کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین روش‌های اسباب‌کشی برای افراد سالمند

آیا تا به حال به فرایند اسباب‌کشی فکر کردید؟ اسباب‌کشی از دیدگاه بسیاری از افراد فرآیند بسیار ساده‌ای است اما در برخی شرایط همین کار آسان بسیار سخت و پیچیده می‌شود. به عنوان مثال اسباب‌کشی برای افراد سالمند کار بسیار دشواری است یا اگر کسی نکات مهم اسباب‌کشی اصولی را رعایت نکند با مشکل مواجه خواهد شد. امروزه شرکت‌های باربری مانند باربری نوبنیاد با ارائه برخی خدمات مانند خدمات بسته‌بندی، حمل بار به شهرستان، ارائه بیمه‌نامه کار بسیاری از افراد به خصوص سالمندان را راحت کرده است. ما در این مقاله از انصاف بار قصد داریم نکاتی را حول محور اسباب‌کشی سالمندان بیان کنیم که به آنها کمک می‌کند با وجود کهولت سن اسباب‌کشی راحت و آسانی را تجربه کنند. پس اگر شما هم سالمند دارید یا سالمند هستید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه سالمندان

در صورتی که افراد سالمند خانواده قصد جابه‌حایی دارند اولین و مهم‌ترین کاری که باید انجام داد حمایت از آنهاست. یعنی همه‌ بستگان باید دست به دست هم بدهند تا آنها بتوانند به راحتی اسباب‌کشی کنند. گام بعدی هماهنگ کردن با یک شرکت باربری مطمئن است که می‌تواند به آسان شدن فرآیند اسباب‌کشی کمک زیادی کند. شما در کنار این شرکت‌ها می‌تواند با آرامش‌بخشیدن به فرد مسن، فشار و استرس آن را کم کنید. در وهله اول باید اقداماتی را انجام دهید تا شرایط را برای جابجایی این افراد مهیا کنید. مثلاً باید منزل جدید سالمندان را تمیز و مرتب کنید و قبل از اینکه باربری وسایل را جابه‌جا کند آنها را به محل جدید ببرید تا در حین اسباب‌کشی خسته و دچار کمردرد و پا درد نشوند. فراموش نکنید که این افراد با توجه به کهولت سن، از قبل دچار برخی دردهای کمر و استخوان درد هستند که با کار زیاد بیشتر نیز خواهد شد.

اقدامات پیش از باربری اثاثیه

احتمالاً بارها خانه‌ی پدربزرگ و مادربزرگ‌ها را دیده‌اید که چقدر وسیله دارند. آنها گنجینه اسرارند. عموماً وسایل موجود در خانه افراد مسن بسیار زیاد است. قبل از هرچیزی باید به خانه این عزیزان بروید و این وسایل ریز و درشت قدیمی را تفکیک و جمع‌آوری کنید تا در هنگام اسباب‌کشی زیر دست و پا نباشند. بسیاری از این افراد از این وسایل قدیمی اصلاً استفاده نمی‌کنند و تنها به دلیل قدیمی بودن آنها را به یادگار نگه داشته‌اند. این وسایل برای سالمندان بسیار با ارزش هستند، پس هیچ وقت مجبورشان نکنید آنها را دور بریزند. در هنگام جابجایی این وسایل را در جعبه بسته‌بندی کنید و به محل جدید انتقال دهید. در صورتی که اسکان جدید این عزیزان انباری دارد، این کارتن را به انباری منتقل کنید. پس از اینکه وسایل قدیمی و غیر کاربردی را جمع کردید از یک تیم کاربلد باربری مانند باربری مرزداران درخواست کنید تا به محل قدیمی سالمندان بیایند و سایر وسایل را جمع‌آوری کنند. در این صورت کار این عزیزان نیز راحت‌تر خواهد شد و وسایل کاربردی و دم‌دستی را بسته‌بندی خواهند کرد.

انتخاب یک شرکت باربری ایده‌آل

اسباب و اثاثیه افراد سالمند معمولاً کهنه و قدیمی هستند و به نوعی برای آنها حکم خاطراتشان را دارند. به عنوان مثال اگر به مادربزرگ خود بگویید این ظرف چقدر قدیمی و قشنگ است احتمالاً می‌گوید از زمان جهیزیه‌ام برایم مانده است. با وجود کهنه شدن وسایل، تمامی لوازم بسیار حساس هستند و با کوچکترین بی‌احتیاطی دچار آسیب و خسارت می‌شوند. پس باید برای جابجایی وسایل این عزیزان احتیاط لازم را انجام داد. بنابراین برای اینکه نرخ آسیب برای وسایل را کاهش دهیم و از بوجود آمدن مشکلات جبران‌ناپذیر جلوگیری کنیم باید از یک شرکت ایده‌آل باربری خدمات دریافت کنیم. در این صورت این شرکت به صورت کاملاً اصولی تمامی وسایل را بسته‌بندی کرده و آنها را به نحو احسن به خانه جدید منتقل خواهند کرد. باربری انصاف بار با سابقه فراوان می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. سابقه بسیار زیاد این باربری باعث شده تا تجربه بالایی در حمل اسباب و اثاثیه داشته باشند.

 

سرعت انجام کار

سرعت انجام کار بسیار مهم است زیرا افراد مسن به نسبت افراد جوان‌تر انرژی کمتری دارند و به سرعت انرژیشان کاهش پیدا می‌کند. بنابراین حمل و انتقال اثاثیه باید با سرعت بالایی انجام شود. به همین دلیل باید از شرکت باربری مناسبی خدمات دریافت کنید که با سرعت تمامی وسایل را جمع و به منزل جدید انتقال دهید. انتخاب یک شرکت معتبر و ارائه دهنده خدمات مختلف جهت انجام حمل بار می‌بایست به دقت و وسواس بیشتر صورت گیرد تا برای انجام حمل بار افراد سالمند علاوه بر سرعت، دقت بالایی در روند هریک از مراحل داشته باشند.

ارائه خدمات باربری انصاف بار

با توجه به توضیحات بالا اگر به دنبال یک شرکت باربری مناسب، باکیفیت و مقرون به صرفه جهت جابه‌جایی وسایل سالمندان خود هستید ما به شما باربری انصاف را معرفی می‌کنیم. باربری انصاف با بیش از ده سال سابقه در این حوزه جزء بهترین باربری‌های تهران، باربری نوبنیاد و باربری مرزداران است. انصاف بار با خدمات تخصصی و بسته‌بندی حرفه‌ای باعث می‌شود تا شما یک اسباب‌کشی آسان را تجربه کنید. برای دریافت خدمات به لینک https://ensafbar.com، مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49492 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تسمینو - NW تاریخ خبر: 1401/02/26 تعداد مشاهده: 463
کلید واژه ها:
سافت گذر