کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Q&Q، ساعتی که برای همه جوامع و سلایقی مناسب است

خیلی وقت‌ها به دنبال خرید ساعت مچی اصل، اقتصادی و البته کاربردی هستید و نمی‌دانید به دنبال چه برندی بروید. برندهای ژاپنی در تولید چنین ساعت‌هایی بسیار تبحر دارند، اما می‌توانیم بگویم برند ساعت مچی کیو اند کیو در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. ساعت‌های کیو اند کیو ترکیبی از سادگی و زیبایی در کنار کیفیت و مقرون به صرفه بودن هستند. در ادامه بیشتر با این برند آشنا خواهیم شد.

 

آشنایی با تاریخچه ساعت Q&Q

برند نام آشنای کیو اند کیو در سال 1976 توسط "شوکوشا شیمین" در ژاپن و به عنوان زیر مجموعه‌ای از کمپانی سیتیزن شروع به کار کرد.  نام کیو اند کیو تشکیل شده از دو کلمه “Quality & Quantity” به معنای “کیفیت و کمیت” است که به طرز کاملا هدفمند و باهوش بسیار بالا نشان دهنده اهداف والای سیتیزن در طراحی و توسعه این برند است. خیلی زود و تنها در 46 سال به عنوان یکی از برندهای تولید کننده انواع سبک ساعت‌ها از ساعت دیجیتالی گرفته تا آنالوگ و … به محبوبیت جهانی رسید. هدف اصلی Q&Q ساخت ساعت‌های با کیفیت و مقرون به صرفه بود که همه مردم توانایی دسترسی به آنها را داشته باشند. برای ایجاد حس اطمینان در کیفیت ساعت کیو اند کیو، این کمپانی مانند بسیاری از برندهای مطرح موتور ساعت‌ها را از بهترین کمپانی‌های سازنده موتور تهیه می‌کند. کیو اند کیو هم از موتور میوتای ژاپن که دارای کیفیت و دقت بالایی است در ساعت مچی‌هایش استفاده می‌کند.

ساعت مچی q&q را چقدر می‌شناسید؟

اینطور که کمپانی کیو اند کیو مدعی شده:" ماموریت کیو اند کیو، غنی سازی زندگی روزمره تمام مردم جهان با معرفی و ساعت یک ساعت مچی ژاپنی با کیفیت و مقرون به صرفه است." 

اگر نگاهی دقیق به تولیدات این برند داشته باشیم می‌بینیم که تمام آن چیزی که از خودش توصیف کرده، در ساعت‌های کیو اند کیو وجود دارد. این برند ساعت‌هایی را تولید می‌کند که بتواند هر سلیقه با هر بودجه‌ای را پوشش دهد. تقریبا این استراتژی کیو اند کیو به سیاست ساعت کاسیو اصل نزدیک است، با این تفاوت که در برند کیو اند کیو رنج قیمتی خیلی بالایی وجود ندارد.

 

ویژگی‌های برتر در ساعت مچی کیو اند کیو

اگر شما قصد خرید از این برند را دارید، باید بدانید با خرید ساعت q&q این موارد تضمین شده هستند:
 

  • قیمت مقرون به صرفه و تضمین شده به نسبت کیفیت ساعت
  • طول عمر و کیفیت بالای محصولات با توجه به نظارت کمپانی سیتیزن
  • طراحی‌های مینیمال و مطابق مد روز که برای هر استایل و سلیقه ای کاربردی است
  • استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در بعضی ساعت‌های کیو اند کیو (مانند قابلیت سولار)

 

ساعت کیو اند کیو و دسته بندی‌هایش:

اگر بخواهیم ساعت‌های کیو اند کیو را دسته بندی کنیم صرف نظر از اینکه این برند در ساخت ساعت مچی مردانه، ساعت مچی زنانه و حتی ساعت بچگانه طراحی‌های حرفه‌ای دارد، به این 3 بخش کلی می‌توانیم تولیداتش را تقسیم کنیم:

  1. ساعت دیجیتالی کیو اند کیو
  2. ساعت آنالوگ کیو اند کیو
  3. و ساعت خورشیدی کیو اند کیو

 

