کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی بهترین لپ تاپ های تبلت شو کاربردی و اقتصادی بازار

انواع لپ تاپ تبلت شو، به لپ تاپ های قوی و با کیفیتی گفته می شوند که زیر شاخه های گسترده ای را در خود جای داده اند. در زمان های قدیم، لپ تاپ ها حالت ساده ای داشته و یک نوع کامپیوتر قابل حمل به حساب می آمدند. ولی با پیشرفت در حوزه های مختلف تکنولوژی کارشناسان بالاخره توانستند نسبت به تولید لپ تاپ های تبلت شو اقدام نمایند. این محصولات همچون لپ تاپ های عادی مورد استفاده قرار گرفته و همراه با کیبورد، سخت افزار مناسب و طراحی خوب در اختیار مشتریان قرار می گیرند. ولی، زمانی که کاربران به یک تبلت نیاز داشته باشند، آنها می توانند از کیبورد جدا شوند و به عنوان یک تبلت هم مورد استفاده قرار گیرند. به خاطر داشته باشید که انواع لپ تاپ تبلت شو صفحه نمایش تاچ داشته و از سخت افزار مناسبی هم برای انجام پردازش های اصلی استفاده می نماید.

بررسی لپ تاپ های تبلت شو

 

بررسی محبوب ترین انواع لپ تاپ تبلت شو

قبل از معرفی محبوب ترین و بهترین انواع لپ تاپ تبلت شو، بیایید تا محبوب ترین مدل ها و دسته بندی های این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. در حال حاضر چندین روش مختلف برای دسته بندی این کالا طراحی شده است. هر کدام از این روش های دسته بندی، یک بعد خاص از این محصول ویژه را مورد بررسی قرار می دهند. به عنوان مثال، برخی از افراد برای خرید این محصولات را از نظر شرکت سازنده شان در یک سری زیر شاخه های خاص تقسیم می کنند. مایکروسافت، اچ پی، ایسوس و غیره از جمله رایج ترین برند هایی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.

از نظر مدل ساخت و مشخصات هم این محصولات زیر شاخه های خاصی دارند. انواع لپ تاپ تبلت شو می توانند در مدل های خاصی همچون i5، i7 و حتی i3 در بازار به فروش برسند. به خاطر داشته باشید که سخت افزار همه ویژگی های کلی این محصول را تحت تاثیر خود قرار می دهد پس برای خرید، شما همواره باید به دنبال استفاده از ابزار ها و محصولاتی باشید که کیفیت ساخت بالایی داشته و از نظر قدرت پردازشی کیفیت خوبی دارند.

از نظر وضعیت کارکرد هم این محصولات دو دسته بندی اصلی یعنی نو و استوک دارند. انواع لپ تاپ استوک به محصولاتی گفته می شوند که در شرایط محصولات نو هستند ولی جعبه ندارند. شرکت های تولید کننده می توانند کالا های تولیدی خود را در بازار کشور های خارجی بدون محدودیت به فروش برسانند. ولی اگر به هر دلیلی مشتری نهایی به دنبال مرجوعی کالا بود، آنها باید محصول را دریافت کنند و به عنوان استوک در بازار عرضه کنند. محصولات استوک شباهت های زیادی به محصولات نو دارند ولی هزینه ای که کاربران باید برای تهیه آنها پرداخت کنند کمتر است.

لپ تاپ استوک

بررسی ویژگی های کلیدی لپ تاپ های تبلت شو

انواع لپ تاپ تبلت شو یک سری ویژگی های کلیدی و خاص را در خود جای داده اند. همه این ویژگی ها باعث شده اند تا استفاده از این محصولات اهمیت زیادی پیدا نماید. به خاطر داشته باشید که لپ تاپ های تبلت شو می توانند طول عمر زیادی داشته باشند. معماری این محصولات با لپ تاپ های عادی تفاوت داشته و همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از آنها همواره نتایج مطلوبی را برای مصرف کنندگان نهایی به همراه داشته باشد.

جدا از این مسئله، مدل ها و ساختار های مختلف لپ تاپ تبلت شو در زیر شاخه های گسترده ای در بازار به فروش می رسند. تنوع این محصولات زیاد بوده و کاربران می توانند بر اساس نیاز های کلی و جامع خود یک مدل خاص را تهیه کنند. در ضمن، به خاطر داشته باشید که لپ تاپ های تبلت شو قدرت عملکردی مطلوبی داشته و می توانند اکثر پردازش های سنگین را مورد بررسی قرار دهند. در نهایت، این محصولات صفحه تاچ قابل جدا شدن دارند.  

