کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316121 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

برای استفاده بهینه و خرید گیفت کارت پلی استیشن چه کنیم؟

در دنیای امروز که تکنولوژی روز به روز پیشرفت می‌کند، در زمینه بازی‌های ویدئویی شاهد خلاقیت‌های شگفت انگیزی هستیم. بسیاری از بازی‌ها چنان کیفیتی دارند که در نگاه اول گمان بر واقعی بودن تصاویر می‌رود. در کش و قوس‌های این دنیا بهتر است گاهی در خانه به تفریح و بازی سرگرم باشید تا خستگی کار از دوش تان برداشته شود. اگر کنسول پلی استیشن دارید و می‌خواهید از بازی‌های جدید معرفی شده استفاده کنید، بهتر است با گیفت کارت پلی استیشن آشنا شوید. با این کارت شما دیگر نگران هیچ مشکلی برای انجام بازی‌های متنوع نخواهید بود.

 

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

یکی از راه‌های خرید در کنسول PSN استفاده از کارت‌های هدیه‌ای است که شرکت سونی در نظر گرفته است.

ممکن است افرادی که از کنسول محبوب سونی بهره‌مند هستند، در خرید برخی از بازی‌ها و دانلود آنها با موانعی رو به رو شوند. خود شرکت از این موضوع کاملا آگاه بوده و برای رفع این موانع برای کاربران خود گیفت کارت پلی استیشن را طراحی کرده است.

استفاده از این کارت هدیه، همانند استفاده از کارت‌های شارژ تلفن همراه است. همان طور که برای شارژ تلفن همراه خود و انجام مکالمات و ارسال پیام نیاز به شارژی دارید که خود اپراتور آن را تدارک دیده، برای انجام بازی‌های متنوع در کنسول PSN نیز باید حساب کاربری خود را شارژ کنید.

برای شارژ کردن حساب کاربری راه‌های مختلفی وجود دارد که خرید گیفت کارت پلی استیشن، آسان‌ترین و بهترین راه می‌باشد.

کاربرد های گیفت کارت پلی استیشن

شاید درست باشد که با پیشرفت تکنولوژی انسان به سوی منزوی شدن در حال حرکت است؛ اما استفاده از امکانات روز و مدرن مانند خرید گیفت کارت پلی استیشن یا خرید یوسی پابجی موبایل یا خرید جم موبایل لجند می‌تواند دنیای شاد و مفرحی را برای شما رقم بزند. شاید برخی افراد شما را از خرید کارت هدیه منصرف کنند، اما ممکن است با دانستن کاربردهای آن تصمیم شما به کلی عوض شود. در ادامه به چند کاربرد این کارت‌ها اشاره می‌کنیم.

خرید بازی

اولین کاربردی که قطعا با آن آشنا هستید، خرید بازی‌های مختلف است. شما در خانه خود می‌نشینید و بازی دلخواه خودتان را از سیستم بارگیری می‌کنید و یک قدم به حرفه‌ای شدن نزدیک می‌شوید. با این کارت‌ها تمام بروزرسانی‌ها و افزونه‌ها را می‌توانید به صورت آنلاین بخرید.

اگر شما به صورت حرفه‌ای بازی‌های پلی استیشن را ادامه می‌دهید، برای خرید بازی در ماه‌های مختلف نیاز به این گیفت کارت‌ها دارید.

تماشای فیلم و سریال

کنسول PSN تنها یک کنسول بازی نیست و سرگرمی‌های مختلفی دارد. وقتی حس بازی کردن ندارید و دلتان می‌خواهد یک فیلم یا سریال جدیدی را شروع به دیدن کنید، می‌توانید روی محصول سونی حساب باز کنید. خرید فیلم و سریال مورد نظر تنها با چند کلیک ممکن می‌شود، به شرطی که حساب کاربری شما توسط گیفت کارت شارژ شده باشد.

قیمت گیفت کارت پلی استیشن

مهم‌ترین فاکتوری که خریداران به آن توجه دارند، فاکتور قیمت محصول است. در مورد کارت‌های مذکور نیز باید به قیمت شان توجه داشت. همانطور که قبلا اشاره کردیم، کاربران ایرانی با موانعی برای خرید این گیفت‌کارت‌ها مواجه هستند. خوشبختانه راه‌حلی برای این موضوع نیز وجود دارد تا گیمرهای ایرانی از این فضا بی بهره نمانند.

برای اطلاع از قیمت گیفت‌کارت‌های مختلف پلی استیشن، می‌توانید به سایت‌های مختلف مراجعه کنید. با کمی بررسی متوجه خواهید شد که قیمت‌های ارائه شده در orixgame با قیمت منابع معتبر در جهان بسیار نزدیک است. به همین دلیل انتخاب یک مرجع مناسب در تهیه این کارت‌ها به قیمت مناسب، بسیار حائز اهمیت است.

ریجن‌های مختلفی در عرضه این گیفت‌کارت‌ها وجود دارد که می‌توان به ریجن‌های آمریکا و انگلیس اشاره کرد.

در هر کدام از بسته‌های مختلفی مانند خرید گیفت کارت پوندی پلی استیشن انگلیس یا خرید گیفت کارت  دلاری پلی استیشن آمریکا وجود دارد که هر کاربر با توجه به نیاز می‌تواند بسته مناسبی انتخاب کند. علاوه بر خرید محصولات بازی های دیگر مانند خرید یوسی پابجی موبایل یا خرید جم موبایل لجند می توانید بسته‌های گیفت کارت های پلی استیشن را از اوریکس گیم تهیه کنید و از بازی‌های مهیج کنسول لذت ببرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49625 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: تریبون 1401/12/10 تاریخ خبر: 1400/12/10 تعداد مشاهده: 14318
کلید واژه ها:
سافت گذر