" یکی از شرکت‌های متعهد و متخصص در طراحی و ساخت وب سایت پزشکی است. این شرکت با ساخت و طراحی بهترین و مجهزترین وب سایت پزشکی، ماهیت حوزه فعالیت پزشک را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد.

یک وب سایت پزشکی با ارائه خدمات جهت نوبت دهی، آموزش و مشاوره در رشد و توسعه سلامت یک جامعه نقش بسزایی دارد. پس استفاده از بستر اینترنت، برای پیشبرد اهداف آموزش بهداشت و سلامت به عامه مردم ایده هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

اهمیت طراحی سایت پزشکی

امروزه اینترنت به میزان قابل توجهی با زندگی افراد مختلف جامعه عجین شده است. هر فرد برای یافتن پاسخ سؤالات خود به سراغ فضای دیجیتال می‌رود. پس طراحی سایت پزشکی برای پاسخگویی به نیاز اقشار مختلف جامعه یک ضرورت است. از این رو شرکت گاسی وب علاوه بر طراحی سایت در گیلان، از طریق راه‌های ارتباطی متفاوت، امکان انجام سفارش‌های اینترنتی را برای پزشکان و کادر درمان در سراسر کشور فراهم کرده است.

اگر پزشک هستید و سایت پزشکی دارید، توصیه می کنیم تا با سئو سایت پزشکی خود بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش دهید و به جهت دریافت خدمات سئو گاسی وب به این بخش مراجعه کنید.

کدام پزشکان نیاز به ساخت وب سایت دارند؟

حوزه سلامت و درمان در تمامی بخش‌ها نیاز به آموزش، اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات در بستر اینترنت دارد. بهره گیری از اینترنت به منظور بهبود و بالا بردن سطح سلامت و بهداشت جامعه و مردم، امری اجتناب ناپذیر است.

گاهی مشاهده می‌شود که یک بیماری به یک منطقه خاص و در یک‌زمان یا در یک فصل شیوع بیشتری دارد. یک پزشک ماهر می‌تواند از دانش و تجربه خود در این زمینه بهره گرفته و به آموزش مردم آن ناحیه بپردازد. حتی یک دامپزشک، با آگاهی رسانی در زمینه انواع بیماری‌های دام، بیماری‌های مشترک انسان و دام و ... به نحوی می‌تواند در حوزه سلامت و درمان انسان‌ها نیز تأثیرگذار باشد.

همان طور که مشاهده کردید طراحی سایت پزشکی، محدودیت خاصی ندارد؛ بنابراین خدمات پزشکی در قالب وب سایت منحصر به پزشک متخصص و جراحان نیست. پزشکانی که سلامت و بهداشت مردم برای آنها به یک دغدغه تبدیل شده است، نیاز به طراحی وب سایت دارند.

اما پزشکانی که می‌توانند برای خود یک وب سایت داشته باشند، شامل موارد زیر است:

  • پزشک عمومی
  • تمامی پزشکان جراح، متخصص و فوق تخصص
  • دندانپزشک
  • پزشک داروساز
  • روانپزشک
  • متخصص رادیولوژی
  • دامپزشک

ناگفته نماند امور درمانی و بهداشت محدود به پزشک نمی‌شود؛ بلکه ماما، پرستار، تکنسین اورژانس و ... نیز با طراحی سایت پزشکی خدمات متنوعی را می‌توانند به بیماران و عموم مردم بدهند.

مدت زمان آماده سازی و طراحی سایت پزشکی

برای ساخت و طراحی سایت پزشکی فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت. اگرچه چارچوب طراحی و ساخت یک وب سایت پزشکی همانند سایر سایت‌هاست؛ اما یک وب سایت پزشکی باید ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی نسبت به سایر سایت‌ها داشته باشد. این ویژگی‌ها ضامن بقا و دوام حضور در فضای پررقابت اینترنت و شبکه گسترده آنلاین خواهد بود.

به طور معمول وب سایت هایی که باهدف درج مقالات و محتواهای آموزشی یا علمی طراحی و ساخته می‌شوند، مدت‌زمان کمتری برای طراحی آنها صرف می‌شود. برای طراحی این گونه وب سایت ‌ها، از قالب‌های آماده سایت تولید محتوا مانند وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... استفاده می‌شود. طراحی و ساخت این نوع سایت‌ها به طور معمول کمتر از یک ماه خواهد بود.

برای طراحی سایت پزشکی حرفه ای با امکانات متنوع و کاربردی، به وب سایت گاسی وب از این لینک مراجعه کنید.

