کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316331 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید جت پرینتر با مناسب ترین قیمت از نمایندگی

یکی از دغدغه های اصلی تولیدکنندگان خرید جت پرینتر صنعتی با مناسب ترین قیمت می باشد. یافتن دستگاهی که بتواند نیاز تولید کننده را برطرف کند و در عین حال کیفیت بالایی داشته باشد یک نیاز اساسی است. دستگاه جت پرینتر یکی از مهم ترین و حساس ترین دستگاه های خط تولید می باشد که برای درج اطلاعات بر روی محصولات مورد نظر از آن استفاده می شود.

تمامی محصولاتی را که خریداری می کنید به خاطر آورید. هر محصولی دارای اطلاعات اولیه در مورد محصول، سال ساخت، کارخانه و … می باشد که این نوشته ها می بایست با استفاده از دستگاه جت پرینتر بر روی آن درج شود. تنوع این دستگاه ها در بازار زیاد است و برای خرید آن می بایست اطلاعات فنی کاملی داشته باشید. دستگاه های موجود در بازار داری تکنولوژی های مختلفی است که هریک از آن ها وابسته به نوع محصول، تعداد چاپ، اندازه چاپ و … تعیین قیمت می شوند.

نکات خرید جت پرینتر صنعتی

  1. اطمینان حاصل کنید دستگاه دارای گارانتی، خدمات و پشتیبانی پس از فروش قوی داشته باشد.
  2. مواد مصرفی دستگاه مانند قطعات یدک، جوهر، کارتریج و... به راحتی در دسترس باشد و دارای قیمت مناسب باشد.
  3. دستگاهی که قصد خرید آن را دارید حداقل یکبار خودتان آن را راه اندازی کرده و چاپ بزنید. زیرا رابط کاربری برخی از دستگاه ها بسیار پیچیده است.
  4. به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری از کیفیت بالایی برخودار باشد. به عنوان مثال دستگاه دارای پایه نگهداری مستحکم باشد، نرم افزار آن هنگ نکند، برای پیغام نویسی به دستگاه جانبی دیگری نیاز نداشته باشد، از زبان های پرکاربرد مانند انگلیسی و عربی و فارسی پشتیبانی کند و...

برای خرید جت پرینتر چه شاخص هایی را بررسی کنیم؟

تعداد چاپ: یکی از مهم ترین شاخص های جت پرینتر تعداد چاپ می باشد. برخی از جت پرینترها دارای کارتریج می باشند و هزینه چاپ بالایی دارند و بیشتر برای واحدهای تولیدی با ظرفیت تولید کمتر از دو هزار عدد در روز پیشنهاد می شوند. برای چاپ بیشتر از این تعداد می توانید از جت پرینترهای xaar v17 و یا CIJ استفاده کنید.

محل چاپ: برخی از تولید کنندگان میخواهند روی سطوح ناهموار چاپ بزنند مانند ته قوطی ها فلزی که دارای تورفتگی و انحنا هستند. و یا به روی نایلون هایی که دارای برجستگی می باشند و برخی از تولید کنندگان می خواهند به روی سطوح صافی که بدون برجستگی هستند چاپ بزنند. این موارد باعث می شود فروشنده دستگاه های متفاوتی را پیشنهاد بدهد. مثلا برای مورد اول دستگاه هایی با تکنولوژی CIJ  و DOD مناسب است و برای مورد دوم میتوان دستگاه های TIJ، CIJ و DOD را پیشنهاد داد.

کاراکترهای چاپ: دستگاه های جت پرینتر امکان چاپ کاراکترهای متفاوتی را به شما می دهند. برخی از دستگاه ها فقط امکان چاپ تاریخ و حروف دارند و برخی دیگر علاوه بر این می تواند ساعت و ثانیه با قابلیت آپدیت اتومات، بارکد، کیوآر کد، لوگو، شیفت کاری، جدول و چاپ با فونت های متنوع را داشته باشند. بنابراین قبل از خرید جت پرینتر باید کاراکترهایی با چاپ مد نظر دارید مشخص باشد.

قیمت جت پرینتر چند است؟

جت پرینترها به دو صورت دستی و صنعتی در بازار موجود می باشند که در دیبا جت پرینتر می توانید انواع مدل های صنعتی آن را مشاهده و برای خرید اقدام کنید. خرید دستگاه جت پرینتر می بایست با اطلاعات کاملی صورت گیرد تا از نتیجه کار اطمینان داشته باشید. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید حتما در ابتدا با مشاورین مجموعه دیبا جت پرینتر مشورت های لازم را داشته باشید و پس از مشخص شدن خواسته شما از جت پرینتر بهترین گزینه را انتخاب کنید. شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت از این مجموعه دریافت کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49816 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: imedad تاریخ خبر: 1402/08/27 تعداد مشاهده: 239
کلید واژه ها:
سافت گذر