کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316394 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید بهترین سرور اچ پی برای دانلود فیلم و نرم افزار

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه ایرانیان

اگر با برند اچ پی آشنا باشید، می‌دانید که سرورهای اچ پی دارای سه مدل اصلی هستند: سرور تاور، سرور رکمونت و سرور بلید. هرکدام از این سرورها عملکرد خاصی دارند. خرید سرور اچ پی برای مدیریت کسب و کار شما امر بسیار مهمی است و نباید نادیده گرفته شود. با خرید یکی از مدل‌های سرور HP ProLiant تمامی کارهای خود را با سرعتی بالا انجام دهید! هر ساله سرور اچ پی در نسل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود تا علاوه‌بر بهبود نسبت به نسل‌های پیشین، طیف وسیعی از نیازهای کاربران را پوشش دهد. در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین مدل‌های سرور اچ پی را که برای راه انداختن سرویس دانلود فیلم و نرم افزار، استفاده می‌شود، به شما معرفی کنیم.

هنگام خرید سرور برای دانلود چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

اصلی‌ترین مولفه برای خرید سرور مناسب دانلود فیلم و نرم افزار این است کهسرور از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار خوبی برخوردار باشد. سرور دانلود می‌تواند مشابه سرور امور اداری، سرور حسابداری و... باشد؛ اما توجه کنید که سرور دانلود باید از فضای ذخیره سازی بسیار بالایی برخوردار باشد. پس در وهله اول تعداد هاردی که روی سرور استفاده می‌کنید، بسیار مهم است. نکته بعدی این است که هارد سرور باید از سرعت خواندن و نوشتن بالایی برخوردار باشد تا کاربر بتواند بدون هیچ‌گونه مشکلی عملیات دانلود را انجام دهد.

خرید بهترین سرور دانلود

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه ایرانیان

ایجاد یک زیرساخت مناسب می‌تواند از مشکلات احتمالی آینده جلوگیری کند. از آنجایی که برای راه اندازی سرور دانلود نیاز به سروری دارید که از سخت افزار قوی برخوردار باشد، یکی از بهترین سرورهایی که می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم، خرید سرور HP DL380 G9 است. این سرور از فضای ذخیره سازی بسیار بالایی برخوردار است و یکی از قدرتمندترین سرورهای اچ پی نسل 9 است .

برای خرید سرور دانلود مد نظر داشته باشید که باید کارت شبکه بسیار قوی و قدرتمندی را روی سرور نصب کنید تا عملیات دانلود به‌صورت 24 ساعته انجام شود. همچنین دیتاسنتری که میخواهید سرور را در آن قرار دهید، حتما باید سرعت اینترنت بسیار مناسبی داشته باشد. از سرور دانلود برای دانلود برنامه‌های تخصصی مثل برنامه‌های مختلف و حتی برای دانلود فیلم و آموزش‌های تصویری نیز استفاده می‌شود؛ پس مدنظر داشته باشید که حتما روی سروری که خریداری می‌کنید کارت شبکه 10 گیگ یا بیشتر نصب شده باشد.

سرور دانلود ممکن هست تعداد کاربران زیادی داشته باشد، برای همین سعی کنید پردازنده‌ای را برای سرور خریداری کنید که تعداد هسته بالایی داشته باشد. در این‌صورت اگر کاربران زیادی وارد سایت شما شوند و از سرور دانلود استفاده کنند، این پردازنده قدرتمند از هنگ کردن سرور شما جلوگیری می‌کند.  

مورد بعدی که اهمیت بسیار زیادی در خرید سرور دانلود دارد، این است که هنگام خرید سرور، پاور سرور قدرتمندی هم خریداری کنید. از آنجایی که روی سرور مناسب دانلود باید هارد با ظرفیت بالا استفاده کنید، پس خرید پاور سرور 750 وات یا 1200 وات تصمیمی عقلانی است تا زیر فشار دانلود، مشکل برق نداشته باشید.