وب سایت ‌های پزشکی که نیاز به استفاده از چت و مشاوره آنلاین و نوبت‌دهی اینترنتی دارند، مدت زمان بیشتری صرف طراحی و ساخت آنها می‌شود. در کنار تمام ویژگی‌های عمومی که نیاز طراحی هر سایتی است، باید برای طراحی و ساخت این سایت‌ها از کدنویسی اختصاصی نیز استفاده کرد. در نتیجه زمان بیشتری برای طراحی و ساخت می‌طلبد. وب سایت های اختصاصی باید کاملاً حرفه ای طراحی و ساخته شوند. با توجه به نیاز وب سایت، تمام یا بخشی از وب سایت کدنویسی اختصاصی می­شود. به همین دلیل برای ساخت، طراحی و راه‌اندازی سایت‌های اختصاصی بیشتر از یک ماه باید صبر کنید.

قابلیت‌ها و امکانات سایت پزشکی با گاسی وب

در طراحی یک وب سایت پزشکی، باید به المان‌های گرافیکی و بصری آن توجه ویژه‌ای شود تا برای کاربر جذابیت داشته باشد. همچنین کاربران موبایل و تبلت نیز به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و مشکلی برای بالا آمدن سایت در این دستگاه‌ها نداشته باشند. این قابلیت‌ها حداقل امکاناتی هستند که باید در طراحی سایت پزشکی مدنظر قرار گرفته شوند. از دیگر امکانات و قابلیت‌هایی که توسط مجموعه گاسی وب روی یک وب سایت پزشکی پیاده‌سازی می‌شود، شامل موارد زیر است:

  • طراحی قالب اختصاصی
  • طراحی صفحه درباره ما شامل افتخارات، سوابق و تخصص پزشک
  • طراحی صفحه تماس با ما
  • امکان چت و مشاوره آنلاین
  • امکان پرداخت هزینه مشاوره در صورت نیاز
  • ایجاد گالری تصاویر، ویدئوها و طراحی گرافیکی و جلوه‌های بصری زیبا
  • ایجاد فرم ثبت و درج اطلاعات بیمار
  • امکان جستجوی ساده برای یافتن پرونده بیمار بر اساس فیلترهای مختلف
  • لینک شبکه‌های اجتماعی
  • ایجاد وبلاگ
  • تولید محتوا و مقالات علمی و تخصصی
  • امکان نوبت‌دهی اینترنتی
  • درج پرسش‌های متداول با قابلیت آکاردئون
  • ایجاد محیط کاربرپسند و راحتی کار با سایت برای عموم
  • ایجاد امنیت سایبری کاملاً حرفه‌ای برای وب سایت
  • امکان طراحی سایت به چند زبان متفاوت

ساخت یک وب سایت، تنها به طراحی و بارگذاری آن در بستر اینترنت خلاصه نمی‌شود؛ بلکه باید از خدمات پشتیبانی سایت نیز بهره‌مند شد. این پشتیبانی به صورت منظم، فنی و دائمی توسط تیم گاسی وب انجام می­شود.

موضوع دیگری که در ارتقا جایگاه فعالیت آنلاین شما در فضای اینترنت تأثیر شگفت انگیزی دارد، سئو سایت پزشکی است. سئو به معنی استفاده از تکنیک‌ها و ترفندهای خاصی برای کسب رتبه در موتورهای جستجو مانند گوگل است. روزانه افراد زیادی به دنبال دریافت خدمات شما هستند؛ بنابراین سایت شما نیز باید متناسب با کلیدواژه‌هایی که جستجوی آنها بالاست، سئو یا بهینه شود. به عنوان مثال اگر شما دندانپزشک باشید سایت شما باید برای کلماتی مانند "عصب‌کشی" و "آندو" در نتایج اول گوگل سئو شود.

جمع بندی

امروزه فعالیت و حضور در فضای اینترنت دغدغه بسیاری از پزشکان است. از سویی دیگر طراحی سایت پزشکی نیاز به مهارت، تخصص و تجربه بالایی دارد. مجموعه گاسی وب با به کارگیری کادری مجرب و حرفه ای، بهترین شرکت طراحی سایت در رشت بوده که خدمات خود را به صورت حضوری و آنلاین به پزشکان ارائه می‌دهد.

ممکن است یک وب سایت پزشکی صرفاً جهت درج مطالب تخصصی و علمی طراحی شود و یک وب سایت دیگر باهدف آموزش بهداشت و سلامت به عموم اقشار تولید و طراحی شود. همچنین یک پزشک از فضای اینترنت برای مشاوره آنلاین و نوبت دهی بهره ببرد. تمامی این موارد توسط تیم حرفه ای گاسی وب نیازسنجی شده تا خروجی مورد رضایت مشتری باشد.

اگر نیاز به پشتیبانی وب سایت دارید، از طریق لینک زیر با متخصصان تیم گاسی وب ارتباط برقرار کنید:

https://www.gasiweb.com/support-site/

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49476 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - NW تاریخ خبر: 1401/01/28 تعداد مشاهده: 1423
کلید واژه ها:
سافت گذر