لپ تاپ کیبورد جدا شونده

 

معرفی لپ تاپ تبلت شو، HP elite x2

لپ تاپ 1012 جی 2

elite x2

حال که مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ بررسی محبوب ترین انواع لپ تاپ تبلت شو موجود در بازار برویم. Elite x2 یکی از اولین محصولاتی است که در این دسته بندی قرار گرفته و در بازار به فروش می رسد. این کالا یک قلم با کیفیت داشته و شما می توانید آن را برای انجام طراحی های گرافیکی مختلف مورد استفاده قرار دهید. از نظر مشخصات فنی هم این کالا حرف های زیادی برای گفتن دارد. از جمله دیگر نام های این کالا می توان به لپ تاپ 1012 g2 اشاره کرد.

  • صفحه نمایش و باتری

این کالا از یک صفحه نمایش 13 اینچی استفاده می کند تا نیاز مصرف کنندگان خود را رفع نماید. به خاطر داشته باشید که صفحه نمایش لپ تاپ Elite x2 به شدت با کیفیت بوده و شما می توانید آن را برای انجام طراحی های ظریف به کار گیرید. جدا از این مسئله، ای کالا از یک باتری 4 سلولی هم استفاده می کند. باتری به کار رفته در elite x2 طول عمر زیادی داشته و می تواند شارژ را برای مدت زمان طولانی نگه دارد.

  • حافظه داخلی

از نظر حافظه داخلی هم Elite x2 حرف های زیادی برای گفتن دارد. این محصول از یک حافظه داخلی 256 گیگ استفاده می کند. حافظه داخلی به کار رفته در معماری این کالا از نوع اس اس دی می باشد. استفاده از معماری اس اس دی سرعت انجام پردازش های مختلف را دو برابر کرده است. البته که حافظه این کالا قابلیت ارتقا دارد.

  • گرافیک

یکی از مهم ترین ویژگی های کلیدی Elite x2 مربوط به گرافی با کیفیتش می باشد. این محصول از یک گرافیک آن برد استفاده کرده و تراشه گرافیکی مجزا را در خود جای نداده است. این مسئله در اکثر انواع لپ تاپ یک مسئله رای به حساب می آید. به خاطر داشته باشید که استفاده از تراشه گرافیکی HD 520 شرکت اینتل توانسته کاربرد های این دستگاه را دو برابر نماید.

  • رم

رم را می توان به عنوان یکی از مهم ترین قطعات به کار رفته در انواع لپ تاپ تبلت شو و سایر سیستم های کامپیوتری در نظر گرفت. Elite x2 از 8 گیگابایت رم استفاده می کند. این میزان رم برای انجام پردازش های اولیه و طراحی های گرافیکی مناسب است. شما حتی می توانید برخی از بازی های روز دنیا را بر روی این کالا اجرا کنید.

  • پردازنده

دیگر ویژگی کلیدی Elite x2 پردازنده آن است. پردازنده به کار رفته در طراحی این کالا از نوع i5 نسل 7 می باشد. استفاده از Core i5-7300U در طراحی این کالا باعث شده تا این محصول قدرت عملکردی مطلوبی پیدا نماید.

پس اگر شما هم به دنبال خرید لپ تاپ های تبلت شو استوک هستید، با خیال راحت می توانید انواع لپ تاپ Elite x2 1012 g2 همراه با قلم اورجینال از فروشگاه آوین سرور تهیه نمایید.

معرفی لپ تاپ تبلت شو، Microsoft surface pro 4

surface pro 4

دومین دسته بندی محبوب از انواع لپ تاپ تبلت شو مربوط به surface pro 4 می باشد. surface pro 4 یک دستگاه قدرتمند تولید شده توسط شرکت مایکروسافت به حساب می آید. جدا از داشتن طول عمر زیاد، این کالا قدرت پردازشی مطلوبی را نیز در خود جای داده است. در ادامه شما می توانید چند مورد از مشخصات این محصول را مشاهده نمایید.

  • صفحه نمایش و باتری

لپ تاپ تبلت شو surface pro 4 از یک صفحه نمایش 12 اینچی استفاده می کند. در هر اینچ این کالا 267 پیکسل قرار گرفته است. شما می توانید آن را به صورت تبلت مورد استفاده قرار دهید. باتری به کار رفته در طراحی این کالا از باتری های 4 سلولی بوده و قدرت خوبی دارد.

  • حافظه داخلی

surface pro 4 همراه با چندین انتخاب حافظه داخلی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. شما می توانید این محصول را در دو دسته بندی اصلی یعنی 128 گیگ و 256 گیگ تهیه کنید.

  • رم

همچون حافظه داخلی، لپ تاپ تبلت شو surface pro 4 همراه با دو انتخاب رم در اختیار مشتریان قرار می گیرد. کاربران می توانند میان مد های 4 گیگ و 8 گیگ یکی را انتخاب نمایند.

  • گرافیک

البته که surface pro 4 از یک پردازنده گرافیکی آن برد استفاده می کند. این کالا همراه با پردازنده گرافیکی اینتل مدل HD 620 روانه بازار می شود. ای پردازنده گرافیکی برای انجام پردازش های اصلی مناسب است.

