کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316150 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مضرات و خطرات نصب نبودن آنتی ویروس

لایسنس آنتی ویروس نود 32

آیا میدانید که عدم نصب آنتی ویروس بر روی سیستم شما می‌تواند به شما آسیب‌های جدی و مهلکی بزند؟ در این مقاله، به شما مضرات و خطرات عدم نصب آنتی ویروس را آموزش می‌دهیم و نشان می‌دهیم که چرا باید آنتی ویروس را بر روی سیستم خود نصب کنید.

  1. آسیب به داده‌ها: بدون آنتی ویروس، داده‌های شما آسیب‌پذیر خواهند بود. ویروس‌ها می‌توانند اطلاعات شما را به‌طور ناخواسته حذف کنند یا آن‌ها را به سرقت ببرند.
  2. کاهش سرعت سیستم: ویروس‌ها می‌توانند باعث کاهش سرعت سیستم شما شوند و این امر ممکن است منجر به عدم عملکرد صحیح و ناپایداری شود.
  3. خطر از دست دادن داده‌ها: ویروس‌ها می‌توانند باعث حذف داده‌های شما شوند، که می‌تواند در بسیاری از موارد از بین رفتن اطلاعات مهمی که برای شما مهم هستند منجر شود.
  4. سرقت اطلاعات: ویروس‌ها می‌توانند اطلاعات شخصی شما را برداشته و به جایگاه‌های بیرونی انتقال دهند. این اطلاعات شامل رمز عبور، شماره کارت اعتباری و دیگر اطلاعات حساس شما هستند.
  5. تهدید امنیتی: ویروس‌ها می‌توانند به راحتی به‌طور غیرمجاز به شبکه شما نفوذ کنند و اطلاعات مهم شما را دزدیده و یا آسیب بزنند.
  6. ویروس‌های کامپیوتری: بدون داشتن یک آنتی ویروس موثر، کامپیوتر شما با خطر ویروس‌های مختلف روبرو می‌شود که می‌توانند باعث از بین رفتن اطلاعات شما شوند.
  7. نفوذ هکرها: هکرها همیشه در تلاش هستند تا به سیستم‌های ناامن دسترسی پیدا کنند و اطلاعات را به سرقت ببرند. بدون یک آنتی ویروس موثر، این کار به راحتی قابل انجام است.
  8. تروجان‌ها: تروجان‌ها نوعی بدافزار هستند که با عملکرد مخفیانه، می‌توانند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند و آن‌ها را به سرقت ببرند.
  9. کلاهبرداری اینترنتی: افراد بدجنس می‌توانند با استفاده از کلاهبرداری اینترنتی به اطلاعات حساس شما دسترسی پیدا کنند و سوء استفاده کنند.
  10. کاهش عملکرد سیستم: ویروس‌ها و بدافزارهای دیگر می‌توانند باعث کاهش عملکرد سیستم شما شوند و باعث ایجاد مشکلاتی برای شما شوند.
  11. افزایش خطر آلوده شدن به ویروس‌ها و بدافزارهای جدید: با نصب نداشتن آنتی ویروس، سیستم شما می‌تواند به سادگی به عنوان هدف برای حملات ویروسی و بدافزاری قرار گیرد.
  12. عدم حفاظت از داده‌های شخصی: بدافزارها ممکن است اطلاعات شخصی شما را به سادگی به دست آورند و سرقت کنند.
  13. کاهش کارایی سیستم: بعضی از بدافزارها می‌توانند به سادگی منابع سیستم شما را به خود اختصاص دهند و عملکرد آن را کاهش دهند.
  14. خرابی فایل‌ها: بعضی از ویروس‌ها ممکن است فایل‌های مهم شما را به صورت دائمی آسیب بزنند و باعث نابودی داده‌های شما شوند.
  15. دسترسی به سیستم شما: بدافزارها می‌توانند به سیستم شما دسترسی پیدا کرده و آن را کنترل کنند، به صورتی که می‌توانند از سیستم شما برای اهداف خود استفاده کنند.
  16. بروز مشکلات در زمان بروزرسانی: بدون آنتی ویروس، بروزرسانی سیستم شما ممکن است با مشکلاتی مواجه شود، به صورتی که به روزرسانی سیستم شما با خطر مواجه می‌شوید.

خطرات نصب نبودن آنتی ویروس نود 32

نصب آنتی ویروسی مطمئن و قدرتمند می‌تواند امنیت شما در مقابل بدافزارها و ویروس‌های مختلف را بهبود بخشد. یکی از آنتی ویروس‌های قدرتمند و مطرح در بازار، آنتی ویروس نود 32 است.

نصب و استفاده از آنتی ویروس نود 32، به شما امکان می‌دهد تا از قابلیت‌های مختلف امنیتی آن بهره‌مند شوید. این آنتی ویروس با بروزرسانی‌های منظم و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، می‌تواند مخاطرات امنیتی را کاهش دهد و سیستم شما را در مقابل حملات نرم‌افزاری و ویروس‌ها محافظت کند.

همچنین، نصب لایسنس آنتی ویروس نود 32 می‌تواند به شما کمک کند تا از قابلیت‌های امنیتی کامل آن استفاده کنید و مطمئن باشید که شما و داده‌های شما در برابر حملات نرم‌افزاری محافظت می‌شوند. با خرید لایسنس، شما می‌توانید از بروزرسانی‌های منظم و قابل اعتماد، پشتیبانی فنی و به‌روزرسانی‌های امنیتی برای محافظت از داده‌های شما بهره ببرید.

در کل، نصب آنتی ویروس نود 32 و خرید لایسنس آن، به شما امکان می‌دهد تا از قابلیت‌های امنیتی کامل و پیشرفته این آنتی ویروس بهره‌مند شوید و داده‌های خود را در برابر حملات نرم‌افزاری و ویروس‌ها محافظت کنید.

خرید لایسنس نود 32

دانلود نسخه اصلی آنتی ویروس نود 32 و قابل استفاده برای لایسنس های نود32

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49629 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1401/12/18 تعداد مشاهده: 51973
کلید واژه ها: ,
سافت گذر