کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تنظیمات امنیتی برای سرور مجازی

افزایش امنیت سرور مجازی علاوه بر جلوگیری از نفوذ هکرها، به دلیل استفاده حداکثری از منابع و اتلاف ترافیک به ویژه در میزبانی وب و غیره نیز حائز اهمیت است. در نتیجه، اگر صاحب وب سایتی بر روی سرور مجازی ویندوز یا لینوکس هستید، باید یک سری اقدامات را برای افزایش امنیت سرور مجازی آنطور که باید انجام دهید و از هرگونه نفوذ و عوامل مخرب جلوگیری کنید.

امنیت در دنیای اینترنت مقوله‌ای کلیدی است که هیچ‌وقت تمام نمی‌شود، یعنی نمی‌توان گفت که یک وب‌سایت لزوماً امن است یا تمام عناصر ایمنی در آن رعایت شده است، در مورد وب سرورها، سرورهای مجازی و غیره نیز چنین خواهد بود. تماس گرفت همانطور که در دنیای واقعی نمی توانید درب ورودی خانه و محل کار خود را به طور 100% ایمن کنید، امکان افزایش امنیت سرور مجازی تا 99% نیز وجود دارد. برای این کار پیشنهاد می کنیم ابتدا مقالات مرتبط را برای هر یک از تعاریف مانند: فایروال، امنیت VPS  و ... دنبال کنید.

دنیای سرورهای مجازی مملو از نقص ها، باگ ها، مشکلات، حفره ها، پیکربندی های نادرست و غیره است. اگر آنها را متوقف کنید، دیگر نگران از دست دادن داده ها یا منابعی در سرور خود نخواهید بود که برای آنها پول زیادی پرداخت می کنید.

امنیت سرور مجازی

بحث امنیت خرید VPS یکی از اساسی ترین مسائل در حوزه فناوری اطلاعات است و برای پیاده سازی امنیت نیاز به تخصص زیادی دارد. امنیت سرور مجازی را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • امنیت شبکه
  • امنیت سیستم عامل
  • امنیت خدمات وب و پیکربندی امنیتی آنها

این مقاله تمام الزامات امنیتی سرور را که زیربنای وب‌سایت‌ها و اطلاعات موجود در وب هستند، بررسی و نتیجه‌گیری می‌کند. همچنین سعی می کنیم نحوه تست امنیت سرور مجازی را به شما آموزش دهیم.

بهترین روش برای افزایش ایمنی در سرور های مجازی

افزایش امنیت سرور مجازی برای افرادی که وب سایت بزرگی برای کسب و کار خود دارند بسیار مهم است. البته این امنیت را می توان با رعایت اصول خاصی مانند انتخاب هاست با امنیت بالا، نظارت بر سوابق سرور مجازی، افزودن افزونه امنیتی، نظارت بر گزارشات سرور، مدیریت دسترسی کاربران و ... افزایش داد. همچنین، حذف ماژول ها، نظارت بر ورودی کاربر و غیره. نکات مهم دیگری است که می تواند به افزایش امنیت سرور مجازی کمک کند.

آموزش افزایش امنیت VPS

سرور مجازی (vps) به معنای سرور خصوصی مجازی است، مانند رایانه ای که همیشه در دسترس است و اتصال به اینترنت پرسرعت دارد. سرورهای مجازی دارای ویژگی ها و مزیت های زیادی هستند که اگر می خواهید در مورد هر یک از آنها بدانید مقاله سرور مجازی چیست را مطالعه کنید. همانطور که گفته شد افزایش امنیت سرور مجازی بسیار مهم است. اما نحوه پیاده سازی آن نکاتی است که برای افزایش امنیت VPS باید رعایت کرد.

  • هاست با امنیت بسیار بالا را انتخاب کنید

یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب هاست یا هاست باید به آن توجه کرد، ارائه امکانات و ابزارهای امنیتی بسیار بالا است. حال چگونه می توانیم از امنیت هاست مورد نظر خود مطمئن شویم؟ دسترسی به پشتیبانی 24/7 یکی از مهمترین مواردی است که آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، دسترسی به نرم افزار و تنظیمات پیکربندی باید به راحتی فراهم شود.

  • نظارت بر ورود به سرور مجازی

گزارش‌های سرور مجازی به شما امکان می‌دهند رویدادهایی را که روی سرور مجازی رخ می‌دهند کنترل کنید (گزارش سرور یک گزارش متنی است که فعالیت‌های مربوط به سرور را در یک دوره زمانی ثبت می‌کند). با نظارت و کنترل سرور مجازی بهتر می توانید با مشکلات مقابله کنید. اگر به طور مرتب سطح ترافیک و خطاهای کاربر را زیر نظر داشته باشید، می توانید به محض بروز مشکل آن را برطرف کنید. علاوه بر این، تنظیمات ایمیل به شما کمک می کند اعلان ها، هشدارها و خطاها را سریعتر دریافت کنید.

 

  • یک افزونه امنیتی اضافه کنید

اگر می خواهید امنیت و حفاظت بیشتری برای سرور مجازی خود داشته باشید، افزونه ModSecurity را به فایروال اصلی اضافه کنید.

  • نظارت بر گزارش‌های سرور

با نظارت بر گزارش‌های سرور، می‌توانید خود را در موقعیتی قرار دهید که رفتار مشکوک را شناسایی کرده و از حمله احتمالی جلوگیری کنید. همچنین می توانید AWStats را تجزیه و تحلیل کنید تا گزارشی از کشورهای بازدید شده دریافت کنید. به این ترتیب می توانید میزان دسترسی وب سایت خود را بررسی کنید و در صورت مشاهده ترافیک زیاد از یک مکان غیرعادی می توانید از حمله به سرور خود مطلع شوید. علاوه بر این، با این روش می توانید اطلاعاتی در مورد صفحات پربازدید به دست آورید.

  • مدیریت دسترسی کاربران

برای افزایش امنیت سرور مجازی ابتدا تصمیم بگیرید که چگونه کاربران را کنترل کنید و به چه محیط هایی دسترسی داشته باشند. توصیه می شود علاوه بر مدیریت دسترسی به فایل های مختلف از ابزارهایی مانند SELinux استفاده کنید که با آن می توانید اتصالات شبکه، فایل ها و شبکه ها را مدیریت کنید. فرض کنید سرور شما توسط کاربران زیادی استفاده می شود و در این شرایط باید تصمیم بگیرید که دسترسی کاربران را محدود کرده و از دستکاری منابع و فایل های حساس جلوگیری کنید.

نکته پایانی در مورد چرا امنیت سرور مجازی مهم است؟

اینترنت و دنیای مجازی محیطی 100% امن ندارد اما با رعایت نکاتی می توان امنیت آن را افزایش داد. سرورها نیز میزبان سایت ها و برنامه ها هستند و توصیه می شود از امنیت بالایی برخوردار باشند. افزایش امنیت سرورهای مجازی به محافظت از اطلاعات شما کمک می کند و مسیرهای نفوذ را می بندد. بسیاری از کارشناسان سرور معتقدند افزایش امنیت سرورهای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و هر چه برای آن هزینه کنید ناچیز است. اطلاعات بیشتر در وب سایت novinhost.org

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49801 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1402/08/21 تعداد مشاهده: 219
کلید واژه ها:
سافت گذر