معمولا چون سرورهای دانلودی در دیتاسنترها نصب می‌شوند، پس باید به هزینه دیتاسنتر هم توجه فراوانی داشته باشید. اگر سرورهای تک یونیت اچ پی را خریداری کنید، در هزینه‌های دیتاسنتر شما صرفه‌جویی می‌شود. ولی اگر سرورهای دو یونیت اچ پی را خریداری کنید، می‌توانید تعداد هارد بیشتری را روی سرور نصب کنید که ارزش هزینه‌های اضافی دیتاسنتر را دارد.  

به‌عنوان نکته آخر، توجه فراوانی به ریل کیت سرور داشته باشید! ریل کیت سرور اچ پی حتما باید به‌صورت ارجینال خریداری شود.

تمامی قطعات ذکر شده در سایت ماهان شبکه ایرانیان موجود است و شما مشتریان محترم می‌توانید با مراجعه به سایت، انواع هارد سرور اچ پی، پاور سرور اچ پی و ریل کیت اچ پی را مشاهده کنید.

سرور HP ProLiant DL380 Gen9 ، قدرتمند و اقتصادی!

سرور اچ پی DL380 مناسب مشاغلی است که به سرویس ایمیل، مجازی سازی و پیام رسانی نیاز دارند، مناسب است. شما می‌توانید برای راه اندازی زیرساخت شبکه خود از این سرور قدرتمند استفاده کنید. سرور  DL380 gen9نسبت به نسل‌های قبل تغییراتی کاربردی داشته که باعث محبوبیت این سرور در بین کاربران شده است، به عنوان مثال پشتیبانی از درایو‌های NVMe یکی از این موارد است، این هارد‌های ذخیره‌ساز جدید به دلیل سرعت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در کانفیگ سرور اچ پی DL380 G9 امکان استفاده از دو پردازنده E5-2600 v3,v4 وجود دارد و با مجهز شدن به حداکثر 22 هسته به ازای هر پردازنده، عملکرد و کارایی سرور پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

فضای ذخیره سازی سرور DL380 G9

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه ایرانیان

در صورت خرید سرور HPE ProLiant DL380 G9 شما می‌توانید از حداکثر 397.8 ترابایت فضای ذخیره سازی استفاده کنید. این فضای ذخیره سازی به‌وسیله استفاده از 24 هارد سرور SFF یا همان هارد 2.5 اینچی قابل دسترسی است. در صورتی که تمایل دارید از هارد 3.5 اینچی استفاده کنید، می‌توانید از 12 هارد LFF در کانفیگ سرور اچ پی خود استفاده کنید.

ویژگی‌های خارق العاده سرور HP DL380 Gen9

  • طراحی شده برای انواع کارهای محاسباتی
  • گزینه‌های ذخیره سازی فراوان
  • قابلیت نصب رایزر ثانویه
  • برخورداری از پردازنده‌های Intel Xeon
  • بهره‌مندی از 64 گیگابایت رم که تا 768 گیگ نیز قابل ارتقا است.
  • قابلیت ارتقا رید کنترلر به Smart Array P440ar و Smart Array P840

ویژگی‌های ذکر شده در کنار قیمت سرور HP DL380 G9 بسیار مقرون به‌صرفه است و شما پرداخت مبلغی کم می‌توانید به یک سرور قدرتمند دست پیدا کنید!

با توجه به نکات گفته شده برای خرید سرور دانلود، شما عزیزان می‌توانید با شماره 02191008413 تماس بگیرید تا قبل از خرید، از مشاوره رایگان کارشناسان فنی ماهان شبکه ایرانیان بهره‌مند شوید. همچنین برای سهولت در امر خرید می‌توانید با مراجعه به سایت mahanshabake.com وارد صفحه استعلام قیمت سرور hp شوید و با تکمیل فرم مربوطه، در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور کالای درخواستی را دریافت کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49540 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: تریبون 1401/06/06 تاریخ خبر: 1400/06/06 تعداد مشاهده: 1170
کلید واژه ها:
سافت گذر