کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316148 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی 2021 کدام اند؟

درست است که در خرید یک گوشی شیائومی که مخصوص بازی است، توجه به نکاتی همچون میزان رم گوشی، نرخ نمونه برداری لمسی، طیف رنگی، تراکم پیکسلی، شارژدهی وحجم باتری و گارانتی شیائومی نکاتی مهم محسوب می‌شوند، اما در کنار این ویژگی ها، اصول مهمی چون تراشه، نرخ تازه سازی صفحه نمایش، بلندگو، سرعت و دقت خواندن و نوشتن نیز در خرید، پر اهمیت هستند. بر اساس مشخصات اعلام شده، تسک میران بهترین گوشی های شیائومی برای گیمینگ را در گروه های زیر قرار می‌دهد:

گوشی های پوکو؛ معروف ترین گوشی ها شیائومی برای بازی

هنگامی که گوشی پوکو اف 2 پرو 5G (Xiaomi POCO F2 Pro 5G) با تراشه اسنپدراگون 865 و جک3.5  میلی متری صدا تولید شد، تصور نمی‌گشت این گوشی همچنان یکی از اولویت های طرفداران بازی یا گیمرها باقی بماند. اما رفع نقاط ضعفی چون نرخ تازه سازی 60Hz با نمونه برداری لمسی 180Hz، نشان داد که پوکو اف 2 پرو هدفی جز رضایت گیمرها ندارد. البته، شیائومی این مورد را در دیگر گوشی های گیمینگ پوکو یعنی پوکو ایکس 3 NFC، پوکو ایکس 3 جی تی و پوکو اف 3 نیز برطرف ساخته است.

تراشه های مخصوص بازی و افزایش شانس بُرد

معمولاً تراشه مخصوص بازی با پسوند G شناخته می‌شود. بنابراین، در گوشی هایی چون پوکو ایکس 3 NFC (Xiaomi POCO X3 NFC) اسنپدراگون 732G تکمیل کننده سرعت خواندن و نوشتن حافظه LPDDR4X است.

ویژگی دیگر این گوشی شیائومی،  نرخ نوسازی زیاد یعنی 120Hz و وجود دو بلندگو و جک 3.5 میلی متری صداست.

البته، گوشی پوکو ایکس 3 NFC تنها گوشی شیائومی با تراشه مخصوص بازی نیست، بلکه گوشی هایی چون شیائومی می نوت 10  (Xiaomi Mi Note 10)با پردازنده اسنپدراگون730G ، شیائومی می 10 لایت (Xiaomi Mi 10 Lite) با تراشه5G  756G و میان رده پرطرفداری چون ردمی نوت 9 پرو (Xiaomi Redmi Note 9 Pro) با تراشه اسنپدراگون 720G، توانسته‌اند خود را به عنوان گوشی های مناسبی برای گیمینگ معرفی نمایند.

2021؛ سال تولید بازیکن های پوکو

تاکنون، علاوه بر گوشی های بلک شارک، گوشی های پوکو به عنوان گوشی های گیمینگ شیائومی شناخته شده‌اند. با وجود این که به نظر می‌رسید تولید جدیدترین گوشی های پوکو یعنی  شیائومی پوکو ایکس 3 جی تی  (Xiaomi POCO X3 GT) با تراشه مدیاتک این چرخه را متوقف نماید، اما تراشه مدیاتک دیمنسیتی 1100 5G با گرافیک بالا، شارژ سریع 67 وات و جک 3.5 میلی متری صدا و نیز نرخ تازه سازی صفحه نمایش120Hz ،این دیدگاه را دگرگون ساخت.

همچنین، در همین سال، شیائومی با تولید گوشی پوکو اف 3 (Xiaomi POCO F3) با ویژگی هایی چون اسنپدراگون 870، حافظه LPDDR5 و نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120Hz برای کسانی که خرید گوشی پوکو را یکی از بهترین گزینه ها در نظر می‌گیرند، راحتی بیشتری در انتخاب ایجاد نموده است.

می 10 تی های شیائومی؛ با پوکوها به رقابت می‌پردازند!

یکی از بهترین گوشی های گیمینگ موجود در بازار ایران گوشی شیائومی می 10 تی پرو (Xiaomi Mi 10T Pro) است که با سرعت تازه سازی بالای خود یعنی 120Hz، اسنپدراگون 865، حافظه LPDDR5 و برخورداری از دو بلندگوی خطی بالا و پائین تلفن، به گزینه مناسبی تبدیل شده است.

البته می 10 تی پرو در این راه تنها نیست و با وجود شباهت در حافظه و تراشه، با گوشی شیائومی می 10  (Xiaomi Mi 10) برابری می‌کند. هرچند نرخ تازه سازی نمایشگر می 10 تی، 90Hz بوده و در انتقال فرکانس صدای دو بلندگوی خود، ضعیف تر عمل می‌نماید.

شیائومی با تولید پرچمداران خود در صدد خلق تجربه ای همه جانبه برای خریداران می است، اما همچنان، تولید گوشی های پوکو به عنوان اولویت این شرکت در گوشی های گیمینگ به شمار می‌روند.

ردمی نوت 9 اِی؛ قدیمی اما پرکاربرد

ارزانترین گوشی های گیمینگ شیائومی را می‌توان با یکی دیگر از ردمی نوت ها با نام ردمی 9 ای  (Xiaomi Redmi 9A) با پردازنده مدیاتک هلیو G25 و قیمت مناسب در میان گوشی مخصوص بازی شیائومی شناخت.

شیائومی های سری 11 وارد میدان می‌شوند!

با وجود آن که اغلب افراد، انواع گوشی پوکو را گوشی های مخصوص بازی از برند شیائومی می‌شناسند، اما در سال 2021، شیائومی نشان داد که پرچم داران غیر گیمینگ شیائومی هم می‌توانند به میدان رقابت بهترین بازیکنان شیائومی بپیوندند. سری می 11 شیائومی با قدرت، ظرفیت، سرعت شارژ و نرخ تازه سازی بالا به کاربران ثابت نموده که شیائومی نه تنها بهترین خدمات و گارانتی را به همراه دارد، بلکه در تمام زمینه ها نیز رضایت مشتری را هدف نهایی و الگوی خود قرار می‌دهد.

کمک به شما در پروسه انتخاب محصول مناسب!

ما در این مطلب از معروف ترین محصولات شیائومی در زمینه گیمینگ نام برده ایم که بتوانیم تا حدی، مشکل انتخاب کردن محصول مناسب برای شما را کاهش دهیم. بسیاری از گیمر ها تنها با خواندن ویژگی های سخت افزاری، محصول مورد نیاز خود را انتخاب می کنند، اما در صورتی که با ویژگی های سخت افزاری آشنایی ندارید، نگران دشواری انتخاب گزینه درست نباشید. تسک میران در طول پروسه انتخاب و خرید، همراه شما خواهد بود تا مناسب ترین محصول ممکن را به دست آورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات، قیمت و مشاهده تصاویر محصولات، می توانید به سایت تسک میران (taskmiran) مراجعه نمایید.  

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49480 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: تسمینو تاریخ خبر: 1400/09/06 تعداد مشاهده: 3387
کلید واژه ها:
سافت گذر