کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316256 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش خرید سرور مجازی از ایرانیکارت

آموزش خرید سرور مجازی از ایرانیکارت

اگر قصد دارید از خدمات سایت‌های خارجی استفاده کنید یا به انجام تراکنش‌های مالی خارجی مشغول شوید و برای این کار نیاز به تغییر آی پی دارید، به شما پیشنهاد می‌شود از سرور مجازی استفاده کنید. سرور مجازی یا vps مخفف عبارت Virtual Private Server است که بخشی از یک سرور اختصاصی کامل بوده و هر بخش برای مقاصد مختلف استفاده می‌شود. به همین دلیل هزینه خرید سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی کمتر است. خرید سرور مجازی با تحویل فوری را برای شرکت‌ها و افراد متخصص فراهم کرده که می‌توانید از طریق ایمیل آن را دریافت کنید. با استفاده از سرور مجازی به راحتی می‌توانید از خدمات شرکت‌‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند( مثل پی پال) بهره‌مند شوید.

ویژگی های سرورهای مجازی ایرانیکارت

برای خرید سرور مجازی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. این سرورهای مجازی از کشورهای مختلفی هستند، از امنیت بالایی برخوردار بوده و در رم‌های مختلفی ارائه ‌می شوند. علاوه بر این پس از اتمام زمان استفاده، می‌توانید نسبت به تمدید آن‌ها اقدام کنید. ویژگی سرورهای مجازی ایرانیکارت به شرح زیر است:

  • منابع کاملاً اختصاصی
  • قابلیت نصب هر نوع سیستم‌عامل دلخواه
  • قابلیت ارتقا منابع سرور در هر زمان
  • داشتن پهنای باند زیاد در مقایسه با هاست اشتراکی
  • داشتن دسترسی root و یا administrator برای مشتری
  • امنیت بالاتر در مقایسه با هاست اشتراکی
  • قابلیت تنظیم IP متعدد بر روی یک سرور مجازی
  • هزینه کمتر در مقایسه با سرور اختصاصی
  • انعطاف پذیری و ارتقا منابع تخصیص یافته در صورت نیاز
  • داشتن یک ایمیل سرور کاملاً اختصاصی
  • ویژگی های سرور مجازی یا VPS خارجی
  • قدرتمند و پایدار
  • مناسب برای پی پال و ثبت نام در سایت‌های خارجی
  • مناسب برای پردازش دیتای زیاد
  • مناسب برای استفاده ریموت دسکتاپ

 

برای خرید سرور مجازی، لازم است در سایت ایرانیکارت ثبت نام کنید و در این مجموعه حساب کاربری داشته باشید.

نحوه ثبت نام در ایرانیکارت

1- وارد وبسایت رسمی ایرانیکارت شده و روی دکمه ورود / ثبت نام در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید.

2- در صفحه باز شده روی ساخت حساب کاربری کلیک کنید.

3- شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود. سپس روی ثبت نام در ایرانیکارت کلیک کنید.

4- کد تایید، نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و پسورد مورد نظر خود را وارد کرده و با تایید قوانین ایرانیکارت روی ثبت نام در ایرانیکارت کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در ایرانیکارت

به این صورت می‌توانید ثبت نام در ایرانیکارت را با موفقیت انجام داده و سپس سرور مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید. خرید سرور مجازی از ایرانیکارت بسیار ساده است و لازم نیست مراحل سخت و پیچیده‌ای را پشت سر بگذارید. تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

 

​​نحوه خرید سرور مجازی از ایرانیکارت

1- وارد وبسایت رسمی ایرانیکارت شده و روی دکمه ورود و ثبت نام که در قسمت بالا و سمت چپ صفحه قرار گرفته، کلیک کنید.

2- شماره موبایل و پسورد خود را وارد و روی ورود به حساب کلیک کنید.

3- در منوی سمت راست، روی بخش سرویس‌ها و سپس سرور مجازی کلیک کنید.