  • پردازنده

مهم ترین ویژگی کلیدی surface pro 4 مربوط به پردازنده با کیفیتش می باشد. این کالا از یک پردازنده نسل 6 سری i5 استفاده می کند تا نیاز های کاربران خود را رفع کند. برای خرید سرفیس پرو 4 شما می توانید از فروشگاه آوین استور استفاده کنید.

معرفی لپ تاپ تبلت شو، Microsoft surface pro 5


surface pro 5

در نهایت، آخرین محصولی که ما قصد صحبت در مورد آن را داریم مربوط به لپ تاپ تبلت شو شرکت مایکروسافت یعنی surface pro 5 می باشد. این محصول هم ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است.

  • صفحه نمایش و باتری

اولین ویژگی کلیدی surface pro 5 مربوط به صفحه نمایش آن است. این دستگاه از یک صفحه نمایش 12.2 اینچی استفاده می کند. کیفیت صفحه نمایش این محصول 2k بوده و می تواند برای نمایش با کیفیت تصاویر به کار رود. به خاطر داشته باشید که وسیله طول عمر زیادی را نیز در خود جای داده است. باتری این محصول هم از نوع 4 سلولی می باشد.

  • حافظه داخلی

surface pro 5 همراه با یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی و از نوع اس اس دی در بازار به فروش می رسد.

  • رم

surface pro 5 یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 در اختیار دارد. رم به کار رفته در طراحی این کالا می تواند برای انجام فعالیت های  گرافیکی و پردازش های پایه مناسب باشد.

  • گرافیک

همچون دیگر محصولاتی که در لیست امروز ما معرفی شدند، surface pro 5 از یک پردازنده گرافیکی آن برد استفاده می کند. تراشه گرافیکی این کالا Intel HD 520 است.

  • پردازنده

surface pro 5 یک پردازنده اصلی فوق العاده قوی را در خود جای داده است. پردازنده اصلی این کالا در دسته پردازنده های نسل 7 سری i5 قرار می گیرد. استفاده از Core i5-7300 باعث شده تا این محصول به راحتی پردازش های سنگین را پشت سر بگذارد. برای خرید مایکروسافت سرفیس پرو 5 شما می توانید هم اکنون خدمات فروشگاه آوین سرور را به کار گیرید.

نکات مهم برای خرید انواع این محصولات

اگر شما هم به دنبال خرید انواع لپ تاپ تبلت شو هستید، حتما باید یک سری نکات خاص را مد نظر خود قرار دهید. این محصولات در دسته بندی ها و زیر شاخه های گسترده ای در بازار به فروش می رسند. در ابتدا شما باید بودجه خود را مشخص کنید و سپس بر اساس بودجه خرید نمایید. جدا از این مسئله، شما باید به کیفیت نهایی این کالا هم توجه ویژه ای داشته باشید.

در جهت خرید لپ تاپ تبلت شو یا لپ تاپ استوک، شما همواره باید خدمات بهترین فروشگاه های ایرانی فعال در این زمینه را به کار گیرید. خرید از بهترین فروشگاه های ایرانی به شما اجازه می دهد تا با کیفیت ترین مدل های این کالا را همراه با تعرفه ای معقولانه دریافت نمایید. پس، اگر شما هم به دنبال خرید لپ تاپ تبلت شو هستید حتما باید از بهترین فروشگاه های اینترنتی یا حضوری همچون مجموعه آوین سرور خرید خود را ثبت کنید.

خرید لپ تاپ تبلت شو

بهترین راه خرید لپ تاپ تبلت شو استوک کدام است؟

در نهایت، اگر شما هم به دنبال خرید لپ تاپ تبلت شو یا لپ تاپ استوک هستید، بهترین راه موجود در جلوی پای شما خرید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده ای همچون مجموعه آوین سرور می باشد. آوین سرور با داشتن سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه ارائه خدمات مربوط به فروش انواع سرور و لپ تاپ های استوک، آماده ارائه خدمات به کاربران است.

سرفیس پرو 4، سرفیس پرو 5 و سایر لپ تاپ های تولید شده توسط برند مایکروسافت از جمله محصولات با کیفیتی به حساب می آیند که توسط این فروشگاه شناخته شده در اختیار مشتریان قرار می گیرند. پس، اگر شما هم به دنبال خرید انواع لپ تاپ تبلت شو هستید، می توانید هم اکنون خدمات کلی و جامع مجموعه آوین سرور را مورد استفاده قرار دهید تا به بیشترین بازدهی ممکن دسترسی پیدا نمایید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49659 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون 1402/03/07 تاریخ خبر: 1401/09/07 تعداد مشاهده: 5794
کلید واژه ها:
سافت گذر