این برند ساعت ژاپنی، در ساخت ساعت‌های دیجیتالی و آنالوگ همان عملکردی را دارد که شما از هر برند ساعت مچی اورجینال انتظار خواهید داشت. به خصوص ساعت دیجیتالی‌های این برند در بین افرادی که به ساعت دیجیتال علاقه دارند جایگاه ویژه ای دارند. اما در خصوص تولید ساعت خورشیدی یا همان سولار باید بگوییم اینجا همان نقطه قوت برند کیو اند کیو است. Q&Q در ساخت ساعت سولار هم عملکرد بسیار خوبی داشته. این نوع ساعت‌ها در برند کیو اند کیو با یکبار شارژ شدن توسط نور مستقیم یا نور محیط، تا چند ماه نیاز به شارژ مجدد ندارند. کیو اند کیو اولین ساعت‌های خورشیدی‌اش را در سال 1995 توانست تولید و روانه بازار کند.

 

قیمت ساعت مچی اصل کیو اند کیو

قیمت ساعت q&q اصل در حال حاضر از حدود پانصد هزار تومان شروع میشود و نهایتا به مبلغ دو میلیون تومان می‌رسد. رنج قیمت ساعت‌های کیو اند کیو به نسبت کیفیت و کارایی که دارند به قدری توجیه پذیر است که برای هدیه دادن ساعت مچی، انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود.

 

نکات قبل خرید ساعت مچی اورجینال Q&Q

با توجه به قیمت بسیار مناسب ساعت‌های کیو اند کیو و محبوبیتی که دارند، سودجویان زیادی سعی در تولید ساعت تقلبی این برند کردند. برای خرید ساعت مچی کیو اند کیو مد نظر داشته باشید که حتما باید به نمایندگی‌های معتبر این برند توجه کنید. بعد از مطمئن شدن از نمایندگی، کار شما راحت‌تر خواهد شد. اما این موارد را هم قبل از خرید ساعت در نظر بگیرید:

  • به نوشته‌ها و کیفیت در ظرافت به کار رفته داخل ساعت مچی دقت کنید. معمولا ساعت‌های تقلبی دارای غلط املایی هستند یا از فونت‌های درشت‌تری به نسبت نمونه اورجینال استفاده می‌کنند.
  • رفرنس نوشته شده پشت قاب ساعت را در اینترنت جستجو کنید، نتایج به دست آمده در بخش عکس‌ها و سایت‌های خارجی باید با محصولی که در دست دارید همخوانی داشته باشد.
  • ویژگی‌های ساعت را حتما چک کنید. ساعت‌های تقلبی صرفا فقط نما هستند و کارایی ندارند. اما در ساعت مچی اورجینال تمام ویژگی‌های داخل صفحه ساعت باید قابل استفاده باشند و عملکرد آنها نیز مهم است که دقیق باشد.
  • به کیفیت و جنس به کار رفته دقت کنید. ساعت‌های تقلبی در تولید و استفاده از متریال با کیفیت بسیار ضعیف هستند. ساعت اورجینال هر چند که از متریال سبک تشکیل شده باشد، اما به نسبت ساعت‌های تقلبی وزن بیشتری دارند.
  • به گارانتی و ضمانتی که از فروشنده ساعت دریافت می‌کنید حتما دقت کنید. از دریافت گارانتی غیر از گارانتی برند کیو اند کیو اجتناب کنید.

خرید اینترنتی ساعت کیو اند کیو

از آنجا که خرید حضوری امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد، خریدی زمان بر محسوب می‌شود، مردم خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند. اگر شما هم قصد خرید اینترنتی ساعت کیو اند کیو را دارید باید بگویم که در هنگام خرید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید، از این رو به شما فروشگاه اینترنتی ایران تایمر را معرفی می‌کنیم. این فروشگاه با سابقه درخشان در فروش ساعت جزو بهترین‌های بازار ساعت ایران می‌باشد. شما می‌توانید انواع ساعت‌های اورجینال را از فروشگاه خریداری کرده و در درب منزل تحویل بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49689 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تریبون 1402/05/18 تاریخ خبر: 1401/09/18 تعداد مشاهده: 1721
کلید واژه ها:
سافت گذر