4- در این قسمت انواع سرور مجازی ارائه شده از کشورهای مختلف را مشاهده می‌کنید. اعتبار سروریس‌های کشورهای مختلف، متفاوت بوده و شما می‌توانید بر حسب نیاز خود اعتبار 1ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و یا 1 ساله را خریداری کنید. همچنین این سرورها در انواع رم قابل سفارش است. روی سرور مجازی (vps) موردنظر خود کلیک کنید (به عنوان مثال، سرور مجازی 1 ماهه اوکراین را انتخاب می‌کنیم).

نحوه خرید سرور مجازی از ایرانیکارت

 

5- در ابتدا نوع درخواست خود را مشخص کنید. در صورتی که قصد خرید سرور مجازی دارید، روی گزینه روی خرید vps و اگر قصد تمدید دارید روی تمدید vps کلیک کنید. برای درخواست تمدید، باید ip خود برای تمدید vps را وارد نمایید. در سمت چپ جزئیات هزینه پرداختی را قابل مشاهده است. در بخش توضیحات می‌توانید مواردی که برای سرور مجازی خود نیاز دارید بیان کنید. به عنوان مثال اگر پهنای باند یا پردازنده خاصی مد نظر دارید، بهتر است بیان کنید. پس از تکمیل تمامی موارد، روی ثبت سفارش کلیک نمایید.

خرید سرور مجازی از ایرانیکارت

6- پیش فاکتور خود را مشاهده کنید. در صورت داشتن کد تخفیف آن را وارد نمایید. درگاه پرداختی آن را انتخاب کرده و بعد از تایید قوانین سایت روی تایید و پرداخت کلیک کنید.

7- پس از پرداخت هزینه لازم برای خرید vps، خرید شما نهایی شده و به ایمیل شما ارسال می‌گردد. برای پیگیری سفارش‌های خود می‌توانید از قسمت پیگیری سفارشات روی سفارش‌های من کلیک کنید.

 

بهترین سرور مجازی چه ویژگی‌هایی دارد؟

از آنجایی که سرورهای مجازی انواع مختلفی دارند و از کشورهای مختلفی ارائه می‌شوند، شاید در زمان خرید سرور مجازی این سوال برای شما ایجاد شود که بهترین vps چه ویژگی‌هایی دارد؟ در زمان خرید سرور مجازی توجه به ویژگی‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند:

قیمت

سرورهای مجازی از کشورهای مختلف و در قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند. بنابراین سرور مجازی مناسب،  قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته و در عین حال از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. 

پشتیبانی سریع و حرفه‌ای

در زمان خرید سرور مجازی، توجه به  این نکته که سایت مورد نظر از پشتیبانی قوی برخوردار باشد اهمیت زیادی دارد. ایرانیکارت به صورت 24 ساعته و در طول 7 روز هفته خدمات خود را ارائه کرده و از پشتیبانی قوی برخوردار می‌باشد. بنابراین در صورت بروز مشکل می‌توانید با پشتیبانان آن تماس گرفته و راهنمایی‌های کامل و جامعی دریافت کنید.

بهره گیری از جدیدترین تجهیزات سخت افزاری

در زمان انتخاب و خرید سرور مجازی کیفیت سخت افزارهای vps از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین سرور مجازی مناسب باید از قدرتمند‌ترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات سخت افزاری برخوردار باشد.

تامین امنیت

امنیت بالای سرور مجازی، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اگر وبسایت شما از امنیت چندانی برخوردار نباشید، اطلاعات سایت در معرض تهدید است. بنابراین شرکتی که از آن vps خریداری می‌کنید باید امنیت لازم را در اختیار شما بگذارد.

بنابراین با توجه به نکات ذکر شده می‌توانید از طریق ایرانیکارت تجربه خوشایندی در زمینه خرید سرور مجازی داشته باشید. سرورهای مجازی ایرانیکارت از 25 کشور مختلف ارائه شده که می‌توانید آن‌ها را به صورت اعتبار یک ماهه تا یکساله خریداری و سپس آن‌ها را تمدید کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49653 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: تریبون 1402/02/25 تاریخ خبر: 1401/09/25 تعداد مشاهده: 20186
کلید واژه ها:
سافت گذر