کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316136 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مزایای خرید ویلا در شمال

نواحی شمال کشور یکی از نواحی خوش آب و هوا محسوب می شود که سالانه افراد زیادی به آنجا سفر می کنند. بسیاری از افراد در این نواحی ویلا خریداری می کنند تا در زمان تعطیلات، در آن ریلکس کنند. همانطور که می دانید ما ویلای جنگلی، ساحلی و ... داریم. البته خرید ویلا در شمال، اهداف دیگری مانند تجاری و کاری هم دارد. امروز در مقاله خرید ویلا در شمال می خواهیم به نکات مهم خرید ویلا در این نواحی بپردازیم. پس اگر می خواهید با این نکات مهم آشنا شوید، این مقاله مخصوص شماست. تا انتهای با ما همراه باشید.

مزایای خرید ویلا در شمال 

مسافرت به مناطقی که دارای طبیعت زیبا و آب و هوای دلپذیر هستند، یکی از بهترین روش های اعصاب ممتد و کاهش استرس محسوب می شود. سه استان مازندران، گیلان و گلستان مناطق زیبایی هستند که در نواحی شمالی قرار دارند. البته این زیبایی تا حد زیادی به وجود دریای خزر و رشته کوه های البرز وابسته است که این منطقه را به یکی از زیباترین و سرسبز ترین مناطق ایران تبدیل کرده است. 

اما تنها مزایای یک منطقه زیبایی نیست بلکه مسافت هم موضوعی بسیار حائز اهمیت است چرا که منطاق زیبایی شمال تنها 3 یا 4 ساعت با تهران فاصله دارد. این فاصله کوتاه باعث شده که نواحی شمالی محل مناسبی برای  تعطیلات افرادی که در تهران زندگی می کنند باشد. 

فاصله کوتاه از شهر پر جمعیتی همچون تهران شمال را به یکی از مناطق پر طرفدار تبدیل کرده است و از همین رو خرید ویلا در شمال چندین سال است که یکی از روش های خوب سرمایه گذاری محسوب می شود. طبق مسافران زیادی که به این شهر سفر می کنند شما می توانید برای مدت کوتاهی ویلا اشاره کنید و از این شیوه کسب در آمد کنید. 

چه نوع ویلایی را خریداری کنیم؟

اینمکه شما چه ویلایی می خواهید خریداری کنید، به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد که ما می خواهیم در ادامه به  انواع آن ها اشاره کنیم. 

ویلا جنگلی 

ویلای جنگلی همانطور که از نامش پیداست، در نزدیکی جنگل و طبیعت بکر نواحی شمالی قرار دارد. همچنین در برخی از بنا ها شم امکان این را دارید که با منظره ابندی جنگلی سرسبز زندگی کنید. ویلا هایی که به جنگل نزدیک هستند، از لحاظ زمین مرغوبیت بالاتری دارند و گزینه بهتری جهت سرمایه گذاری محسوب می شوند. ویلای پلاک اول جنگل که شاید نام آن را شنیده باشید، به ویلایی گفته می شود که نزدیک ترین فاصله با جنگل را داشته باشد. این نوع ویلا ها در چند کیلومتری شهر ساخته شده اند. البته دسترسی آن ها به شهر کمی مشکل بوده و برای خرید مایحتاج خود باید چند کیلومتر با خودرو طی کنید. 

https://gillim.ir/property-type/forest-villa/

ویلا ساحلی

ممکن است شما جزو افرادی باشید که به جنگل و تماشای آن علاقه زیادی دارید در نتیجه ویلای ساحلی بهترین گزینه برای شما است. قیمت این نوع ویلا ها با توجه به نزدیکی آن ها با دریا محاسبه می شود. در نتیجه هر چقدر که به دریا نزدیک باشند، قیمت آن ها افزایش می یابد. 

به بنایی که نزدیک ترین فاصله با دریا را دارد ویلا قواره اول ساحل گفته می شود. این نوع ویلا قیمت بالاتری داشته اما در عین حال یکی از بهترین گزینه برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری هستند، محسوب می شود. چنین ویلایی به شما امکان استفاده از فضای زیبا را می دهد. البته ویلای ساحلی معایبی هم دارند. چرا که در صورت بروز طوفان های شدید، می تواند خسارت های زیادی به ویلای شما وارد شود. اما نگران نباشید چرا که می توانید از بیمه حوادث استفاده کنید. 

ویلا کوهستانی 

احتمالا کلماتی همچون ییلاق و قشلاق را شنیده باشید. در گذشته افراد جهت گذراندن تعطیلات و اوقات خوش، در فصل گرم به مناطق ییلاقی وخنک مهاجرت کرده و این روز ها مناطق ییلاقی مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات تابستانی هستند. 

ویلا کوهستانی که در مناطق ییلاقی بنا می شود که آب و هوای خنک تری دارند.این ویلا ممکن است سنتی و یا مدرن باشد. آب و هوای این مناطق در فصل تابستان  خنک و در زمستان معمولا سرد می باشد. از همین رو معمولا تنها در فصل تابستان از آن ها استفاده می کنند. 

در خصوص قیمت باید ب شما بگوییم که ویلای ساحلی در مقایسه با ویلای جنگلی و کوهستانی قیمت بیشتری دارد. 

البته ویلا ها از لحاظ نوع سازه هم به چند دسته تقسیم می شوند که شامل موارد زیر هستند:

ویلای سنتی در شمال

بنا هایی که ساده هستند و با گچ بری زیبا ساخته شده اند به آن ها ویلای سنتی گفته می شود. برخی از این ویلا ها دارای استخر نیز هستند. 

ویلای لوکس 

ویلای مدرنی که معمولا نمای رومی و ظاهری متفاوت تر و مدرن تری دارد ویلای لوکس محسوب می شود. بیشتر ویلا های قواره اول ساحل و پلاک اول جنگلی جزو این دسته هستند. لازم به ذکر است که جهت خرید ویلای لوکس  در نواحی شمالی گزینه های متفاوتی در نوع بنا و امکانات آن وجود دارد. چنین بنایی معمولا دارای حیای بزرگ بوده که دارای گل و گیاهان مختلفی است و قیمت بالاتری هم دارد. همانطور که از نام این نوع ویلا پیداست، امکانات لوکس دیگری همچون سالن بازی، استخر و جکوزی و ... در این نوع ویلا ساخته شده است. 

تفاوت ویلای مستقل و شهرکی 

هر کدام از انواع ویلا هایی که ذکر کردیم، ممکن است یکی از دسته های مستقل یا شهرکی قرار بگیرند. 

در ویلا های مستقل ویلای مورد نظر به صورت یک ساختمان تک ساخته شده است. این ساختمان می تواند در مناطق شهری یا یکی از مناطق غیر بومی بنا شده باشد. البته امنیت این ویلا ها برای افرادی که زمان زیادی در آن سکونت ندارند و از آن دور می شوند، می تواند در سطح پایینی قرار بگیرد. ویلا های مستقل ممکن است فلت، دوبلکس یا تریپلکس باشد. 

نوع دوم ویلای شهرکی است که برعکس ویلا های مستقل به صورت شهرک و چند ساختمان در کنار هم قرار دارند. این نوع ویلا ها دارای نگهبان بوده و از امنیت بالایی برخودارند. در نتیجه شما می توانید با خیل راحت زمان طولانی را دور از آن بمانید و نگران ویلای خود نباشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49595 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: تسمینو 1401/11/16 تاریخ خبر: 1400/11/16 تعداد مشاهده: 8625
کلید واژه ها:
سافت گذر