کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316312 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش آیینه‌کردن صفحه نمایش گوشی در تلویزیون

آیینه‌کردن صفحه نمایش گوشی در تلویزیون یک اصطلاح است که منظور از آن نشان‌دادن صفحه گوشی در تلویزیون است. گاهی برای نمایش عکس‌ها، فیلم‌ها، بازی‌ها و سایر فایل‌های گوشی نیاز به صفحه نمایش بزرگ‌تری دارید. شاید بخواهید در یک نمایشگر بزرگ فیلم ببینید یا بازی کنید. همچنین، ممکن است بخواهید عکس‌های خانوادگی خود را بدون خارج‌کردن آنها از گوشی، به دوستانتان نشان دهید. آیینه‌کردن صفحه نمایش گوشی بهترین انتخاب در این موارد است.

یکی از راه‌های نشان‌دادن صفحه گوشی در تلویزیون، استفاده از تبدیل تایپ سی به hdmi است، اما این روش تنها راه پیش‌رو نیست. شما می‌توانید با توجه به امکانات تلویزیونی که در اختیار دارید، از برخی و یا همه روش‌های این مقاله استفاده کنید.

تبدیل تایپ سی به hdmi

بیشتر تلویزیون‌ها دارای پورت hdmi هستند. تنها انواع بسیار قدیمی تلویزیون این پورت را ندارند. بنابراین، در اکثر موارد می‌توانید از تبدیل تایپ سی به hdmi برای اتصال گوشی خود به تلویزیون استفاده کنید. اگر گوشی شما آیفون است، به‌جای تبدیل تایپ سی به hdmi می‌توانید از تبدیل لایتنینگ به hdmi استفاده کنید.

کافی است یک سر کابل را به گوشی و سر دیگر آن را به پورت HDMI تلویزیون وصل کنید.

لازم به ذکر است که پورت HDMI ممکن است استاندارد، مینی و یا میکرو باشد. انواع استاندارد، بزرگ‌تر و انواع مینی و میکرو به ترتیب کوچک‌تر هستند.

قبل از خرید تبدیل تایپ سی به hdmi لازم است نوع پورت hdmi تلویزیون خود را مشخص کنید. البته برخی از انواع تبدیل تایپ سی به hdmi نیز موجود هستند که هر سه پورت استاندارد، میکرو و مینی را دارند. در صورتی که این رابط‌ها را خریداری کنید، می‌توانید گوشی خود را به هر نوع پورت hdmi متصل نمایید.

استفاده از آداپتور نمایش بی‌سیم

علاوه بر تبدیل تایپ سی به hdmi، می‌توانید از یک آداپتور نمایش بی‌سیم برای آیینه‌کردن صفحه نمایش تلفن خود بر روی تلویزیون استفاده کنید. این آداپتورها به پورت HDMI تلویزیون متصل می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که به صورت بی‌سیم صفحه گوشی خود را روی تلویزیون نمایش دهید.

برخی از آداپتورهای محبوب عبارتند از Google Chromecast و Amazon Fire TV Stick.

  • Chromecast یک دستگاه کوچک و مقرون‌به‌صرفه است که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید. این دستگاه پس از اتصال به پورت HDMI، به شبکه وای‌فای خانه متصل شده و شما امکان می‌دهد که صفحه نمایش گوشی را که به همان شبکه وای‌فای متصل است، بر روی تلویزیون آیینه کنید.
  • Amazon Fire TV Stick نیز دستگاه دیگری است که به پورت HDMI تلویزیون متصل شده و به شما امکان می‌دهد محتوا را از سرویس‌های محبوبی مانند Netflix، Hulu و Amazon Prime Video بر روی تلویزیون پخش کنید. این دستگاه دارای یک کنترل از راه دور است و از برنامه‌ها و بازی‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

استفاده‌ از گزینه‌های تلویزیون هوشمند

بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند مدرن دارای قابلیت‌های داخلی برای آیینه‌کردن هستند که به شما امکان می‌دهند صفحه نمایش تلفن خود را بدون هیچ سخت‌افزار اضافی روی تلویزیون منعکس کنید.

