کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دانلود لایسنس رایگان برنامه اسکریمینگ فراگ + نکات سئویی مهم!

 

سئو شامل ابزارهای قدرتمندی است که به شما در یافتن داده‌های ارزشمند برای بهینه سازی کارآمدتر وب سایت‌ها کمک می‌کند. اگر شما هم در حال بهبود ترافیک ارگانیک و رتبه بندی وب سایت خود هستید؛ حتما تاکنون ابزارهای زیادی را در اینترنت پیدا کرده‌اید و احتمالا با برنامه اسکریمینگ فراگ نیز برخورد کرده باشید.

در حال حاضر متخصصان سئو سایت در کرج ، تهران و سایر شهرها از اسکریمینگ فراگ برای تشخیص خطاهای وب سایت مشتریانشان استفاده می‌کنند و اکثرا از نتایج کار با آن راضی هستند. به همین خاطر در این مقاله می‌خواهیم به کاربرد و نکات مهم استفاده از این برنامه بپردازیم و همینطور در پایان لایسنس رایگان آن را نیز در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

برنامه اسکریمینگ فراگ چیست؟

برنامه اسکریمینگ فراگ ( Screaming Frog ) یکی از پرکاربردترین ابزارهای سئو است که با نگاه کردن به ساختار کلی وب سایت شما، تمام جنبه‌های سئو فنی آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. مزیت اصلی این برنامه توانایی جستجو و فیلتر کردن مسائل مختلف سئو است. همچنین این ابزار به صورت سئو دوستانه ساخته شده و به همین خاطر از استانداردهای گوگل برای خزیدن در وب پیروی می‌کند.

برنامه اسکریمینگ فراگ URL هر وب سایتی را که بخواهید اسکن می‌کند و با خزیدن در سایت موردنظر شما گزارشات جامعی از انواع خطاها نظیر پیوندهای خراب، عنوان تکراری H1، ارور 404، ارور 301 و غیره را نشان می‌دهد.

استفاده از این ابزار شاید در ابتدا کمی پیچیده به نظر می‌رسد اما زمانی که اصول اولیه کار با آن را درک کنید؛ متوجه رابط کاربری راحت آن خواهید شد. در ادامه به کاربردها و نکات مهم استفاده از آن اشاره می‌کنیم.

کاربرد های اسکریمینگ فراگ

برنامه اسکریمینگ فراگ به خاطر کاربردهای بی نظیری که دارد؛ به یک بخش ضروری از استراتژی سئو فنی خیلی از کسب و کارها تبدیل شده و اکثر سئوکاران به کمک این برنامه سئو وب سایت ها را آنالیز می‌کنند. این برنامه به شما کمک می‌کند که وب سایت خود را همانند موتورهای جستجو مشاهده کنید؛ در نتیجه می‌توانید مشکلات یا هشدارهایی که منجر به کاهش رتبه وب سایت می‌شود را پیدا کنید.

اسکریمینگ فراگ در یافتن پیوندهای شکسته، پیدا کردن خطاها و تغییر مسیرها، تجزیه و تحلیل عناوین صفحات و توضیحات متا، ایجاد نقشه‌های سایت XML و بسیاری از موارد دیگر به شما کمک می‌کند. به طور کلی مهم ترین کاربردهای این ابزار شامل مشخص کردن مشکلات، هشدارها و فرصت های وب سایت است:

  • مشکلات همان خطاهایی هستند که در حالت ایده آل باید برطرف شوند.
  • هشدارها مواردی هستند که در صورت پیکربندی نادرست می‌توانند مشکل ساز شوند.
  • فرصت ها زمینه‌هایی را برای بهینه سازی بهتر وب سایت فراهم می‌کنند.

تمام موارد فوق بر اساس اولویت بالا، متوسط و پایین دسته بندی می‌شوند که بالاترین اولویت‌ها را می‌توانید در بالای صفحه مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید این برگه را بر اساس نیاز خود فیلتر نمایید. سایر کاربردهای دیگر این برنامه عبارتند از:

انجام تحقیقات کلمات کلیدی:

این ابزار می‌تواند با بیان اینکه سایت‌های دیگر از چه چیزی برای متن لنگر استفاده می‌کنند؛ در تحقیقات کلمات کلیدی به شما کمک کند.

