کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه به یاسوج سفر کنیم؟

اگر از آب‌وهوای گرم فراری بوده و به دنبال مقصد سفری هستید که در اوج تابستان، هوای معتدل و خنکی داشته باشد، یاسوج بهترین گزینه سفر شماست. یاسوج بهشت طبیعت و شهر چهارفصل ایران است که می‌تواند خاطرات خوشی را از سفر به یک شهر کوهستانی در ذهن شما ثبت کند. در این مقاله به شرح راهنمای سفر به یاسوج پرداخته و به نکاتی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد، چرا سفر به یاسوج گزینه بسیار مناسبی است.

یاسوج کجاست؟

یاسوج مرکز استان کهگیلویه‌ و بویراحمد است که در دامنه‌های قله دنا و زاگرس واقع شده است. این شهر یکی از پربارش‌ترین شهرهای ایران بوده و به همین دلیل است که آب‌و‌هوای مدیترانه‌ای به خود گرفته است. زبان محلی و رایج مردم یاسوج، لری بوده ‌و مردم مهمان‌نواز این شهر از قوم لر هستند. جالب است بدانید که این شهر به علت پوشش گیاهی متنوع، بارش‌های زیاد و آب‌و‌هوای مطبوع به «پایتخت طبیعت ایران مشهور» ملقب شده است

یاسوج در  جنوب غربی کشور واقع شده و طبق آخرین سرشماری، بیش از 134 هزار نفر جمعیت دارد. از معروف‌ترین سوغات‌های یاسوج می‌توان به جاجیم، چنته، انواع گیاه دارویی، نان بلوط، بلوط یاسوج، مشته‌بافی و... اشاره کرد. علاوه بر زیبایی‌های خود شهر یاسوج، روستاهای سرسبز، دیدنی و بکری در اطراف آن وجود داد؛ از جمله این روستاهای باصفا می‌توان به آب پوتی گلال، علی‌آباد سر تل، آبریزی پریکدان، ابلون و... اشاره کرد.

چرا به یاسوج سفر کنیم؟

اگر یاسوج را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اید، باید به شما تبریک گفت. سفر به این شهر باصفا مزایایی به همراه دارد که می‌تواند هر کسی را برای سفر به آن مجاب کند. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این شهر دارای آب‌وهوای بسیار مطبوعی است و دامنه آب‌و‌هوایی این شهر آن‌قدر گسترده است که هر فردی می‌تواند باتوجه‌به سلیقه خود، زمانش را برای سفرکردن در آب‌و‌هوای موردعلاقه‌اش تنظیم کند.
  • این شهر پوشش گیاهی فوق‌العاده‌ای دارد و همین مورد موجب شده تا طبیعت دوستان، افراد علاقه‌مند به کمپ زدن و حتی محققان گیاهان دارویی و زینتی این شهر را به‌عنوان یک مقصد مهم گردشگری و تحقیقاتی انتخاب کنند.
  • قدمت شهر یاسوج به تقریباً هزار سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد و به همین دلیل است که بناهای تاریخی متعددی در آن وجود دارد؛ همین مورد موجب جلب نظر افراد علاقه‌مند به تاریخ برای سفر به یاسوج شده است.
  • امکانات تفریحی متعدد این شهر مانند پیست‌های اسکی، پارک کوهستان، امکانات تفریحی دریاچه کوهگل و... از جمله بهترین امکانات تفریحی این شهر هستند که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان دلیلی دیگر برای سفر به یاسوج یادکرد.

همواره به یاد داشته باشید که برنامه‌ریزی برای سفر یکی از واجب‌ترین و مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. بهتر است بعد از خرید بلیط رفت به یاسوج، بلیط برگشت را نیز تهیه کنید؛ این کار بسیار آسان است؛ برای مثال اگر در جیرفت زندگی می‌کنید، تنها کافی است که عبارت بلیط یاسوج – بلیط جیرفت را در اینترنت سرچ کرده و از یک سایت معتبر نسبت به رزرو بلیط برگشت اقدام نمایید.

