کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه مرورگرهای وب، بررسی امکانات و ویژگی‌های آن‌ها

مقایسه مرورگرها

مقایسه مرورگرهای وب و بررسی امکانات و ویژگی‌های آن‌ها از موضوعات پرطرفدار در دنیای فناوری است. در این مقاله، مرورگرهایی مانند Google Chrome، Mozilla Firefox، Safari، Microsoft Edge و Opera مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  1. Google Chrome: Google Chrome مرورگری سریع، پایدار و قابل اعتماد است. از ویژگی‌های این مرورگر می‌توان به مواردی مانند امکان انتخاب چندین برگه، قابلیت پویش کردن خودکار، جستجوی پیشرفته، افزونه‌های مفید و امنیت بالا اشاره کرد. همچنین Google Chrome در اندروید، ای‌اواس و ویندوز عملکرد خوبی دارد و می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

  2. Mozilla Firefox: Mozilla Firefox مرورگری امن و با امکانات فراوان است. این مرورگر قابلیت پشتیبانی از افزونه‌های مفید، دسترسی به کتابخانه‌های صوتی و تصویری، و امکاناتی مانند بلاک کردن تبلیغات و مدیریت مصرف داده‌ها را داراست. همچنین Mozilla Firefox در ویندوز، ای‌اواس و اندروید عملکرد قابل قبولی دارد و شما می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

  3. Safari: Safari مرورگری برای کاربران سیستم عامل MacOS و iOS است. این مرورگر با امکاناتی مانند سرعت بالا، پشتیبانی از TouchID و FaceID، قابلیت خواندن خلاصه خبر، و امکاناتی مانند پوشش خصوصی برای مرورگر وب، بسیار محبوب است. شما می‌توانید Safari را برای MacOS و iOS از اینجا دانلود کنید.

  4. Microsoft Edge: Microsoft Edge مرورگری جدید و با امکانات متعدد است. این مرورگر از امکاناتی مانند پوشش خصوصی، بلاک کردن تبلیغات، پشتیبانی از افزونه‌های متنوع، و ابزارهای پیشرفته برای مدیریت برگه‌ها و تب‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین، Microsoft Edge در ویندوز 11 به صورت پیش فرض در دسترس است و می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.
  1. Opera: Opera یک مرورگر وب پرافتخار و با امکانات فراوان است. این مرورگر از قابلیت‌هایی مانند پوشش خصوصی، بلاک کردن تبلیغات، امکان پویش خودکار و تصاویر باریک، پشتیبانی می‌کند. همچنین Opera یک مرورگر کم مصرف است و به شما امکان دسترسی به وب‌سایت‌هایی با امنیت بالا را می‌دهد. شما می‌توانید Opera را برای ویندوز، ای‌اواس و اندروید از اینجا دانلود کنید.

به طور کلی، هر یک از مرورگرهای وب مورد بررسی دارای ویژگی‌هایی منحصر به فرد هستند که برای هر فرد به دلیل نیازها و علایق متفاوت می‌تواند مهم باشد. برای دانلود هر یک از مرورگرهای معرفی شده، می‌توانید به سافت گذر مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49640 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1402/01/19 تعداد مشاهده: 45708
سافت گذر