بررسی مشکلات خزیدن:

درصورتی که برخی از صفحات وب سایت شما ایندکس نمی‌شوند؛ با کمک ابزار Screaming Frog می‌توانید دلیل آن را بفهمید.

امتیاز دادن به لینک ها:

این برنامه لینک ها را بر اساس معماری لینک داخلی امتیازبندی کرده و اساساً به شما می‌گوید که یک لینک، بسته به موقعیت آن در ساختار پیوند سایت چقدر اهمیت دارد.

یافتن PDF ها، فیلم ها و تصاویر:

شما می‌توانید از این ابزار برای یافتن رسانه هایی همچون فایل‌های PDF، ویدیوها و تصاویر در وب سایت خود یا هر وبسایتی استفاده کنید.

نکات مهم استفاده از اسکریمینگ فراگ

اگر می‌خواهید از تمام قابلیت‌ های ابزار اسکریمینگ فراگ در کمپین سئوی خود بهره مند شوید؛ باید نکات مهم استفاده از آن را بدانید. برای خزیدن در یک وب سایت به کمک این برنامه در ابتدا لایسنس آن را نصب کنید. سپس URL صفحه وب سایت خود را در نوار Enter URL to spider"" کپی کرده و روی دکمه "شروع" کلیک نمایید.

برخی نکات مهم برای استفاده پیشرفته از اسکریمینگ فراگ عبارتند از:

  • این برنامه به طور پیش‌فرض از دستورالعمل‌های Googlebot، مانند برچسب‌های nofollow و noindex در robots.txt شما پیروی می‌کند. با این حال، می‌توانید با استفاده ازScreaming Frog SEO Spider دستورالعمل‌های منحصر به فردی به آن بدهید.
  • اگر متوجه شده‌اید که Screaming Frog هنگام خزیدن در یک سایت بزرگ از کار می‌افتد؛ احتمالا مشکل در کمبود حافظه است. در واقع این برنامه از تمام حافظه‌ای که در اختیار دارد استفاده می‌کند که گاهی اوقات بیشتر از آن چیزی است که کامپیوتر شما اجازه مدیریت آن را می‌دهد. در این صورت می‌توانید «مکث در مصرف حافظه زیاد» را علامت بزنید. این کار باعث توقف برنامه در زمانی می‌شود که منابع شما را فراتر از حد توانش مصرف می‌کند.
  • چنانچه بخواهید جهت تحقیقات رقابتی یا جلوگیری از مسدود کردن ربات‌ها از پروکسی‌ها برای خزیدن استفاده کنید؛ باید روی پیکربندی و روی پروکسی کلیک نمایید. برای این منظور می‌توانید راه اندازی پروکسی دلخواه خود را از داخل منو تنظیم کنید.

دانلود لایسنس رایگان اسکریمینگ فراگ

همانطور که گفته شد این برنامه نیاز به نصب دارد و برای این منظور می‌توانید لایسنس این برنامه را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و از آن استفاده نمایید. شما می‌توانید نسخه محدود این ابزار را همین الان به صورت رایگان در این مقاله دانلود کنید و یا برای تهیه نسخه پولی (پریمیوم) و نامحدود آن هزینه مشخصی را بپردازید.

نسخه رایگان برنامه اسکریمینگ فراگ به شما این امکان را می‌دهد که حداکثر تا 500 URL صفحه را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تجزیه و تحلیل کرده و تمام مشکلات فنی آنها را پیدا کنید. در مقابل نسخه پولی امکان خزیدن تعداد نا محدودی از URL ها را فراهم می‌سازد.

همچنین با استفاده نسخه پولی شما به عملکردهای بسیار بیشتری در مورد خزیدن یا پیکربندی دسترسی پیدا می‌کنید یا حتی می‌توانید این برنامه را با سایر برنامه‌های سئو همچون گوگل آنالیتیکس، کنسول جستجوی گوگل و غیره ادغام نمایید.

دانلود لایسنس فری اسکریمینگ فراگ

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49811 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1402/08/26 تعداد مشاهده: 851
کلید واژه ها:
سافت گذر