برای استفاده از این قابلیت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تلویزیون هوشمند خود را روشن کنید و مطمئن شوید که به همان شبکه Wi-Fi که تلفن شما به آن وصل است، متصل است.
  • در گوشی خود به منوی تنظیمات بروید و Display را انتخاب کنید.
  • به دنبال گزینه‌ای با نام «Cast Screen» یا «Screen Mirroring» بگردید و روی آن ضربه بزنید. گوشی شروع به جستجوی دستگاه‌های موجود می‌کند.
  • هنگامی که تلویزیون هوشمند در لیست دستگاه‌های موجود ظاهر شد، آن را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا متصل شود.
  • اکنون صفحه نمایش گوشی باید در تلویزیون هوشمند آیینه شود.
  • از دستگاه خود برای پخش فیلم، مرور اینترنت یا استفاده از برنامه‌ها استفاده کنید و محتوا را در تلویزیون ببینید.

توجه: برخی از تلویزیون‌های هوشمند ممکن است از شما بخواهند که یک برنامه خاص را دانلود کنید یا تنظیمات خاصی را قبل از این‌که بتوانید از آیینه‌کردن صفحه استفاده کنید، فعال نمایید. برای اطلاعات بیشتر لازم است به دفترچه راهنمای تلویزیون خود مراجعه کنید.

استفاده از نرم‌افزارهای Mirroring

تبدیل تایپ سی به hdmi، آداپتور نمایش بی‌سیم و استفاده از تلویزیون‌های هوشمند تنها گزینه‌ها آیینه‌کردن نیستند.

شما می‌توانید از یک برنامه Mirroring برای نمایش صفحه گوشی خود در تلویزیون استفاده کنید. برنامه‌های زیادی برای این‌ کار وجود دارد. برخی از گزینه‌های محبوب عبارتند از AirServer، Reflector و Mirroring360.

  • AirServer یک نرم‌افزار انعکاس صفحه است که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های iOS، macOS، Android، Chromebook و Windows خود را بر روی رایانه یا تلویزیون آیینه کنید. این نرم‌افزار از پروتکل‌های انعکاسی مختلف مانند AirPlay، Google Cast و Miracast پشتیبانی می‌کند.
  • Reflector یکی دیگر از نرم‌افزارهای انعکاس صفحه است که روی دستگاه‌های iOS، macOS، اندروید و ویندوز کار می‌کند. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد صفحه نمایش دستگاه خود را به‌ صورت بی‌سیم بر روی رایانه یا تلویزیون نمایش دهید. Reflector همچنین ویژگی‌های اضافی مانند ضبط صفحه و گرفتن عکس از صفحه را نیز ارائه می‌دهد.
  • Mirroring360 نیز یک نرم‌افزار انعکاس صفحه نمایش است که از دستگاه‌های iOS، Android، Windows و macOS پشتیبانی می‌کند. Mirroring360 ویژگی‌های اضافی مانند کنترل از راه دور و سازگاری بین پلتفرم را دارد.

توجه: برای استفاده از این نرم‌افزارها، باید آنها هم بر روی گوشی و هم بر روی تلویزیون نصب باشند و به یک وای‌فای مشترک با گوشی متصل شوند. با توجه به این توضیحات، همه تلویزیون‌ها امکان استفاده از این نوع روش آیینه‌کردن را ندارند. اما معمولا همه آنها می‌توانند از تبدیل تایپ سی به hdmi استفاده کنند.

همان‌طور که در این مقاله دیدید، روش‌های مختلفی برای آیینه‌کردن صفحه نمایش گوشی در تلویزیون وجود دارد. در میان این روش‌ها، استفاده از تبدیل تایپ سی به hdmi از هم مرسوم‌تر و کاربردی‌تر است. برای خرید تبدیل تایپ سی به hdmi و سایر تجهیزات مورد استفاده برای آیینه‌کردن صفحه نمایش گوشی، می‌توانید به « سایت جانبی » مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49789 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: تریبون 1402/08/15 تاریخ خبر: 1401/09/15 تعداد مشاهده: 751
کلید واژه ها:
سافت گذر