بهترین فصل سفر به یاسوج چه زمانی است؟

بگذارید یک مورد را همین اول برای شما بیان کنیم؛ اگر از آب‌و‌هوای گرم تابستان فراری هستید، یاسوج بهشت شماست! شک نکنید که اگر در فصل تابستان به یاسوج سفر کنید، علاوه بر آب‌وهوای مناسب، با طبیعتی سرسبز و بکر مواجه خواهید شد که حال و هوای شما را عوض خواهد کرد.

به‌ندرت پیش می‌آید که هوای یاسوج گرم شود؛ در نتیجه باید انتظار بارش‌های شدید باران و برف را در فصل‌های پاییز و زمستان داشته باشید؛ به‌طور‌کلی می‌توان گفت که اردیبهشت‌ماه بهترین زمان سفر به یاسوج بوده که علاوه بر دارابودن آب‌وهوای مناسب، پوشش گیاهی آن نیز به زیبا‌ترین و سرسبزترین حالت خودش می‌رسد. از طرف دیگر اواخر شهریورماه و اوایل مهرماه نیز زمان خوبی برای سفر به یاسوج هستند؛ زیرا هوای این شهر در این بازه زمانی بسیار معتدل و دلپذیر است و کمی رو خنکی می‌رود.

سه مکان برتر طبیعی و بکر در یاسوج کدام‌اند؟

در این بخش به معرفی سه مورد از بهترین اماکن طبیعی و بکر یاسوج می‌پردازیم؛ به شما توصیه می‌کنیم که در صورت سفر به یاسوج از بازدید و گشت‌و‌گذار در این اماکن غافل نشوید؛ این سه مکان عبارت‌اند از:

روستای کریک

معماری این روستا بسیار جالب و قابل‌توجه است و بسیاری از افراد آن را مشابه معماری خانه‌های روستای معروف ماسوله می‌دانند. تاکستان‌های انگور بسیار جذاب و آب‌‌وهوای معتدل این روستا می‌تواند خاطراتی دلنشین را برای شما به ارمغان بیاورد.

آبشار یاسوج

صحنه‌ای را تصور کنید که رود‌ها و نهرهای روان به شکل مارپیچ از میان مراتع و سنگ‌ها گذشته و در نهایت به آبشار می‌رسند و پایین می‌ریزند. آیا این صحنه برای شما نیز رویایی است؟! اگر جواب شما مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم  که بازدید از آبشار زیبای یاسوج را از دست ندهید.

دشت راق

دشت راق را می‌توان به‌عنوان بهشت گیاه زیبا و کمیاب لاله واژگون نام برد. اگر نام این گیاه برای شما ناآشنا است، می‌توانید با یک سرچ ساده در گوگل این گیاه ببینید و به زیبایی آن پی ببرید. منطقه ییلاقی دشت راق یکی از جاذبه‌های گردشگری جهانی و جذاب یاسوج است که علاوه بر زیبایی بی‌بدیلش، بسیار هم موردتوجه گیاه‌شناسان قرار گرفته است.

خرید بلیط سفر به یاسوج

چگونه به یاسوج سفر کنید؟! پاسخ این سؤال کاملاً به شرایط شما بستگی دارد. راه‌های متنوعی برای سفر به یاسوج وجود دارد از جمله:

سفر با اتوبوس

سفر با قطار

سفر با هواپیما

شهر یاسوج امکان سفر با هر کدام از راه‌های عنوان شده را برای مسافران فراهم کرده است. اگر عزمتان را برای سفر به یاسوج جذب کرده‌اید، بهتر است ابتدا اقامتگاه و بلیط‌های رفت‌وبرگشت را به‌صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان ممکن از سایت فلای تودی رزرو کنید. این کار هیچ‌گونه پیچیدگی ندارد؛ برای مثال اگر اهل شهر جیرفت هستید و قصد دارید که بلیط برگشت را رزرو کنید، کافی است عبارت بلیط یاسوج – بلیط جیرفت را در اینترنت سرچ کرده و از سایت فلای تودی نسبت به رزرو بلیط برگشت اقدام نمایید. از تخفیف‌های مختلف این سایت برای رزرو اقامتگاه و بلیط‌های هواپیما غافل نشوید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49658 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: تریبون 1402/03/06 تاریخ خبر: 1401/09/06 تعداد مشاهده: 5398
کلید واژه ها:
سافت گذر