کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه در کلش رویال شکلک رایگان بگیریم

شمار زیادی از شکلک ها در کلش رویال قفل بوده و دسترسی به آن ها تنها از طریق پرداخت جم امکان پذیر است. با این حال راه هایی برای دریافت رایگان شکلک کلش رویال وجود دارد. در این مقاله بررسی شده است که چگونه می توان شکلک کلش رویال رایگان دریافت کرد.

شکلک هایی وجود دارد که تنها به شکل رایگان به بازیکنان ارائه می شوند. برخی از شکلک ها نیز در زمان هایی خاص از بازی که ایونت یا تورنمنتی در حال برگزاری است، به رایگان در اختیار بازیکنان قرار می گیرند.

 

ثبت ایمیل

این روش آسان ترین روش دریافت شکلک رایگان کلش رویال است. با ثبت ایمیل و وصل کردن آن به اکانت سوپرسل خود، می توانید شکلک مرغ را به رایگان دریافت کنید. این کار در هر مرحله از بازی قابل انجام است.

 

دریافت کاپ

یکی از راه های گرفتن شکلک کلش رویال، افزایش تروفی داخل بازی است. با بازی کردن در روند اصلی بازی و افزایش جم، از نردبان تروفی بالا می روید و با هر بار رسیدن تعداد جام هایتان به عدد مشخصی، می توانید شکلک رایگان دریافت کنید.

اولین شکلک رایگان کلش رویال در نردبان تروفی، شکلک شوالیه است که با رسیدن تعداد تروفی ها به 2200 قابل دریافت است.

دومین شکلک کلش رویال در این نردبان، شکلک رویال گوست است که با رسیدن تروفی ها به 4000، امکان دریافت رایگان آن وجود دارد.

سومین و آخرین شکلکی که با این روش می توان دریافت کرد، شکلک فایرکرَکِر است که با رسیدن تروفی ها به 4700 رایگان به ایموت هایتان اضافه می شود.

دریافت شکلک رایگان با این روش ممکن است کمی زمان بر باشد اما کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت جم یا پول برای دریافتشان نیست.

 

دریافت رتبه در تورنمنت های فصل

این راه دریافت شکلک رایگان کلش رویال، سخت تر از راه های دیگر است اما با انجام آن می توان یکی از شکلک های نایاب کلش رویال را رایگان به دست آورد.

برای دریافت شکلک تروفی کینگ یا پادشاه جام، کافی است تا در تورنمنتی که به صورت جهانی در هر فصل از بازی برگزار می شود، بین 100 نفر برتر قرار بگیرید. با این کار علاوه بر جوایز متعددی که با گذراندن مراحل به دست می آورید، در پایان شکلک تروفی کینگ را نیز رایگان دریافت می کنید.

 

ثبت تیم فانتزی رویال

با کلیک روی آیکن کره زمین در سمت راست بازی و پس از آن رفتن به بخش Esports، می توانید تیمی برای خودتان بسازید. در هر فصل تورنمنت هایی جهانی بین بازیکنان حرفه ای برگزار می شود و بازیکنان عادی می توانند تیمی از این افراد برای خودشان بسازند.

پس از ساخت این تیم از بازیکنان برای لیگ جهانی، می توانید شکلک رایگان دریافت کنید. این امکان همواره برقرار نیست و برخی از اوقات جوایزی غیر از شکلک رایگان به بازیکنان اهدا می شود. با این حال یکی از راه های دریافت رایگان شکلک کلش رویال، انتخاب بازیکنان و تشکیل این تیم است. تعداد و نوع شکلک ها به تورنمنت بستگی دارد و در زمان های مختلف، متفیر است.

همچنین اگر تیمی که تشکیل داده اید، در لیگ جهانی مقامی کسب کند، جایزه ای به شما نیز تعلق خواهد گرفت. این جایزه متفیر است اما معمولا مقداری زیادی جم به بازیکنانی که تیم برنده را تشکیل داده اند، اهدا می شود.

 

شکلک رایگان در زمان مراسم های خاص

با رسیدن زمان اتفاقات خاص مانند کریسمس یا هالووین، شکلک های رایگانی در فروشگاه بازی قرار داده می شود. این شکلک ها معمولا تمی مشابه با مناسبتشان دارند. در نتیجه در این زمان بهتر است فروشگاه را برای دریافت شکلک رایگان چک کنید.

همچنین سوپرسل ایونت هایی برگزار می کند که در زمان آن ها شکلک و جوایز رایگان متعددی به بازیکنان اهدا می شود. برای این که از زمان این ایونت ها آگاه شوید، می توانید بخش News در بازی را دنبال کنید. زمان شروع ایونت ها از مدتی قبل در این بخش اعلام می شود.

آموزش کلش رویال

کلش رویال بازی نسبتا ساده ای است اما افراد حرفه ای نکات و ترفندهایی از این بازی را می دانند که باعث برتری زیاد آن ها نسبت به رقبایشان می شود. آموزش کلش رویال مسئله مهمی است و برای تمام افراد مبتدی یک ضرورت به شمار می رود.

 در کلش رویال هر بخش از زمین بازی اهمیت بالایی دارد و قرار دادن هر یک از تروپ در هر بخش از زمین، نتیجه متفاوتی خواهد داشت. بسیاری از افراد مبتدی از این نکات آگاهی ندارند، به همین دلیل با دانستن آن ها می توانید به راحتی در بازی پیشرفت کنید. برای آموزش کلش رویال کلیک کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49484 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1400/09/12 تعداد مشاهده: 13939
کلید واژه ها:
سافت گذر